Şimdi Ara

Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
27
Favori
81.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam uzun ugraşlar sonucu aydındaki aracı buldum. 25bin lira istiyor.. 😳😳 malesef vazgeçtim ondan.. sonra bucada bütçeme uygun orjinal kasalı yeni motor yapılmış sadece elektrikli aynası çalışmayan arac buldm ama aracın ön gögüs teyp çerçevesi kırık tamir yapmaya çalışmış ama çok kötü görünüyo izmirde tüm parçacılara sordm çıkma yok.. birde araç yatmış biraz tek marşta aldı hatta yarım marşta ama tam gaz verecekken hemen stop ediyor. Bi daha yarım marş çalışıyor snra gaza basacagım zaman yine stop etti.. Benzin almamız lazım diyor satıcıda ama benzin olmasa araç hiç çalışmaz 🙄 Kafam karıştı valla snra bastım döndüm evime



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackal_parlo -- 20 Kasım 2017; 0:36:29 >
  • mehmet hocam öncelikle selamün aleyküm, mehmet abi honda accord 1992 aracımız S ışığı yanıp sönüyor sürekli... hata kodunu öğrenmek için mavi bir soket var onu kısa devre yapınca motor ışığı 7 defa yanıyor sönüyor S ışığı ise 1 defa yanıp sönüyor sizce sorun nerededir. Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekiremek

    mehmet hocam öncelikle selamün aleyküm, mehmet abi honda accord 1992 aracımız S ışığı yanıp sönüyor sürekli... hata kodunu öğrenmek için mavi bir soket var onu kısa devre yapınca motor ışığı 7 defa yanıyor sönüyor S ışığı ise 1 defa yanıp sönüyor sizce sorun nerededir. Teşekkürler
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:49:44 >
  • Arkadaşlar öncelikler herkese merhabalar...



    Adım murat...1990 accord karburatorlu otomatik aracımla araniza yeni katıldım. Aracımı kurban bayramında aldım ve yağ ve filitre bakımını yaptırdıktan sonra aydına gittim geldim toplamda 1600 km yol yaptım bu yolculuk sirasinda.



    Fakat dönüşümden 2 gün sonra otomatik şanzıman sorun verdi ve 3 aydır ikitelli sanayide duruyor. Usta parçasını bulamadığından şikayetçi .asu anda da şanzımanı takmış ama vites aralıklarında çok uzun tutuyor diyor. Tavsiye edebileceginiz bir usta varmidir. Artik cok yoruldum bu mevzudan inanin araci binmeden saticam o durumdayım.birde araç 70 80 km lerde iken frene bastığımda direksiyonda titreme ve sağa sola çekme yapıyor. Dısk yamulmasi diye düşünüyorum Bunun içinde parca ve usta tavsiyeniz olursa sevinirim.
  • murat bey iyi günler Tamir konusunda mehmet cevahir ustamız piyasada olmayan bir insandır her konuda bilgisi bulunan nadir insanlardan biridir. bilgi ve birikim olarak gördüğüm en iyisi diyebilirim mehmet usta için. parça konusunda ise Facebookta grup var kayserili bir usta komple şanzıman satıyordu 2750 tl diye hatırlıyorum dediğine göre revize filan etmiş isterseniz araştırın bir bakın kafanıza yatarsa yaparsınız . bu dediğim facebook grubunda parça konusunda çok nadir sıkıntı yaşarsınız olmadı eğer ebay üzerinden de satın alabilirsiniz biz hararet ve benzin göstergesi, TPS ve sağ sol dikiz aynası kontrol düğmesi aldık Ebaypaketimden sorunsuz bir şekilde geldi. tabi yinede iyi bir araştırma yapmanız herzaman sizin lehinize olur. iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crayzydriver

    Arkadaşlar öncelikler herkese merhabalar...



    Adım murat...1990 accord karburatorlu otomatik aracımla araniza yeni katıldım. Aracımı kurban bayramında aldım ve yağ ve filitre bakımını yaptırdıktan sonra aydına gittim geldim toplamda 1600 km yol yaptım bu yolculuk sirasinda.



    Fakat dönüşümden 2 gün sonra otomatik şanzıman sorun verdi ve 3 aydır ikitelli sanayide duruyor. Usta parçasını bulamadığından şikayetçi .asu anda da şanzımanı takmış ama vites aralıklarında çok uzun tutuyor diyor. Tavsiye edebileceginiz bir usta varmidir. Artik cok yoruldum bu mevzudan inanin araci binmeden saticam o durumdayım.birde araç 70 80 km lerde iken frene bastığımda direksiyonda titreme ve sağa sola çekme yapıyor. Dısk yamulmasi diye düşünüyorum Bunun içinde parca ve usta tavsiyeniz olursa sevinirim.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:49:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekiremek

    murat bey iyi günler Tamir konusunda mehmet cevahir ustamız piyasada olmayan bir insandır her konuda bilgisi bulunan nadir insanlardan biridir. bilgi ve birikim olarak gördüğüm en iyisi diyebilirim mehmet usta için. parça konusunda ise Facebookta grup var kayserili bir usta komple şanzıman satıyordu 2750 tl diye hatırlıyorum dediğine göre revize filan etmiş isterseniz araştırın bir bakın kafanıza yatarsa yaparsınız . bu dediğim facebook grubunda parça konusunda çok nadir sıkıntı yaşarsınız olmadı eğer ebay üzerinden de satın alabilirsiniz biz hararet ve benzin göstergesi, TPS ve sağ sol dikiz aynası kontrol düğmesi aldık Ebaypaketimden sorunsuz bir şekilde geldi. tabi yinede iyi bir araştırma yapmanız herzaman sizin lehinize olur. iyi günler.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:50:15 >




  • Merhabalar, 1991 Honda Accord aracım var. Tam iki yıldır severek biniyorum. Ama araçtaki sorunlarımı ve yaptığım bazı başarısız tamir denemelerimi aşağıda sırayla yazdım. Tecrübelerinizden mahrum bırakmayın lütfen. Şimdiden teşekkürler :)

    1. Aracım yüksek rolantide çalışıyordu, yani P VE N de devir saati 1300 oluyordu. Bazen de rolantide dalgalanma oluyordu.Bununla birlikte viteste iken gaz pedalına basmadan bile araç ileri fazla ivmeleniyordu, sürekli frenle durudurmak zorunda kalıyordum.
    2. Hava filtresi hortumunu söküp boğaz kelebeğini dışırıdan temizledim.
    3. Rolanti motorunu söktüm temizledim contasını ve hortunlarını yeniledim.
    4. Sonra araçtaki rolanti dalgalanması kesildi. Ama yüksek rolanti devam ediyordu (1300).
    5. Bu sorunlara ek olarak yakıt sarfiyatı da aşırı artınca. Rolanti motorunu Çin den aldığım yenisi ile değiştirdim.
    6. Rolanti motoru değiştirdim. Aracın son hali şöyle; Motor soğukken çalıştırıyorum, ısınana kadar rolanti 2000 devirde çalışıyor. Motor ısınınca da rolanti sürekli 1300-2000 arası yükselip alçalıyor. Vitese geçince araç çok fazla gaz veriyor. Yakıt sarfiyatı hala çok fazla.
    7. Araştırdım bu araçlarda motor arıza lambası varmış. Benim araçta ya yok, ya da iptal edilmiş. Yani aracın neresinde sorun var anlaşılmıyor. Ankara'da yaşıyorum. İşinin ehli bu arabalardan anlayan bir usta da bulamadım. Bulduklarım da pek ilgilenmediler.

    Umarım anlatabilmişimdir. Teşekkürler.




  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    mehmet ustam bizim araçlardaki obd girişi nerede tam olarak ve aracımızda şöyle bir sorun var araç benzinde iken hızlanmada sorun yok ama yavaşlayınca mesela ışıklarda stop ediyor. tüpte sıkıntı yok ama çözemedik bir türlü. Bu arada nerede oturuyordunuz siz ustam. facebook twitter instagram filan kullanıyor musunuz abi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bekiremek -- 4 Ocak 2018; 10:51:57 >
  • Bizim araçlarda OBD 1 var uygun kablosu olup pcye bağlayacak yer ben bulamadım henüz . Torpidonun altında mavi renkli 2 pin kablo OBD kablosu

    Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası
    Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası
    Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası




    bu kabloya atacın 2 ucunu değdirip hata kodunu okuyabilirsiniz

    quote:

    Put a paper clip, wire, connector in it to connect the two prongs.

    2. Put the key in the ignition, and turn the key 2 clicks to the acc on, where all the lights light up on the dash.

    3. You will now watch how many times the CEL light blinks.

    a long blink = 10
    a short blink = 1
    It will repeat after all the codes are done.

    4. Compare to this list to see what the problem is:

    1 O2A - Oxygen sensor #1
    2 O2B - Oxygen sensor #2
    3 MAP - manifold absolute pressure sensor
    4 CKP - crank position sensor
    5 MAP - manifold absolute pressure sensor
    6 ECT - water temperature sensor
    7 TPS - throttle position sensor
    8 TDC - top dead centre sensor
    9 CYP - cylinder sensor
    10 IAT - intake air temperature sensor
    12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve
    13 BARO - atmospheric pressure sensor
    14 IAC (EACV) - idle air control valve
    15 Ignition output signal
    16 Fuel injectors
    17 VSS - speed sensor
    19 Automatic transmission lockup control valve
    20 Electrical load detector
    21 VTEC spool solenoid valve
    22 VTEC pressure valve
    23 Knock sensor
    30 Automatic transmission A signal
    31 Automatic transmission B signal
    36 traction control found on JDM ecu's
    41 Primary oxygen sensor heater
    43 Fuel supply system
    45 Fuel system too rich or lean
    48 LAF - lean air fuel sensor
    54 CKF - crank fluctuation sensor
    58 TDC sensor #2
    61 Primary oxygen sensor
    63 Secondary oxygen sensor
    65 Secondary oxygen sensor heater
    71 random misfire cylinder 1
    72 random misfire cylinder 2
    73 random misfire cylinder 3
    74 random misfire cylinder 4
    80 Exhaust Gas Recirculation insufficient flow detected
    86 ECT Sensor (Engine Coolant Temperature) circuit range / performance problem
    90 Evaporative Emission Control System leak detected in the fuel tank area
    91 Fuel Tank Pressure Sensor low input
    92 Evaporative Emission Control System insufficient purge flow

    TCU Codes:

    CODE LIST:

    1-Lock-up solenoid 'A' circuit open or shorted.
    2-Lock-up solenoid 'B' circuit open or shorted.
    3-Throttle Position Sensor circuit open or shorted.
    4-Vehicle Speed Sensor open or shorted - No signal from speedometer.
    5-Shift Lever Position Switch circuit shorted.
    6-Shift Lever Position Switch circuit open.
    7-Shift Solenoid 'A' circuit open or shorted.
    8-Shift Solenoid 'B' circuit open or shorted.
    9-Counter shaft or transmission speed pulse generator open or shorted.
    10-Coolant Temperature Sensor open or shorted.
    11-Engine RPM (Ignition coil signal) open or shorted.
    12-(No code 12 used)
    13-Main shaft speed pulse generator open or shorted.
    14-Linear (line pressure control) solenoid open or shorted.
    15-Kick down switch circuit shorted.

    Resetting ECU

    1. Disconnect Negative battery terminal (never only take off the positive, cuz it can kill the battery when it grounds all the power out, if left for a while)

    2. Look in the Underhood fuse box, find the "Hazard" Fuse. Pull it out.

    3. Let the car sit for 10-15 minutes

    4. Reattach neg battery terminal and put fuse back in

    5. Restart car w/nothing on (radio, lights, a/c) and just let it run for a few minutes.

    6. Turn off, and then it should be good to go.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chatlaxs -- 4 Ocak 2018; 13:41:23 >




  • chatlaxs kullanıcısına yanıt
    eyw bunu biliyorum . bende senin gibi bu PC bağlantı kablo soketi ve ya girişi herhangi bir anlık veri alınabilecek PC girişi arayışındayız daha bulamadık . bilen bulan varsa yardımcı olursa seviniriz arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarg

    Merhabalar, 1991 Honda Accord aracım var. Tam iki yıldır severek biniyorum. Ama araçtaki sorunlarımı ve yaptığım bazı başarısız tamir denemelerimi aşağıda sırayla yazdım. Tecrübelerinizden mahrum bırakmayın lütfen. Şimdiden teşekkürler :)

    1. Aracım yüksek rolantide çalışıyordu, yani P VE N de devir saati 1300 oluyordu. Bazen de rolantide dalgalanma oluyordu.Bununla birlikte viteste iken gaz pedalına basmadan bile araç ileri fazla ivmeleniyordu, sürekli frenle durudurmak zorunda kalıyordum.
    2. Hava filtresi hortumunu söküp boğaz kelebeğini dışırıdan temizledim.
    3. Rolanti motorunu söktüm temizledim contasını ve hortunlarını yeniledim.
    4. Sonra araçtaki rolanti dalgalanması kesildi. Ama yüksek rolanti devam ediyordu (1300).
    5. Bu sorunlara ek olarak yakıt sarfiyatı da aşırı artınca. Rolanti motorunu Çin den aldığım yenisi ile değiştirdim.
    6. Rolanti motoru değiştirdim. Aracın son hali şöyle; Motor soğukken çalıştırıyorum, ısınana kadar rolanti 2000 devirde çalışıyor. Motor ısınınca da rolanti sürekli 1300-2000 arası yükselip alçalıyor. Vitese geçince araç çok fazla gaz veriyor. Yakıt sarfiyatı hala çok fazla.
    7. Araştırdım bu araçlarda motor arıza lambası varmış. Benim araçta ya yok, ya da iptal edilmiş. Yani aracın neresinde sorun var anlaşılmıyor. Ankara'da yaşıyorum. İşinin ehli bu arabalardan anlayan bir usta da bulamadım. Bulduklarım da pek ilgilenmediler.

    Umarım anlatabilmişimdir. Teşekkürler.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:50:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekiremek

    mehmet ustam bizim araçlardaki obd girişi nerede tam olarak ve aracımızda şöyle bir sorun var araç benzinde iken hızlanmada sorun yok ama yavaşlayınca mesela ışıklarda stop ediyor. tüpte sıkıntı yok ama çözemedik bir türlü. Bu arada nerede oturuyordunuz siz ustam. facebook twitter instagram filan kullanıyor musunuz abi?
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:51:8 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Mehmet Bey Cevabınız için çok teşekkür ederim. Hepsini pazar günü uygulayacağım. Bir sorum daha olacak motor arıza lambası bu arabalarda Bu modelde mutlaka olur mu? Bu benim arabamdan motor arıza lambasının olması gereken yerde motor blogu işareti de yok ayrıca kilometre göstergesi kilometre değil mil olarak tasarlanmış yani gösterge farklı. acaba bu gösterge paneli değişmiş mi ya da Sizce Sorun nedir?

    Tekrar teşekkür ediyorum
  • serdarg S kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:51:28 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Mehmet Bey şasi no için resim ekledim. Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası



    Arabamda en can sıkıcı başka bir sorun ise sürücü ve sürücü arkası paspasın altında su birikmesi. Araç durduğu yerde yağmur altında zeminde su birikiyor. Tavanda, kapı döşemesinde koltuklarda hiç ıslaklık yok.

    Su sızıntısı için arka koltuklarları söktüm ıskaklık yok. Arka cam veya bagajdan su almıyor, zaten arka cam çıtalarını söküp poliüretan mastik ile iyice yapıştırmıştım. Sol yan maşpiyer plastiğini söktüm su alabilecek tırnak deliklerini poliüretan mastik ile yapıştırdım. Ama hala biryerlerden su sızıyor. Ön camdan şüpheleniyorum. Silecek altındaki plastik ızgarayı söktüm yarın temizleyip yapıştırarak monte edeceğim. Sizce nereden su alıyor olabilir? Sunroof tahliye edemiyor da olabilir. Bu aracın su tahliye yerleri nerede?




  • serdarg S kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:51:45 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Mehmet bey önerileriniz doğrultusunda aşağıdakileri yaptım

    1. Manifolt hortumlarını kontrol ettim boşta veya eskimiş hortum yok

    2. Gaz teline baktım gergin değil , ama kesin olsun diye gaz telini denemek için tamamen gevşettim.

    3. FITV valfinin açtım içindeki vida gibi plastiği sonuna kadar saat yönünde çevirerek sıktım.
    [DHTUBE=
    ]

    Sonuç araç soğuken boşta 1800 devirde çalışıyor. Isınıca boşta 1400 devirde sabitleniyor. Araç ısınınca rolanti yükselip düşmesi azaldı ama bazen tekrarlıyor. FITV valfini sıkmak da işe yaramadı.

    Boğaz kelebeği sensörünü multimetre ile ölçüp test edeceğim.

    Ama bir sorun daha var. Resimdeki gibi hararet göstergesi yukarda sabitleniyor. Hararet müşürlerini iki sefer değiştirdim ama gösterge yine yukarda sabitleniyor. Usta müşür uyumsuz böyle kullan bişey olmaz demişti 1 senedir böyle biniyorum sorun yaşamadım.

    Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası


    Bu arbaya çok fazla emek ve para harcadım. İlk fırsatta satacağım ama sorunsuz bir şekilde satmak istiyorum. Bir daha yaşı büyük araba almam alacaklara da önermem :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarg -- 7 Ocak 2018; 19:18:0 >




  • serdarg S kullanıcısına yanıt
    Aslında basit sorunları olan araçlar. Suyu sanroof giderlerinden alıyor. Ön tarafın giderlerine ulaşmak cb serilerinde ulaşmak oldukça zor. Konsol bile sökülebilir. Eli alet edavat tutan biri söküp yapar çok zor değildir. Herşey soket. Yıla bağlı iç rehabilitasyon isteyen araçlar. Sorunsuzu memnun eder. Biraz arabadan yani mekanik olarak anlamak gerekiyor sonuçta eski araçlar. Ben manuel günlük kullanıyorum. Ama baya bir bakım yaptım binmek için. Zevk meselesi. Bu paralara bu güç bu konfor gayet iyi. Satmayıda şimdilik düşünmüyorum fikrimi sorucak olursan.



    https://youtu.be/DpLqaVaRoK0




  • flonky kullanıcısına yanıt
    mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler. Videodaki uygulamayı mutlaka deneyeceğim.

    Bu gün su sızıntısı için şunları yaptım;



    1-Şöför ve şöför arkası taban döşemesini mümkün oldukça söktüm zemini görmek için. Meccut suyu 4 rulo kağıt havlu ile almaya çalıştım. Arka koltukları ve bagaj döşemesi herşeyi söktüm. Sızıntının önden kaynaklı olduğunu anladım

    2-Ön cam su giderleri için camın altındaki plastik ızgarayı söktüm.

    2- silecek motorunu söktüm kanaldaki çamuru yaprağı vs. Temizledim.

    3- kanala 10 lt su döktüm , su ön sağ-sol çamurluk tozluklardan gayet iyi süzüldü. İçerde sızıntı falan tesbit edemedim.

    4- Sunroofu açtım kanala doğrudan 10 lt su döktüm ön arka bütün çamurluklardan su süzüldü. Ama içerde yine sızıntı tesbit edemedim.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.