Şimdi Ara

Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.364
Cevap
27
Favori
81.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tabikide senin yazdığını da deneyeceğim abi :) iyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_durmus__

    Mehmet hocam verdiğiniz bilgiler ve gönderdiğiniz parça doğrultusunda aracım saat gibi oldu teşekkür ediyorum

    by_durmus__ kardeşim size ait mesajları inceledim,benimde sizinkine benzer sorunlarm olduğundan dikkatimi çekti,son mesajınızda Mehmet bey'in gönderdiği parça doğrultusunda sorununuzun düzeldiğini yazmışsınız,rica etsem hangi parça ve ne şekilde çözüldü,ayrıntıyı verebilirseniz faydalanmak isterim,sorun sizde çözüldüğünden Mehmet bey'i gereksiz aynı konuyla meşgul etmek istemedim,şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colako


    quote:

    Orijinalden alıntı: by_durmus__

    Mehmet hocam verdiğiniz bilgiler ve gönderdiğiniz parça doğrultusunda aracım saat gibi oldu teşekkür ediyorum

    by_durmus__ kardeşim size ait mesajları inceledim,benimde sizinkine benzer sorunlarm olduğundan dikkatimi çekti,son mesajınızda Mehmet bey'in gönderdiği parça doğrultusunda sorununuzun düzeldiğini yazmışsınız,rica etsem hangi parça ve ne şekilde çözüldü,ayrıntıyı verebilirseniz faydalanmak isterim,sorun sizde çözüldüğünden Mehmet bey'i gereksiz aynı konuyla meşgul etmek istemedim,şimdiden teşekkürler.

    Çolako kardeşim tps sensoru sayesinde aracim düzelti yalnız mehmet hocam söyledi tps sensoru takınca üzerindeki siyah kablonun 5 v ta göre ayarlamanız gerekiyor bu işlem bitince akü kutup başını söküp 15 20 dk bekleyip araç beyninin kendini resetlemesi gerekiyor sonra takip aracınıza binebilir siniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • by_durmus__ kullanıcısına yanıt
    çok teşekkürler,en kısa zamanda deniycem,sağolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colako

    çok teşekkürler,en kısa zamanda deniycem,sağolun.

    Kardeşim öğrendiğim kadarıyla yardım ederim sikinti değil özelden de yazabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Abi hayırlı cumalar. Yarın subab ayarına gidicem 25-30 yapılcak avanssına vs bakılcak. 26-30 olması gerekiyor ya normalde biliyorsun piyasada ara sentil yok genelde bunu 25 ile tolere etmek mümkünmüdür ?

    Gerçi watzap üzerinden arkadaş yazmış accord için sentilim var demiş gözümden kaçmış. Yarın senin bilgilerinle beraber tamirci arkadaşla bi gözden geçirelim arabyı gelişmeleri yazarım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flonky -- 17 Mart 2017; 11:55:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flonky kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:27:37 >
  • Hayırlı pazarlar abi. Dün ayarımız 25-30 yapıldı vibrasyon gitti sessizlik geldi çok şükür. Hafta içide avans ve lpg ayarına gidicem. Benzinde ve lpgde fark etmiyor bi sallantı var arabada özellikle ayardan sonra çok fark etti. Disrübütörden hafif bi yağ kaçağı var ve biliyorsun içinde bi modül var bu etki edermi sallantıya ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flonky kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:27:47 >
  • bitane coupe accord görmüştüm.trde kaç adet accord var coupe olarak bilgibniz varmı ?
  • CA18DET kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:28:1 >
  • Abi distribütör değişimi yaptık tüm benzin gaz sallantı hoplama zıplama herşey gitti. Bu içindeki okuyucular arızalıymış. Modül ve bobin değişimi yapsak bile kurtaramazsın dedi ustamız. Ayrıca çin disttibütör alma sıkıntın devam eder çıkma temiz bakalım dedi. Şansımıza hiç açılmamış tertemiz bir ürün bulunca kaçırmadık. Tek sıkıntımız şuan sabahları debriyaj pedalının aşşağıya düşmesi. Alt üst merkez değişimi yaptık fakat bu değişimleri yapmasakta olurdu tarzda değişimdi hata yaptık. Gün içerisinde toparlıyor kendini ama sabaha kadar salıyor içindeki basıncı. Merkezler bu arada yan sanayi.Hidrolikte eksiltme yok.Sanıyorumki üst merkez hava karıştıyor sisteme .Yarın gerekli kontroller yapılacak umarım çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flonky

    Abi distribütör değişimi yaptık tüm benzin gaz sallantı hoplama zıplama herşey gitti. Bu içindeki okuyucular arızalıymış. Modül ve bobin değişimi yapsak bile kurtaramazsın dedi ustamız. Ayrıca çin disttibütör alma sıkıntın devam eder çıkma temiz bakalım dedi. Şansımıza hiç açılmamış tertemiz bir ürün bulunca kaçırmadık. Tek sıkıntımız şuan sabahları debriyaj pedalının aşşağıya düşmesi. Alt üst merkez değişimi yaptık fakat bu değişimleri yapmasakta olurdu tarzda değişimdi hata yaptık. Gün içerisinde toparlıyor kendini ama sabaha kadar salıyor içindeki basıncı. Merkezler bu arada yan sanayi.Hidrolikte eksiltme yok.Sanıyorumki üst merkez hava karıştıyor sisteme .Yarın gerekli kontroller yapılacak umarım çözülür.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:28:27 >




  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Sorun üst merkezdeymiş. Jkp marka yeni taktığmız halde salmıyormuş kendini .Yine jkp taktık şuan herşey yolunda dünya varmış diyorum :)
  • flonky kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:28:40 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Saol abi. Ya abi kafama takılıyor başka birşey gelmiyor aklıma şu benzin kokusu ile ilgili durum.

    Ben emme manifoldundan çatlak veya contasından kafamda şüpheleniyorum hem klimayı açınca devir düşmesi hemde benzin kokusu devam ediyor. Okadar kontrol ettik hiçbirşey bulamadık. Usta enjektörlerin dibinde olsa kaput altından kokusunu almamız lazım diyor.

    Şüphelenmekteki haklı sebebim araba soğukken klimayı açınca devirde pek bi değişiklik olmuyor fakat kaloriferi açınca içeri benzin kokusu geliyor ama motorun kaputunu açıp kokladığımda koku vs hiçbirşey yok. Yeteri kadar ısınınca motor klimayı açınca devir aşşağıya düşüyor. Nette biraz araştırdım bikaç kişi bu klima açıp devir düşmesiyle ilgili emme manifolduna bakılsın diyor.Senin düşüncen nedir?

    Isıyla beraber emme manifoldu kılcal çatlak genleşip hava alma verme gibi durum yapabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flonky

    Saol abi. Ya abi kafama takılıyor başka birşey gelmiyor aklıma şu benzin kokusu ile ilgili durum.

    Ben emme manifoldundan çatlak veya contasından kafamda şüpheleniyorum hem klimayı açınca devir düşmesi hemde benzin kokusu devam ediyor. Okadar kontrol ettik hiçbirşey bulamadık. Usta enjektörlerin dibinde olsa kaput altından kokusunu almamız lazım diyor.

    Şüphelenmekteki haklı sebebim araba soğukken klimayı açınca devirde pek bi değişiklik olmuyor fakat kaloriferi açınca içeri benzin kokusu geliyor ama motorun kaputunu açıp kokladığımda koku vs hiçbirşey yok. Yeteri kadar ısınınca motor klimayı açınca devir aşşağıya düşüyor. Nette biraz araştırdım bikaç kişi bu klima açıp devir düşmesiyle ilgili emme manifolduna bakılsın diyor.Senin düşüncen nedir?

    Isıyla beraber emme manifoldu kılcal çatlak genleşip hava alma verme gibi durum yapabilirmi?
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:28:58 >




  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Evet abi büyük bir bölümde dediklerin olanlarla ölçüşüyor. Bu dediklerinle beraber araştırma ve inceleme yapıyorum dünden beri.

    Soğuk motorda klimayı açınca veya farları açınca devir 50-100rpm artıyor ama ısınınca düşüyor. Bi komutsuzluk var devirde ısınma sürecinde iniyor çıkıyor kafasına göre davranıyor :)Isındıktan devir sabitleniyor ama bu sefer işte klimayı açınca 200-250rpm düşüyor. O yüzden teşhis koymak güçleşiyor.

    Şu yine ebaydan geçen yıl aldığım rolanti motoru çin malı. Olmadı mayıs ayında şöyle orjinal bişey sipariş verebilirim. Şimdilik öyle ahım şahım bir problem yaratmıyor. Farları vs açtığımda devir düşüyor havayla veya vakumla ilgili bir problem olduğu açık.

    http://www.ebay.com/itm/90-93-HONDA-ACCORD-IACV-Idle-Air-Control-Valve-IAC-EACV-138200-0261-OEM-/222433781442?fits=Year%3A1990%7CModel%3AAccord&hash=item33ca1626c2:g:hgIAAOSwzaJX~Cj-&vxp=mtr




  • 2017 itibariyle cb3 ler hakkında ne diyorsunuz dostlar?

    Herkes mühendis olmuş anladığım kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgen

    2017 itibariyle cb3 ler hakkında ne diyorsunuz dostlar?

    Herkes mühendis olmuş anladığım kadarıyla.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 0:29:21 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.