DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
9 sınıf en iyi soru bankaları nelerdir?
43
Cevap
0
Favori
19.664
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 9 sınıf en iyi soru bankaları nelerdir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1744 Mesaj
      11 Ekim 2011 22:33:04 Konu Sahibi
      ben her dersten soru bankası alıcam
      hangisinin soruları daha kaliteli
      tavsiyeleriniz nelerdir?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1744 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:32:42 Konu Sahibi
      up


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1025 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:33:49
      9.sınıfta kalma yeter test falan çözüp napıcaksın?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1370 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      John Mayer


      12 Ekim 2011 16:35:35
      Yukarıdaki zihniyetler yüzünden ülke gelişmiyor. Sınıfta kalma yetermiş vizyonun genişliğine bak anasını satayım.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ekim 2011 16:38:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: themagnificent

      9.sınıfta kalma yeter test falan çözüp napıcaksın?

      +1



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ekim 2011 16:39:42
      kardeş ben geçen sene 9. sınıftım. Eğer sağlam sorular olsun dersen ben esen yayınlarını öneririm. Orta düzeyde olsun, sorular daha kolay olsun dersen eksen yayınları, okyanus yayınları olabilir.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ekim 2011 16:42:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: themagnificent

      9.sınıfta kalma yeter test falan çözüp napıcaksın?

      Kardeş sana kesinlikle katılmıyorum.. Yolun başında sağlam adımlarla başlamazsan gerisi gelmez zaten. Bi hocamızın bi sözü vardı; üniversite 9. sınıfta kazanılır...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:43:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: Cpzz


      Alıntıları Göster


      +1

      körfez
      zambak
      falan yani kısaca anafenin kaynaklarını tavsiye ederim


      sınıfta kalma diyen arkadaşada ilkokullu diyorum çünkü liseye geçen bi insanın 4 sene boyunca full çalışması gerektiğini bilmeli


      mesela 9 sınıfta biyolojiyi
      10.sınıfta fiziği
      11.sınıfta kimyayı tamamen bitirebilirsen çok faydalı olur



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      İYİLİKLE KALIN! :)
    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:46:59
      Esen yayınları iyidir.

      Konu özetli soru bankaları var onlardan alırsın. ama her dersten alırsan bitiremezsin yarım kalır.

      Benim tavsiyem matematik ve geometri almandan yana.

      diğer dersleri başka yayınevlerinden al.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      -


      Ya yol göster ya da yoldan çekil
    • Binbaşı
      1025 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:49:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: byhtk


      Alıntıları Göster


      körfez
      zambak
      falan yani kısaca anafenin kaynaklarını tavsiye ederim


      sınıfta kalma diyen arkadaşada ilkokullu diyorum çünkü liseye geçen bi insanın 4 sene boyunca full çalışması gerektiğini bilmeli


      mesela 9 sınıfta biyolojiyi
      10.sınıfta fiziği
      11.sınıfta kimyayı tamamen bitirebilirsen çok faydalı olur

      Şu anda 9.sınıfım.Tabii ki arkadaş çalışacak ama 8 kadar kasmasına gerek yok.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3229 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:52:09
      Seviyeni bilmeden yorum yapmak zor kaç puanlı bir liseye gidiyorsun. Esen kaynaklarını kafadan önermeyin zordur çözemezsen sıkılırsın seviyeye göre kaynak önerin.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      Gerek yok her sözü, laf ile beyana.. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana...
      Hz. Mevlana
    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      12 Ekim 2011 16:53:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: themagnificent


      Alıntıları Göster


      Şu anda 9.sınıfım.Tabii ki arkadaş çalışacak ama 8 kadar kasmasına gerek yok.

      işte başarısızlığın sebebi


      ben 9 da biolojiyi tamamen bitirdim ve şuan çooook rahatım şimdide fizikte momentumdayım daha sonra denge

      not:10 sınıf



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      İYİLİKLE KALIN! :)
    • Binbaşı
      1025 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:06:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: byhtk


      Alıntıları Göster


      işte başarısızlığın sebebi


      ben 9 da biolojiyi tamamen bitirdim ve şuan çooook rahatım şimdide fizikte momentumdayım daha sonra denge

      not:10 sınıf

      SBS ortalamasında Türkiye 722.siyim.Başarısızlıkla falan alakası yok.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:09:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: themagnificent


      Alıntıları Göster


      SBS ortalamasında Türkiye 722.siyim.Başarısızlıkla falan alakası yok.

      LİSEYE GEL GÖRECEM SENİ

      bende öyle diyordum ama sen yanlış yaparsın lisede çok çalışmak önemli zeka deel orta okula benzemez

      not : hangi lise?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      İYİLİKLE KALIN! :)
    • Binbaşı
      1025 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:15:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: byhtk


      Alıntıları Göster


      LİSEYE GEL GÖRECEM SENİ

      bende öyle diyordum ama sen yanlış yaparsın lisede çok çalışmak önemli zeka deel orta okula benzemez

      not : hangi lise?

      Özel Kasımoğlu Coşkun Fen Lisesi.(%100 burslu)



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1744 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:15:44 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: byhtk


      Alıntıları Göster


      körfez
      zambak
      falan yani kısaca anafenin kaynaklarını tavsiye ederim


      sınıfta kalma diyen arkadaşada ilkokullu diyorum çünkü liseye geçen bi insanın 4 sene boyunca full çalışması gerektiğini bilmeli


      mesela 9 sınıfta biyolojiyi
      10.sınıfta fiziği
      11.sınıfta kimyayı tamamen bitirebilirsen çok faydalı olur

      bitirmek derken lisenin tüm biyolojisini mi?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2867 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:24:08
      esen okyanus palme güvender


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1744 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:31:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: BluePage

      Seviyeni bilmeden yorum yapmak zor kaç puanlı bir liseye gidiyorsun. Esen kaynaklarını kafadan önermeyin zordur çözemezsen sıkılırsın seviyeye göre kaynak önerin.

      464 taban puanlı bir lise
      Ne önerirsin?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      3487 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:37:30
      Sadece Zambak Fizik,(belki) matematikten güzel bir yaprak test al. Kimya, biyoloji falan tıraş.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Türkçede cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter. bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: oldumu denmez oldu mu denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İngilizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. Türkçede -bilite diye bir ek yoktur, bu tarz yazımlar Türkçeyi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.

    • Onbaşı
      32 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:39:32
      İngilizce için "Upload" iyidir


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.