Şimdi Ara

9 Günlük Bayram Tatili ve Milletçe Şöför Olmama Gerçegimiz (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
12.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Ayarsız/hatalı araç farları için cimer üzerinden ve sosyal medya üzerinden etkinlik başlatmak şart.
    Polis araçlarının bile sis farı açık. Ayarsız fardan kasıt bildiğimiz sanayici işi ise evet hepsine kesinlikle ceza gelmeli ancak Tüvtürk'e göre 2014 yılında sıfır aldığım bixenonlu araç 2017 ilk muayenesinde far ayarı hafif kusurlu geçti

    Bu sis farına kesinlikle ceza gelmeli ve artık son zamanlarda sadece sis farı kapalı olan benim diye düşünüyorum hatta yurt dışından biri gelse sis farı açmayana ceza yazılıyor sanır.


    Mercedes, Audi, BMW kullanıcılarının çoğunun egosu motor hacminden yüksek. Bana mesela adam selektör atıyor arkada SEAT amblemini görünce aşağısındaki CUPRA yazısını ciddiye bile almıyor ben yol veriyorum. 5 dakika sonra ben yol istediğimde bana yol vermiyor sağına geçtiğimde gaza basıyor ve feci sonla karşılaşıyor. Madem gaza basacaksın en başta bas güzel güzel gidelim.

    Maserati'ye kadar alayına gider ama 0-180 sonrasına ciğerimiz yetmiyor




  • Yaklaşık 22 yıldır otomobil kullanıyorum, babamda 45 yıllık tecrübeli otobüs şoförüdür.

    Bu bayramda birlikte İzmir-Bursa-Sinop-Bursa-İzmir arası yolculuk yaptık.

    Gördüğümüzde bizi tedirgin eden ve üzen başlıca sorunlar ;

    1- Cep telefonuna bakmaktan yada yorgunluktan kaynaklı dikkat dağınıklığı,

    2- Sürekli sol şeridi gereksiz yere meşgul edenler yüzünden trafik ilerlemiyordu,

    3- Takip mesafesine neredeyse kimse uymuyordu, buda kazalara en büyük sebeplerden biri,

    4- Toplumca sürekli bir boşluk görünce hemen şerit değiştirme hareketine giriyoruz,


    Önce kendimizi eğitmeliyiz, saygılı ve sabırlı olmayı temiz olmayı öğrenmeli öğretmeliyiz.

    Yoksa bu ülke daha çok kayıp verir..

    5- Mola verilen dinlenme tesislerinde özellikle yerlere korkunç bir çöp atma alışkanlığı,
  • Bu arada ayrı bir yorum daha yapmak istiyorum mesela babam önüne iyi giden birini bulduğunda alıyor o adam yol açsın diyor. Ben ise konvoyun arkasında kalmayı sevmem çünkü yolda bir şey varsa veya ön tarafta acil fren olursa kaçacak, manevra yapacak zaman kalmıyor. Konvoydaki 3 araç kaçıyor arkadakiler patlıyor.

    Önümde biri varsa arayı açana kadar biraz yavaşlarım veya geçebiliyorsam geçerim en önde giderim. Ayrıca öndeki araçtan taş da gelebilir ön camı çatlatır falan gereksiz tehlikeler.
  • 15 yaşımdan beri araba sürerim 18 de hemen ehliyet ve arabayı aldım ve her yıl bi kaç kez uzun yol yapıyorum bu anlattıklarınız her zaman var ve malesef ben değişeceğini düşünmüyorum artık. Özellikle duble yol kavşaklarında hiç sinyal vermeden birden hız düşürüp dönen öküzleri burdan bi kez daha anıyorum. Geri kalan biçok şey yazılmış zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iquique kullanıcısına yanıt
    Ağzınıza sağlık. Bir de adamdan yol isteyince triplere giriyor, gazlıyor, ters ters bakıyor vs. sanki hakkını gasp ediyormuşuz ya da hayatını tehlikeye atıyormuşuz (!) gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RapiD_

    Ağzınıza sağlık. Bir de adamdan yol isteyince triplere giriyor, gazlıyor, ters ters bakıyor vs. sanki hakkını gasp ediyormuşuz ya da hayatını tehlikeye atıyormuşuz (!) gibi :)
    Walla abartmak gibi olmasın ama benim elimde olsa Türkiye'deki şöförlerin yarısının ehliyetini iptal ederdim. Ehliyet almak çok daha zorlaştırılmalı. Geri geri gelmesini bilmeyen, iki araç arasına park edemeyen, yokuşta aracı geri kaçıran binlerce acemi trafikte geziniyor.
  • sancar10 kullanıcısına yanıt
    Gelenbe rampaları tam bir eziyet baş belası.

    Bayram tatilinin ilk günü Didimden dönüyorum Gelenbe Ceren Tur Shellde 30-40 dakka uyudum yola öyle devam ettim. Shellden çıktıktan 10 km kadar sonra bir Tır sağ şeride bırakmış gitmiş ne bir reflektör ne bir ikaz hiç bir şey yok ve öyle bir kör noktada kalıyor ki gecenin o karanlığında sol şeritte olmasam yada uykumu almamış olsam kesin arkadan dorsesine girerdim.

    Hemen bölge jandarma ekiplerini arayıp bilgilendirdim Gelenbe Jandarma Karakolundan bi Uzm. Bçvş. Geri dôndü olayla ilgiglendiğini belirtti. Umarım kimsenin canı yanmamştır o katil yüzünden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben ana avrat kayıyorum

    Sinyal vermeyenlere
    Takip mesafesini korumayanlara
    Gereksiz ne yaparlarsa yapsınlar

    Bütün sülalesine sövüyorum rahatlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşağı yukarı 6 yıldır haftalık olarak uzun yol yaparım, bu bayram Konya - Urfa yaptım otobanın hatrına sanırım gayet güzel bir yolculuk oldu gidiş ve dönüş.
    Annemle beraber gittiğimden 105km hıza sabitleyip 2 kez tuvalet molası vererek orta şeritten hemen hemen hiç çıkmadan yolu bitirdim.
    Hızlı gitmek şöförü çok yoruyor gaza basarken her şeyi düşünmeniz gerek, sabitle 100-110 çiçek gibi dertsiz tasasız.
    Tırcılara gelene kadar laf edecek bir sürü adam var bence karayollarında, ben seviyorum genelini.
  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt
    Merak etme kardeşim boynuzu uzun olan adam anasına bacısına sövülmesinden rahatsız olmuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sırf bu çakma xenon kullananlar için kuvvetlisinden bende aldım. Uzunlara taktım rahatsız edenlerin gözüne gözüne çakıyorum
  • Hayatımda şoförlüğüne güvendiğim iki kişi var birisi babam, diğeri de halam. İkisinin de ehliyeti Almanya'da almış olması ayrı bir ironi. Halam hayatımda gördüğüm en sakin ve temiz araba kullanan insan bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bu arada ayrı bir yorum daha yapmak istiyorum mesela babam önüne iyi giden birini bulduğunda alıyor o adam yol açsın diyor. Ben ise konvoyun arkasında kalmayı sevmem çünkü yolda bir şey varsa veya ön tarafta acil fren olursa kaçacak, manevra yapacak zaman kalmıyor. Konvoydaki 3 araç kaçıyor arkadakiler patlıyor.

    Önümde biri varsa arayı açana kadar biraz yavaşlarım veya geçebiliyorsam geçerim en önde giderim. Ayrıca öndeki araçtan taş da gelebilir ön camı çatlatır falan gereksiz tehlikeler.
    benzer taktiği otobanda ben yapıyorum iyi giden biri varsa arkasına takılıyorum yolu açıyor. adam 1 ise ben genelde 2. oluyorum çok absürt bir araç yoksa yol isteyen pek denk gelmiyor.

    bununla beraber en tehlikeli araçlar frenlerinden bir haber bastırıp gelip takip mesafesi bırakmayan araç sürücüleri. kazaların çoğu bundan oluyor.

    adamın altında linea var 160km/h ile mercedes e250 dibine yapışıyor. öndeki mercedes frene az dokunsa linea ( accent, sümbül, 301, doblo, dacia vs.) arkadan vurup o hızda ölümlü kazaya sebebiyet verecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    benzer taktiği otobanda ben yapıyorum iyi giden biri varsa arkasına takılıyorum yolu açıyor. adam 1 ise ben genelde 2. oluyorum çok absürt bir araç yoksa yol isteyen pek denk gelmiyor.

    bununla beraber en tehlikeli araçlar frenlerinden bir haber bastırıp gelip takip mesafesi bırakmayan araç sürücüleri. kazaların çoğu bundan oluyor.

    adamın altında linea var 160km/h ile mercedes e250 dibine yapışıyor. öndeki mercedes frene az dokunsa linea ( accent, sümbül, 301, doblo, dacia vs.) arkadan vurup o hızda ölümlü kazaya sebebiyet verecek.

    Alıntıları Göster
    Ben önümde biri olsun istemiyorum dediğim gibi onun manevra için şansı çok ama benim az oluyor bir de taş atma gibi şeyler oluyor . Önümdekiyle ya mesafe açarım ya da geçmeye çalışırım.

    Aynı şekilde arkamdakinin de yapışmasını istemem Linea tarzı araçları ben de sevmiyorum şirket araçlarının hepsine gıcığım adamların kendi aracı olmadığı için vursa bile kafasına takmaz.




  • Dün balıkesirden bursaya geldim. Yol çok kalabalıktı. Şerit çizgisinin üstünde gidip selektörü görmeyen vardı. 110 la giderken kornaya asılmak zorunda kaldım. Selektör görmeyecek kadar yorgun/dalgınsan çıkma şu yola.
    Minteks otoban girişi kalabalık olur bilirsiniz. Adam sadece 3 araba öne geçmek için zincirleme kazaya sebep oluyordu. Sinyal yok bir şey yok. Tek akıllı, tek acelesi olan sen misin?

    Yazık günah 80 can gitti bu bayram. Dinlenme kültürümüz yok. Yoruldun dinlen deyince küfür yemiş gibi davranıyor insanımız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Gündüz vakti konvoy yapmak benim de hoşuma gitmiyor. Ama hava kararınca bir başkasının arkasına geçmek daha rahat oluyor. Ama bu durumda takip mesafesini mümkün olduğunca açmak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu uzun yolda lütfen şehir de kullanır gibi kullanmayın sinir hastası ediyorsunuz beni...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Milletce cahil oldugumuzun kaniti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her köşe başında polis jandarma olmasına rağmen bu kadar kaza ve ölüm oluyor 2 dk kestirse uykusu gelen hiçbir sıkıntı kalmayacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Maalesef araçlar çoğaldı ehliyet almak bedava. Takip mesafesi makasçı boşluğu zannedenler sollama yaparken arkadan gelen görgüsüzlerin selektör yapması. Sanki İngiltere trafiği sol şerit tıkalı sağ şerit açık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.