Şimdi Ara

8800 GT Calibre yi tamire gönderdim fakat 512 mb Sparkle 8800 GTS göndermişler...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 23
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 17
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mago (17 mesaj) MÜŞAVİR (6 mesaj) Take_Down (5 mesaj) aRiSe* (4 mesaj) CorleoneXT (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> 8800 GT Calibre yi tamire gönderdim fakat 512 mb Sparkle 8800 GTS göndermişler...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kabul etmedim, geri göndereceklerini söylediler, ben ya fatura tutarının iadesini istedim ya da Calibre olan başka model... orjinal faturası duruyor 420 TL lik faturaya sahip, garanti süresi içinde tamire verdim ...

    sizce sonuç ne olur ? tecrübesi olan var mı arkadaşlar...
    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mago -- 30 Mart 2010; 11:56:28 >



    |
    |
  • Yarbay
    10185 Mesaj
    hangi gts yollamislar onemli olan o... g80 ise iade et . g92 ise gt den daha iyi gts.
    |
    |
  • Yarbay
    2284 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: exeter

    hangi gts yollamislar onemli olan o... g80 ise iade et . g92 ise gt den daha iyi gts.


    evet doğru demişsin

    @mago bu konuyu "dahili bileşenler / ekran kartı" kısmını aç, burası satış yeri olduğundan buraya uygun değil

    ayrıca Tamir edemiyorlar ve yenisini veremiyorlar ise Tüketici haklarına göre fatura bedelini alabilmen lazım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironblood19 -- 30 Mart 2010; 12:07:15 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    dahili bileşenlere taşıyorum...
    |
    |
  • Yarbay
    5306 Mesaj
    exeter'da dediği gibi g92GTS ise daha iyi bir kart göndermişler ama calibre olduğu için özel soğutmalı sessiz ve overlock potansiyeli daha iyi olan bir kart yerine %5-10 daha performanslı bir kart almak istermisiniz onu bilemem.

    Yasal olarak para iadesi alma hakkınız mevcut. Alırsanızda hiç fena olmaz. +100tl ile 5850 gibi çok iyi bir kart alabilirsiniz. En kötü ihtimal gtx260 216sp alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t3 -- 30 Mart 2010; 12:27:21 >
    |
    |
  • Yarbay
    3289 Mesaj
    Para iadesi yerine,hediye çeki de verebiliyorlar,100-150 tl ekleyip yukarda arkadaşın dediği gibi 5850 alabilirsin.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mago

    dahili bileşenlere taşıyorum...

    Para iadesi isteyebilirsiniz. Size faturaduki tutarı ödemek zorundalar.
    |
    |
  • Yarbay
    5099 Mesaj
    aslında daha iyi bir kart yollamışlar. özel soğutma ve sessizlik gibi konuları önemseyen biriysen para iadesi/hediye çeki istyebilirsin.

    ama bence illa calibre olsu diye tutturmaya hiç gerek yok 8800gt yerine 8800gts gelmesi gayet güzel bi uygulama, kullan gitsin.
    |
    |
  • Yarbay
    21428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: senolars


    quote:

    Orijinalden alıntı: mago

    dahili bileşenlere taşıyorum...

    Para iadesi isteyebilirsiniz. Size faturaduki tutarı ödemek zorundalar.


    Aynen öyle. Eğer tamir edilemiyorsa ellerinde aynısı bile olsa onu almak yada para iadesi istemek hakkı size ait. Kanun çok açık bu konuda. Yorum dahi götürmez.
    |
    |
  • Yarbay
    5711 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR


    quote:

    Orijinalden alıntı: senolars


    quote:

    Orijinalden alıntı: mago

    dahili bileşenlere taşıyorum...

    Para iadesi isteyebilirsiniz. Size faturaduki tutarı ödemek zorundalar.


    Aynen öyle. Eğer tamir edilemiyorsa ellerinde aynısı bile olsa onu almak yada para iadesi istemek hakkı size ait. Kanun çok açık bu konuda. Yorum dahi götürmez.

    |
    |




  • Yarbay
    21428 Mesaj
    Hatta elinizde kanıt ta bulunsun;

    quote:


    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN


    Kanun Numarası : 4077
    Kabul Tarihi : 23/2/1995
    Yayımlandığı R. Gazete : Tarih : 8/3/1995 Sayı : 22221
    Yayımlandığı Düstur : Tertip : 5 Cilt : 34


    Garanti Belgesi
    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.) İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.
    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.
    Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.


    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    (Değişik üçüncü fıkra: 21/2/2007-5582/22 md.) İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.


    |
    |




  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Çok teşekkür ederim, bu bilgi çok çok iyi oldu


    quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Hatta elinizde kanıt ta bulunsun;

    quote:


    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN


    Kanun Numarası : 4077
    Kabul Tarihi : 23/2/1995
    Yayımlandığı R. Gazete : Tarih : 8/3/1995 Sayı : 22221
    Yayımlandığı Düstur : Tertip : 5 Cilt : 34


    Garanti Belgesi
    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.) İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.
    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.
    Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.


    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    (Değişik üçüncü fıkra: 21/2/2007-5582/22 md.) İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.



    |
    |




  • Yarbay
    2085 Mesaj
    Ya kartının fatura bedeline göre kart göndermeliler. Ya da para iadesi almalısın.
    |
    |
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    peki arkadaşlar ben şimdi mi arayıp ücret iadesi istediğimi söyliyim yoksa yoksa kartı göndericeklermiş geriye pazartesi gelecekmiş o zamanı mı bekliyim ?

    bi ordaki arkadaşın dediğine göre güncel fiyat uygulanırmış, faturadaki tutar geçersizmiş...
    |
    |
  • Yarbay
    2085 Mesaj
    kim diyor faturadaki tutarın geçersiz olduğunu??
    Yalan söylüyorlar sana.
    |
    |
  • Yarbay
    21428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mago

    peki arkadaşlar ben şimdi mi arayıp ücret iadesi istediğimi söyliyim yoksa yoksa kartı göndericeklermiş geriye pazartesi gelecekmiş o zamanı mı bekliyim ?

    bi ordaki arkadaşın dediğine göre güncel fiyat uygulanırmış, faturadaki tutar geçersizmiş...


    Oradaki arkadaşın dediğimi, yoksa Kanun mu? Hangisi muteber sizce?

    Birde hemen şimdi arayıp, kanun maddelerinide söyleyerek para iadesi isteyin. Kartı teslim alırsanız hakkınızı kaybetme durumunuz söz konusu.
    |
    |
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    teknik servisteki eleman öyle diyor, bende dedim zamanında 420 TL verilmiş, ya 420 TL değerinde calibre olan bir model verirsiniz ya da ücret iadesini isterim dedim... perşembe günü göndericem, p.tesi arayın dedi eleman...
    |
    |
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Calibre almamın sebebi zaten soğutmadır, normal bir 8800 GT yük altında 80-90 derece arası gezerken, calibre 50 dereceyi aştığını görmedim...


    quote:

    Orijinalden alıntı: t3

    exeter'da dediği gibi g92GTS ise daha iyi bir kart göndermişler ama calibre olduğu için özel soğutmalı sessiz ve overlock potansiyeli daha iyi olan bir kart yerine %5-10 daha performanslı bir kart almak istermisiniz onu bilemem.

    Yasal olarak para iadesi alma hakkınız mevcut. Alırsanızda hiç fena olmaz. +100tl ile 5850 gibi çok iyi bir kart alabilirsiniz. En kötü ihtimal gtx260 216sp alırsınız.
    |
    |
  • Yarbay
    2981 Mesaj
    Çok şanslısınız doğrusu, bugüne kadar aldığım hiçbir ürünün garantisi işime yaramadı
    |
    |
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ben de ilk defa faydalanıcam sanırım

    quote:

    Orijinalden alıntı: Helldancer

    Çok şanslısınız doğrusu, bugüne kadar aldığım hiçbir ürünün garantisi işime yaramadı
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,371
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.