Şimdi Ara

Mazda 3 SkyActiv-X (2019 Tanıtıldı). (282. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.958
Cevap
72
Favori
326.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Duman efendi D kullanıcısına yanıt
    @ Duman efendi, İçi seni dışı beni yakar diyorsunuz yani.

    Honda'nın Türkiye'de üretilmesinden dolayı birçok sorunu var evet, Daha önceki kasada da Direksiyon problemi vardı kronik.

    Mazda şimdilik bu konuda fazla sorunlu değil.Ufak tefek eksiklikleri de şimdilik sorun edecek şeyler değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..UnReaL.. kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı araçtan bende düşünüyorm.bayi ve özellik bilgisi paylasabilirmisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rasmus16 R kullanıcısına yanıt
    Kocaeli haldizdan aldim ben. Powersense paketi en ust paket yani hersey var bir de navigasyon eklettirdim. Ama ben aldiktan 2gun sonra yuzde3 zam gelmisti en son. Su anki fiyat nasildir bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..UnReaL.. kullanıcısına yanıt
    Tesekurler. 2017 hatcback miydi hocam sizin arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rasmus16 R kullanıcısına yanıt
    Pardon belirtmemisim sedan benimki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam yeni vitara ile epey ilgilenip neredeyse alma arefesindeyken, hep aklimda olan mazda 3 u almis biri olarak soyluyorum, vitaranin sanzimani cvt degil. aisinin tork konvertorlu sanzimani. baya da basarili bir sanziman.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • rdm kullanıcısına yanıt
    Yeni vitaraya biraz inceledim şahsi fikrim mazda 3 e rakip olacak özellikleri yok. Özellikle iç tasarim oldukça eski ve kalitesiz görünüyor.sanirim fiyat olarak bir miktar uygun görünüyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rdm

    hocam yeni vitara ile epey ilgilenip neredeyse alma arefesindeyken, hep aklimda olan mazda 3 u almis biri olarak soyluyorum, vitaranin sanzimani cvt degil. aisinin tork konvertorlu sanzimani. baya da basarili bir sanziman.

    Bir önceki Araç Tucson'du bizim, Haliyle satınca ilk Suv'lara baktım. Cx3'e bütcem vardı ama küçüktü,

    Vitara çıkma arifesindeydi, Bu süre zarfında Scross'larıda inceledim. Ama 4x4 olanı tek tüktü. Onun vites CVT idi, Vitara test sürüsü yapmadım onunla karıştırmış olabilirim.

    Scross yeni Vitaraya nazaran daha kaliteli bir işçiliğe sahipti, Ama Yeni Vitara ise donanım ve verimlilik olarak daha memnun edici sanırım, Yurt dışı forumlarda ve Türkiye'deki kullanıcı yorumlar bu yönde.

    Mazda 3 ile Vitara'yı karşılaştırmıyorum, elma ile armut zaten. Ama Suv için iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum halen.Özellikle o fiyatlara 4x4 hıza duyarlı cc, Uzun yol fren desteği gibi donanımlar ile rakipsiz de diyebiliriz, Yakıt ekonomisi de cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazar günü 1.4 s 4×4 ü test ettim. Motoru çok iyi gerçekten. Keşke şu ön konsolu ve el freninin olduğu yerleri biraz elden geçirseler. Set plastik ve kocaman el freni aracın iç havasını bozuyor. Bir de kör nokta uyarısı koysalar tadından yenmez.

    Ama bence en önemli eksik 1.4 turbolarda cam tavan yok. Yani vardır da Türkiye de yok.

    Size katılıyorum bu paraya alınacak tam f/p aracı

    1.4 s turbo 4×4 bir sürü sürüş modu güvenlik ekipmanı vs. 108.000 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duman efendi

    Pazar günü 1.4 s 4×4 ü test ettim. Motoru çok iyi gerçekten. Keşke şu ön konsolu ve el freninin olduğu yerleri biraz elden geçirseler. Set plastik ve kocaman el freni aracın iç havasını bozuyor. Bir de kör nokta uyarısı koysalar tadından yenmez.

    Ama bence en önemli eksik 1.4 turbolarda cam tavan yok. Yani vardır da Türkiye de yok.

    Size katılıyorum bu paraya alınacak tam f/p aracı

    1.4 s turbo 4×4 bir sürü sürüş modu güvenlik ekipmanı vs. 108.000 tl

    Yumuşak Plastik = Trim sesi

    Hyundai Tucson sert plastikti, 9 yaşındaydı sattığımda 0 trim sesi,

    Hyundai Starex var şirketimde, sert Plastik 0 trim sesi, Transporter koro gibi. Bunlar benim tecrübelerim tabi.

    Kişisel tercihimdir sert plastik, üzerinde yatmıyorum sonuçta.

    Suzuki ilginç bir araç , Sacı çok ince ki bazıları bundan yakınmış, içerdekileri sacın koruduğunu sanıyorlar,

    Çok çok hafif bir 4x4 için, Yakıt tüketimi Mazda 3 ile birbirine çok yakın. Lpg ile binlerce km sorunsuz kullanan var ( Scross için söylüyorum, aynı motor)

    Hafif Arazi koşulları içinde çok iyi bir Suv. Cx3 küçük geliyor ama Suv istiyorum diyenler için ideal ve çok iyi fırsat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim şahsi fikrimde kaliteden fazlaca ödün vermiş bir suzuki 108 tl den almaktansa biraz daha para koyar 2. el cx5 alırım içime sine sine binerim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kursunsuz

    Benim şahsi fikrimde kaliteden fazlaca ödün vermiş bir suzuki 108 tl den almaktansa biraz daha para koyar 2. el cx5 alırım içime sine sine binerim

    Suv Düşüncesi için Tercih ve bütçe meselesi,

    Cx5 almak isterim , Düşük Km 2015 Modeller( Daha düşük Model almam Garantileri bitik, 2015 Olanlar 5 sene garantili) 120 binden başlıyor, Artı Vergi dezavantajı ( Yaklaşık 2900 TL Senelik)

    Vitara 1.6 şayet GLX 4X4 istersem, 2016 Modeller 96 Binden başlıyor ikinci elde , ayrıca Vergi Avantajı.

    İkisi arasında Minimum 20 ile 35 TL arası oynar. ikinci el düşük Km için bahsediyorum ( 5-15.000Km )

    Zaten bir çok şeye ittire ittire bütçe ayarlıyoruz , Bu yüzden kendim için konuşursam Makas çok açık.

    Mutlaka tercihlerimizin hep daha fazlası vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitaraya bakmıştım zamanında, teyzeme düşünüyorduk. Arabanın sağlamlığı sorunsuzluğu eyvallah, motor tamam, şanzıman kaliteli sorunsuz tamam, içerideki ekran vs 10 numara fiyat gayet iyi. Fakat günümüzdeki muadil araçlarla asla rekabet edemeyecek kadar düşük bir kalite hissi var. Acayip kötü karsan dolmuş plastiklerinin de etkisiyle içeride hoş olmayan güneşte beklemiş kumaş gibi bir koku var, özensiz bagaj bölümü olsun, kapıların bir garip kapanması, ışıklandırma vs basit hissettiriyor her yeri. Sorunsuzluk falan bir yere kadar, 2017 yılında sıfır araba alıyorsun insan biraz olsun iyi hissettirsin istiyor.

    Ben komik bagajı dar iç mekanı yüzünden Cx3'ü de beğenmiyorum amaçsız bir araba gibi geliyor bana ama Cx3 Vitaranın yanında Bentley gibi kalıyor.
  • Bir çok araba inceleme ve kullanma fırsatım oldu. Segmentinde özellikle makyajlandiktan sonra mazda 3 ü tek geçerim. Malzeme kalitesi anlamında bmw 1, audi 3, mercedes b ve c (amg hariç) serisi bile zayıf kalıyor. Yaniliyormuyum?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagajinda eften buften bir zemin halısı haricinde sert bir kapagi olmayan, Bagaj kapaginda kablolarin disardan tasindigi menteşesi ile, İc kisminin Dash Bord'un ust kismi ile Ön kapi icinin sadece ust kisminda yumusak bir malzeme harici tamaminin sert plastikten oluştuğu , aynı zamanda 0.5lt su haricinde bez bile sigmayan gözlere sahip bir cok olumsuz yani bulunan aracimin yaninda Vitara'ya kendim laf edemem. Binek tercihimde zaten bu olumsuzluklara ragmen yine de Mazda3 tercih ettim, Hep de tercih ederim. Binek de Mazda 3 ise Suv'da Butcelerden dolayı F/P orani Vitara diyorum.Aralik, Ocak Ayında Belki 3.cü arac olarak alirim, Varsa Alternatif tavsiyesi olan Bu donanimda, memnunlukla dinlerim.Ama ustune 20 koy 30 koy sunu al demesin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle bir mazda hayraniyim iyi ki mazda kullaniyorum diyorum. Ama yeri geldiginde mazdayi en sert sekilde de elestiririm. Şu anda mazda icin fiyati yuksek denilebilir ama bu sadece mazdaya ozel bir durum olmadigi icin birsey diyemiyoruz. Devletin yanlis politikalari yuzunden ev parasi verip arabaya biniyoruz. Sizin araciniz anladigim kadari ile makyajli degil demekki mazda makyaj ile bayagi birseyleri toparlamis. Sizin icin nissan qashgai iyi bir seçeneķ olabilir.bi bakın isterseniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kursunsuz K kullanıcısına yanıt
    Anlatamadığımı sanırıyorum Mazda'dan bir şikayetim yok,zaten memnuniyetimin ne kadar yüksek olduğunu geriye doğru mesajlara bakarsanız anlayabilirsiniz. Bu benim 5.ci Mazda aracım ayrıca.

    Konu şu , Bir önceki aracım Suv'du , 3'ü almadan önce yine Suv niyetliydim ( Özellikle 4x4) ama Bütçem dahilinde Cx5 yüksek fiyatlı, Cx3 küçük bir araçtı. Direkt eledim. Tek alternatif F/P olarak Suzuki Scross ve Yeni Vitara idi, Scross 4x4 yok denecek kadar az, Vitara ise geldi gelecekti, Bekledikçe de uzadı ve gittim gözüm kapalı Yine Mazda3 aldım. "Denizden ne çıksa yerim " diye bir laf vardır, Mazda ne çıkarsa osuna şusuna bakmadan alan bir müşterisiyim,Benim kalite algım, Motor, mekanik'den ibaret Mazda sevdamın temelide bu , zaten inciye cıncığa önem versem gider vosvos,peco, reno alırdım

    Son araçla yurt dışı seyahatim sonrasında yine Suv edinmenin faydalı olacağını düşünüyorum ek bir araç olarak. Burada yazdıklarımın çoğu buna binaen ,Sanırım siz mazda 3'e tercih edeceğimi sanıyorsunuz. Şayet öyle bile olsa biri armut diğeri çilek, değerlendirme ona göre yapılır. Yani iki aracı mukayese etmek mantıklı olmaz asla.Bütçe Maksimum 100. bin civarı, tekrar yazma gereği duyuyorum ki Vitara rakipsiz kesinlikle, 4x4, Power donanıma yaklaşan özellikleri ve tabi ki bir suv için mükemmel yakıt sarfiyatı ile. Qq bir reno, hemde 4x2 , Asla Fransız araçlarına para vermem, 20k üzeri ve garantisiz bir aracıda ilk etapta tercih etmek istemiyorum. Sorun bundan ibaret kısaca

    Kalın Sağlıcakla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Birebir katılıyorum hocam size. Vitaradan cx3 e binince bariz kalite farkı hissediliyor. Cx3'ün iç mekanı ah birazcık daha geniş olsa mazda3 ümü satıp direk cx3 e geçerim hem yakıt ekonomisi hem de 4x4 olması üstüne bir de günümüz araç fiyatlarına bakınca nispeten alınabilir fiyatta olması cx3 e çekiyor beni ama çok dar içi hele arka diz mesafesi neredeyse hiç yok. Gene de aklım gidip gidip geliyor inşallah bir çılgınlık yapmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cx3'te Mazda 3'ün aksine kokpitin üstünde ve kapıların üstünde bile yumuşak malzeme yok. Ona rağmen içi Bentley gibi Vitara'dan sonra.

    Bu işin sadece plastikle ilgisi yok, kullanışlılık kapı gözleri vs bunlar alakasız şeyler Mercedes A serisi de berbat bu konularda. Vitara'da böyle ASx'de böyle, bu araçlara bindiğiniz an ticari araçlık ortaya çıkıyor, özensizlik ucuzluk, 90'ların sonundaki o ucuz japon aracı algısı her yerden akıyor. Mazda 3'te bagajda bir iki kablo görünüyor ve bagaj bölümü özensiz diye Vitaraya yakın demeye getirmek Mazda 3'e hakarettir. Ben aracıma her oturduğumda zarif kokpit dizaynından, ergonomisinden, müthiş göstergeleri, malzeme seçimi, vites bölümü ekran controller vs her detayından keyif alırım, acayip kaliteli plastiği olmayabilir ancak üzerinde tasarımcıların uğraşıp kafa patlattığı bir kabin olduğu herşeyiyle ortada. Vitarada ise tam anlamıyla karadüzen bir iç mekan var. 2012 Subarı Xv'de böyleydi, gelen tepkilerden sonra her sene iyileştirerek, üzerinde kafa yorarak, detaylara çalışarak son şeklini verdiler, şuan gayet tatmkinkar örneğin Xv'nin kabini. Çoğu insan kendini özenli yapılmış bir araçta hissetmek istiyor, bu son derece normal. Sadece sorun çıkarmasın kafasında olsam Mazda ile işim olmaz, gider Toyota alır geçerim, arkama bakmam.

    Böyle şeyler sizin için önemli olmayabilir, herkesin otomobilden beklentisi farklı. Ancak gerçekten Mazda 3 ile Vitara arasındaki farkı göremiyorsanız emin olun Mazda sorunsuzluğunu hatta fazlasını verecek bir araçtır Vitara, direk değiştirin derim aracınızı, Asx'de önerebilirim, gerçekten taş gibi araçtır, üstelik fiyatı da buna karşın çok uygundur. Bizim kasa Mazda 3'ler o kadar efsane sorunsuz araçlar değiller, tipik motoru şanzımanı yürürü bozulmasın gerisi önemli değil deyip eskiden olduğu gibi yıllardır kullandıkları motorları şanzımanları Ford şasilerini garip ucube tasarımlarla kaplayıp geçmemişler çünkü, bundan önceki Mazda 3 falan böyleydi. Skyactiv kasa araçlar yeni şeyler denenmiş, yeni teknolojilerle hazırlanmış, bazı konularda risk alınmış, sınıfının tepesinde oynayan rekabetçi araçlar. Bunun da getirdiği bazı çocukluk hastalıkları olabilir haliyle.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Birisi Hafif arazi aracı, birisi Otomobil kıyaslamak mantıklı değil, Kaldı ki sizin eleştirdiğiniz şeylerin de Birçoğunun Mazda'da mevcut olması gerçeğini de, daha kaliteli plastik kullanıyor demekle geçiştirmek olmaz düşüncesindeyim.

    Premium Suv'ları ayrı bir yere koyarsak Nissan, VW, Reno, Subaru Kısmen de Hyundai Grubu bu konuda çok daha başarılı bunu kabul edebilirim.

    Sorunsuzluğu,güvenliği ve donanımı daha uyguna maletme devreye girdiği zaman İnsanların tercihleri bu konuda belirleyici oluyor.

    Cx5 ilk test edenlerdendim Lansman öncesi, Özellikle sınıfı ve üzerindeki birçok araçtan her konuda başarılı bir araç ( vergi verimliliğini saymazsak) Şayet o ücretlere çıkabilen için bana göre tartışmasız en iyisi.

    Cx3, Mokka, Juke gibi araçlar karşısında tartışmasız en iyisi yine ( 4x4 ve dizel At )

    Bu segmentte ise ne kaldı, Vitara, Tucson, Sportage, Tiguan, QQ ( Asx değerlendirmiyorum AT Vites 5 senedir barındırmıyor) Şimdi,4x4 olsun, güvenlik ve teknik donanımı iyi olsun, Motor verimli olsun, az yaksın,Multimedia, aksesuar derken birde Fiyatı hesaplı olsun denilince Vitara harici başka suv kalmıyor. Hadi üzerine 10, olmadı 20 ekleyim deseniz bile olmuyor.Bunları göz önüne aldığınızda bazı şeylerinin eksik olması veya bahsettiğiniz gibi dandik olması önemsenmiyor.

    Buna istinaden, Bagajı düzensiz, plastik kaplı, kapısı dandik kapanıyor,Panelvan gibi araç demek haksızlık olur dedim, Bunları dert eden biri için de Mazda 3'ün de kalitesiz ve özensiz yapılmış şeylerini de sıraladım. Tabi bu tip şeyler göreceli, Mesela menteşe dışından taşınan kabloları siz ve ben önemsememişiz ama muhakkak önemseyen çıkacaktır.

    Bir Jetta, Bir Leon, Bir Toyota kullanan,mesela Mazda Bagajına ve iç Trimine'de aynı sizin bahsettiğiniz gibi bakabilir.

    Aslında Vitara sınıfında ne kadar para o kadar köfte denilen bir araç. 5 sene Tucson aracım vardı, Genellikle de Eşim kullanıyordu. 1 kere yandan 1 kere arkadan çarptılar, Taş gibi arabaydı, İçi full plastik, koltukları deri, Zamanın en full güvenlik donanımına sahipti,Karda ve kötü arazilerde yaşadıklarımı yaşasanız İnanıyorum ki Bütçeniz doğrultusunda Sağlamlık, Güvenlik donanımı ve sorunsuzluk sizinde önceliğiniz olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.