|
Merhaba arkadaşlar, Bütçem 800k. 2. el benzinli bir araba almak istiyorum. Bastığımda gitsin, sollama yaparken terletmesin istiyorum. Minimum 150 beygir olmalı. Otomatik tercih ederim ama düz vites de olur. Diğer önceliklerim çok yakmaması (sakin kullanımda) ve çok masraf çıkartmaması. Aklımda 3 tane alternatif var: Polo GTI, Ibiza Cupra ve 208 GTI. Bu üçlü dışında tavsiye edebileceğiniz bir otomobil var mı? Ve üçünün arasından sizce en uygunu hangisi? Aslında C sınıfı bir araç almak istiyorum ama bütçem yetmiyor. Bu fiyata C sınıfı bir araç alabileceksem onu almayı tercih ederim (performansı yeterli ise). Değerli geri bildirimlerinizi bekliyorum. Hayırlı forumlar. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






