Şimdi Ara

8 senelik Turkcell abonesiyim biktim artik hatalardan.(Btk şikayetim sonuçlandı!!!) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslsr turkcell btk sikayetini 1 haftadan beri cevaplamadi.Normal mi?Kac gun icinde cevaplamasi gerek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam bugün cevaplandı.Turkcell hatalı fatura çıkardığını kabul etti.İncelemeler sonucu hesabıma para yatırılacakmış.Bir arkadaşım içinde son ay kontratsız fiyattan paket için fatura çıkartıldığından şüpheleniyoruz.O da bana soruor şikayet edeyim mi diye?Pek ihtimal vermiordu kazanacağıma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akcam46 -- 26 Mart 2020; 18:8:17 >
  • Akcam46 A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.
  • Bariz hatalı fatura çıkarmışlar. Son ay taahhütü normal fiyattan çıkmaz taahhüt neyse o fiyattan faturalamak zorunda.

    Ben de 8 gb fırsat paketi kullanıyorum 29,25 tl + 2,85 tkü

    Sürekli kontrol ederim. Daha önce vodafone da fatura kesim tarihini değiştrdim. Bir türlü olmadı halledemediler. Bir de üstüne cihaz vardı. 1 ay içinde 3 tane cihaz taksiti ödedim. Btk'ya yazdım hatalı tutar iadesi aldım. Süreç yorucu ama takip ederseniz işliyor.

    Önce paramızı alıyorlar. Sonra şikayet edip didinip paramızı ancak iade alabiliyoruz. Paramızla rezil oluyoruz örneklerinden birii yaşamış arkadaşımız.
  • trakonic T kullanıcısına yanıt
    Hocam komik olan şey şu:Faturam kesilme sırasında yani internet,ses faydalarım yenilendikten sonra müşteri hizmetleriyle konuştum.Temsilci hanımefendi bana yanlışlık olduğunu tam kesildikten sonra aramam gerektiğini bu tutarın değişebileceğini söyledi.1 gün sonra aradım yani kesildikten sonra bu sefer de bana gelmiş hata olmadığını söylediler.Ben bayağı sinirlenmiştim öyle böyle değil.Bilmesem beni düdükleyeceklerdi.4 faturanın internetten pdf ini çıkarttım.Tek tek yazdım hepsini.Sonunda hatalı olduklarını anladılar.Zahmetli ama süreç işliyor.Eğer kabul etmeselerdi tüketici hakem heyetine kadar giderdim.O kadar emindim ki haklı olduğuma.Rahattım yani sizin anlayacağınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akcam46 -- 29 Mart 2020; 15:15:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akcam46

    Hocam bugün cevaplandı.Turkcell hatalı fatura çıkardığını kabul etti.İncelemeler sonucu hesabıma para yatırılacakmış.Bir arkadaşım içinde son ay kontratsız fiyattan paket için fatura çıkartıldığından şüpheleniyoruz.O da bana soruor şikayet edeyim mi diye?Pek ihtimal vermiordu kazanacağıma.
    hata falan yok ,çalmanın bir başka çeşidi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akcam46

    Hocam bugün cevaplandı.Turkcell hatalı fatura çıkardığını kabul etti.İncelemeler sonucu hesabıma para yatırılacakmış.Bir arkadaşım içinde son ay kontratsız fiyattan paket için fatura çıkartıldığından şüpheleniyoruz.O da bana soruor şikayet edeyim mi diye?Pek ihtimal vermiordu kazanacağıma.
    hocam hayırlı olsun. Nasıl bir yol izlediniz acaba?
  • emremert1 kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler.Ilk olarak Turkcellin kendi internet sitesinde hesabima girip faturalari pdf olarak indirttim.4 tane fatura indirdim.Sonra şu siteyehttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
    e devletimle giris yaptim.Faturalarimi oraya ekledim aciklama kismina tek tek yazdim.En basta incelenecek dendi ve sonra hataen ucret yansitildigi soylendi ayin 26 sinda.Incelemden sonra fazla ucreti iade edeceklermis.Biraz zahmetli ama süreç işlior.Gerçi parayi hala yatirmadilar ama hatalarini kabul ettiler.Virus meselesi yuzunden cok ustlerine gitmiorum.2-3 gun icinde yatirmazlarsa ararim gene muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akcam46 -- 31 Mart 2020; 14:44:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akcam46

    Tesekkurler.Ilk olarak Turkcellin kendi internet sitesinde hesabima girip faturalari pdf olarak indirttim.4 tane fatura indirdim.Sonra şu siteyehttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
    e devletimle giris yaptim.Faturalarimi oraya ekledim aciklama kismina tek tek yazdim.En basta incelenecek dendi ve sonra hataen ucret yansitildigi soylendi ayin 26 sinda.Incelemden sonra fazla ucreti iade edeceklermis.Biraz zahmetli ama süreç işlior.Gerçi parayi hala yatirmadilar ama hatalarini kabul ettiler.Virus meselesi yuzunden cok ustlerine gitmiorum.2-3 gun icinde yatirmazlarsa ararim gene muhtemelen.
    teşekkür ederim hocam benim de faturam son aylarda biraz fazla gelmeye başladı bu ayda böyle gelirse şikayet etmeyi düşünüyorum . çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz .




  • trakonic T kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 1 haftadir ucret iadesi bekliorum.Ne yapmam lazim?Parami yatirmadilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle hayırlı olsun kazanmışsınız. Bende de şöyle bir durum var: " Taahhütümün son ayındayım, vodafonea başvurdum. Dün bana turkcellden mesaj geldi. Sayin musterimiz Yillik Katlama Kampanyasi kampanyaniz devam etmektedir. Kontrat bitiminden (19.04.2020) once kampanyanizdan ayrilmaniz durumunda hattiniza erken iptal ucreti yansitilacagini hatirlatmak isteriz,şeklinde. Müşteri hizmetlerini aradım artık son ayın da dolması gerektiğini söyledi. Ben de o zaman son aydan sonra neden taahhütsüz fiyattan ödeyeyim diye cevap verince, o zaman geçiş yaparsanız kullandığınız kadar ödersiniz diye cevap aldım. Cayma bedeli de 30 tl imiş. "
    Sizinkiyle aynı durum değil galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siigle -- 2 Nisan 2020; 14:41:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siigle kullanıcısına yanıt
    Benimkiyle ayni durum degil.Sizin dediginiz durum icin forumdan bir arkadas btk ya basvurdu ve kazandi.Bana da cayma bedeli cikartmislardi son ay.Bu tamamen asilsiz.Kullandiginiz kadar odeyecekseniz ve bu kontratsiz fiyat uzerinden baz alinirsa onemli bir miktar cikabilir.Bizim arkadas 3 gun icin 14 tl civari bir sey odemisti.Turk telekom ve vodafone bunu almior.Turkcell işlem başlangic tarihini esas alior bu da son ay işlem yapmanizi engellior.Btk da derdinizi guzelce anlatin hocam.Musteri hizmetleri okeye 4.eleman olur anca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akcam46

    Benimkiyle ayni durum degil.Sizin dediginiz durum icin forumdan bir arkadas btk ya basvurdu ve kazandi.Bana da cayma bedeli cikartmislardi son ay.Bu tamamen asilsiz.Kullandiginiz kadar odeyecekseniz ve bu kontratsiz fiyat uzerinden baz alinirsa onemli bir miktar cikabilir.Bizim arkadas 3 gun icin 14 tl civari bir sey odemisti.Turk telekom ve vodafone bunu almior.Turkcell işlem başlangic tarihini esas alior bu da son ay işlem yapmanizi engellior.Btk da derdinizi guzelce anlatin hocam.Musteri hizmetleri okeye 4.eleman olur anca.
    Anladım, çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana bu şekilde cevap verdiler. Sayın D**** Y****;
    24097271 numaralı şikayetinize işletmeci tarafından cevap verilmiştir. İşletmecinin cevabını aşağıda görebilirsiniz:
    Sayın Devran Yardım, 505******* numaralı hattınıza ait faturalandırmaya ilişkin başvurunuz ulaşmıştır. Hattınız mobil numara taşınabilirliği ile 04.04.2020 tarihinde farklı bir operatöre taşınmıştır. Son fatura kesim tarihinden numara taşıma işlemi yapılan tarihe kadar olan dönemdeki kullanımlar için fatura kesilmektedir. Kesilen faturaya tarifenin aktif olduğu gün sayısına veya kullanım miktarına göre paket ücreti yansımaktadır. Ek olarak kullanılan servis ücretleri ve vergi ücretleri yansımaktadır. Platinum Avantaj Paketi Yıllık Katlama Kampanyası'nın 19.04.2020 tarihinde sona ereceği belirlenmiştir. Kampanyanız, taahhüt süresinin bitiminden önce yapılan numara taşıma işlemi nedeni ile 04.04.2020 tarihinde iptal olmuştur. Platinum Avantaj Kampanyası boyunca aldığınız internet katlama faydasının aylık bedeli 30 TL'dir. Kampanyadan faydalandığınız süre boyunca aldığınız toplam fayda bedeli ve kalan taahhüt süresi boyunca alacağınız toplam fayda bedeli kıyaslanır. Lehinize olan tutar erken iptal bedeli olarak yansıtılır. Bu kapsamda faturanıza 30 TL yansıyacağını iletmek isteriz. Paylaşılan bilgiler kapsamında, yapılan işlem ve ücretlendirmede hata bulunmamaktadır. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siigle -- 8 Nisan 2020; 23:56:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siigle kullanıcısına yanıt
    Hocam turkcell cayma bedeli cikartior dedigim gibi.Bende beklemistim son gunu.Internet katlama bedeli 30 tlmis bu sizin lehinize yansimis sadece son ayi alarak.Bu arada ben 13 gundur para iadesi alamadim gerisini siz dusunun.Net bir tarih ya da somut bir gelisme yok.Ulkede hukuk hak getire.Cimer ya da tuketici hakem heyeti gibi diger mecralara basvuracagim son çağre duruma göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akcam46 -- 8 Nisan 2020; 22:12:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akcam46

    Hocam turkcell cayma bedeli cikartior dedigim gibi.Bende beklemistim son gunu.Internet katlama bedeli 30 tlmis bu sizin lehinize yansimis sadece son ayi alarak.Bu arada ben 13 gundur para iadesi alamadim gerisini siz dusunun.Net bir tarih ya da somut bir gelisme yok.Ulkede hukuk hak getire.Cimer ya da tuketici hakem heyeti gibi diger mecralara basvuracagim son çağre duruma göre.
    Aynen ben de ilk önce o farkı 12 ayın toplamı olarak 12x30 şeklinde alacaklarını sanmıştım. Böyle olunca da salladım. O kadarını vodafonedayken telafi edeceğim. Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akcam46 A kullanıcısına yanıt
    Ben Turkcell Platinum tarifesi kullanıyorum.

    Paket taahhüdüm 9 Haziran'da bitiyormuş beni 2 gün önce 7 Nisan'da taahhüt yenileme için aradılar ve taahhüdümü yeniledim.

    Bu sayede senin düştüğün hataya düşmedim.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Ben ne gibi bir hataya düştüm hocam anlamadim.
    Sistemsel bir hata var benim durumumda.Cayma bedeli falan degil benim sorunum.Benle alakasi yok olayin yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siigle kullanıcısına yanıt
    Vodafone harbi daha karlı ve paketleri daha uygun.Çok rahat telafi edersiniz.2.hattim vodafoneda.Memnunum.Interneti ahım şahım değil ama idare ediyor.Çekim gucu yeterliyse denenebilir.Gözüme girdin vodafone.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akcam46 A kullanıcısına yanıt
    Öncelikle her ay faturalarınızı iyice inceleyin, karınca kadar harflerle yazılanları bile.

    "Sistemsel hata" dediğiniz şey sanki bütün müşterilerin başına geliyormuş gibi yazmışsınız, öyle anlaşılıyor. Benim niye başıma gelmiyor? Siz kobay olarak seçilmiş kişi olabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.