Şimdi Ara

8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
21
Favori
27.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
666 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam nacizane tavsiyem oyunun açıklama kısmını daha iyi yazmalısınız.

  • @Suppose27now Hocam oyunun assetlerini modellemeci arkadaş Blender üzerinden modelledi. Elbette orada ve burada ticari kullanımda sıkıntı yaratmayacak hazır aldığımız bazı assetler oldu. Onları da modellemeci arkadaş elden geçirerek oyunun ortamına uyacak hale getirdi. Özellikle Epic Games'in satın aldığı ve Unreal Engine geliştiricilerine bedava sunduğu Quixel Megascans assetleri çok yardımcı oldu. Oyun tamamen Blueprint ile yazıldı.


    İstanbul'da geçen oyun yapmak benim de çok hoşuma gider. AAA olmasa bile 7-8 kişilik bir ekiple AA bir oyun yapılabilir. Tabii dediğiniz gibi belli bir bütçe de gerekiyor.


    @Dr. Donanım Güzel dilekleriniz için teşekkür ederiz.


    1) Unreal Engine 4 ile geliştirdik. UE'nin desteklediği görsel programlama dili olan Blueprint kullandık. Blueprint C++ dilini temel alarak oluşturulan bir araç. Aslında yazdığınız her şeyin C++ içerisinde karşılığı mevcut ve büyük bir kolaylık sağlıyor.


    2) Unreal Engine için güçlü bir bilgisayar gerektiğini söylemeliyim. Bilgisayarların biri RTX 2070, diğeri GTX 965M kartlarına sahip. Modelleme yapan arkadaşın ise biraz daha mütevazi bir bilgisayarı var. Macbook ile olacağını sanmıyorum açıkçası. En azından UE için.


    3) Tasarım derken neyi kastettiğimiz önemli burada. Eğer 3D objelerden bahsediyorsak, Blender ile modelleme yapıldı. 3DS Max veya Maya gibi muadillerine göre kavraması daha kolay ve daha hızlı bir çalışma ortamı sunduğunu söyleyebilirim. Modelleme yapan arkadaş uzun bir zamanını programı öğrenmekle geçirdi. Daha sonra bol bol pratik yaptı. İstek en önemlisi burada bence. Diğer taraftan Level Design dediğimiz tüm her şeyi birbiriyle uyumlu hale getirip sahneleri yaratma kısmı ise tamamen hayal gücü ve deneme yanılma diyebilirim.


    @SkyTech74 Bir kez daha gözden geçirelim hocam. Kıyaslayın işte ne güzel. Bu bizi daha da mutlu eder. Teşekkür ederiz.


    @whisper242 Biraz daha spesifik olabilir misiniz hocam? Uzun mu buldunuz yoksa yeterince basit mi değil yazı?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bashare

    Bizim de belki de tek üzüntü duyduğumuz konu bu. Kişisel meseleler yüzünden oyunu belli bir tarihten önce çıkarmak zorundayız. İlk çıkış tarihimiz Ekim sonuydu ama teknik meseleler yüzünden Aralık'a kadar kaydı. Bu durum şuan bizi inanılmaz olarak zorluyor. Seslendirme yapmak ve o sesi düzenleyip oyuna uyumlu hale getirip oyuna eklemek çok zaman alan şeyler. Ayrıca seslendirme de bedava olan bir şey değil. Oyunun odak noktası hikaye ve hikaye anlatımı olduğu için bol bol diyalog var. Bu yüzden kaliteli olmak zorunda. Yarım yamalak olmamalı. Bu yüzden bir seçim yapmak zorundaydık ve global pazar açısından İngilizce seçtik. Aksilik olmazsa ileriki planlarımız arasında bu sorunu çözmek var.



    Alıntıları Göster

    İngilizce seslendirmeye kaç TL ödediniz acaba benimde var böyle bir projemde.





  • Oyun tarzım değil ama emek harcandığı belli upvoteladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @soneday Hocam mazur görün ama paylaşmam doğru olmaz. En nihayetinde 2 kişi arasında olan bir anlaşma bu. Ufak bir araştırmayla ortalama fiyatları bulabilirsiniz internette.


    @PURECAUCASIANWHITE Teşekkür ettik sağolun 8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. 

  • Yürüme simülatörü sevmiyorum fakat reklamın kötüsü iyisi olmaz umarım başarı yakalanır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk görseli gördüğüm an nedense aklıma Knight Online'ın ay ışığı altında bağıran orclu arayüzüne id - şifre girip, sonrasında da gelen karakter seçimi ekranında seçilen karakterin tahttan kalkıp yürümesi geldi.




    İkinci görsel ise buram buram Unreal Engine 4 kokuyor. Eğer gerçekten iyi kullanılmışsa harikalar yaratılmıştır diye düşünüyorum. Şu an ilgilenemem ama en kısa sürede Steam sayfasını ziyaret ederek hem oyunun konusunu anlayacağım hem de istek listeme ekleyeceğim.


    Sizleri kutluyorum.





  • @Sniper Shepard Teşekkür ederiz hocam. İnşallah belli bir seviyede satış yapabiliriz.


    @Bigbadfox Bir şeyleri çağrıştırmışsa ne mutlu bize :) Çok teşekkür ederiz hocam. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. Henüz ilk oyunumuz. Umarım devamı da gelecektir.

  • Bim aktüelde görüp wishliste eklemiştim up+++

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07kubi07

    Bim aktüelde görüp wishliste eklemiştim up+++

    Bir tanesiniz teşekkürler<3

  • yolunuz açık olsun hocam. Başarılı bir çalışma olmuş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meyveli kaktöş

    yolunuz açık olsun hocam. Başarılı bir çalışma olmuş

    Çok teşekkür ederiz hocam 8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık. 

  • Tebrik ederim ve basarilarinizin devamini dilerim. Bir oyun tasarimcisi olarak Turkiye'de boyle islerin yapildigini gormek beni mutlu ediyor. Daha da zekanizi, yaraticiliginizi sergilediginiz projeleri gormek dilegiyle.

  • Videosunu 2 kere izledim, çok emek vermişsiniz, tebrik ederim.

    GFX uzmanı falan değilim hatta hiç bilgim yok bu konularda ama nasıl desem parçalar kendi halinde iyi gözükse de sanki fotoshoplanmış gibi gözüküyor, renk paleti ortama uymuyor gibi ve örneğin kanepe sanki paslanmaz çelikten yapılmış gibi bir görünüme sahip, belki de ışıklandırmayla ilgili bir sıkıntı, belkide tamamen saçmalıyorumdur, kusura bakmayın öyleyse.

    Merak ettiğim birkaç husus:

    Sadece PC mi yoksa konsola gelme şansı varmı? Ve fiyatı ne olur?

    Sistem gereksinimleri ne olur?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dievas

    Tebrik ederim ve basarilarinizin devamini dilerim. Bir oyun tasarimcisi olarak Turkiye'de boyle islerin yapildigini gormek beni mutlu ediyor. Daha da zekanizi, yaraticiliginizi sergilediginiz projeleri gormek dilegiyle.

    Hissettiklerimiz karşılıklı hocam. Steam'de ölü doğan Türk oyunları görmek beni cidden üzüyor. Son yıllarda güzel bir ivme yakaladık. Devamının gelmesi dileğiyle. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

  • 8 aydır geliştirdiğimiz oyunun Steam sayfasını açtık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bashare

    Bizim de belki de tek üzüntü duyduğumuz konu bu. Kişisel meseleler yüzünden oyunu belli bir tarihten önce çıkarmak zorundayız. İlk çıkış tarihimiz Ekim sonuydu ama teknik meseleler yüzünden Aralık'a kadar kaydı. Bu durum şuan bizi inanılmaz olarak zorluyor. Seslendirme yapmak ve o sesi düzenleyip oyuna uyumlu hale getirip oyuna eklemek çok zaman alan şeyler. Ayrıca seslendirme de bedava olan bir şey değil. Oyunun odak noktası hikaye ve hikaye anlatımı olduğu için bol bol diyalog var. Bu yüzden kaliteli olmak zorunda. Yarım yamalak olmamalı. Bu yüzden bir seçim yapmak zorundaydık ve global pazar açısından İngilizce seçtik. Aksilik olmazsa ileriki planlarımız arasında bu sorunu çözmek var.



    Alıntıları Göster

    Hocam ben tiyatrocuyum yani diksiyon ve ses eğitimi aldım. Eğer ki gün gelir de böyle bir şey yaparsaniz tamamen gönüllü olarak seslendirme ekibinin bir parçası olmayi cok isterim. Saygılar sevgiler..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitsin yemek yicem -- 7 Kasım 2020; 0:54:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Optimizasyon nasıl hocam ubisoft oyunları gibi değildir umarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle biri simülatör tarzı demiş, gezmeliyse etkileşimli "VR" kategorisi için ekleme yapılabilirse* on numara olur. VR'da oynamak.

    Ayrıca oyunun fiyatıyla ilgili bir tüyo var mı ? :)

  • @patatessiz patso Çok kişiden duymadığımız bir gözlem olmuş hocam. Farklı açılardan bakmaya çalışıyoruz böyle yorumlar sayesinde. Bir sahne üzerinde haftalarca çalıştığımız için gözümüz alışıyor ve yapımcılar olarak bazı şeyleri fark edemiyoruz. Kesinlikle tekrar gözden geçireceğiz. Çok teşekkürler bu güzel yorumunuz için.


    Konsollar için bir planımız yok henüz. Bir PC'ye çıkarıp durumun gidişatına bakalım, daha sonra düşünürüz konsol meselesini. Fiyatı Türkiye'de 20 TL olacak. İlk hafta %10 indirimle 18 TL'ye gelecek. Sistem gereksinimleri için şimdilik bir şey söylemeyeyim, yanıltmak istemem. Daha optimizasyon kısmına çok eğilemedik. Ona da sıkı bir şekilde çalışacağız.


    @Şuan noluyo Hocam en yakın zamanda o üzgün suratı hep birlikte gülen surata çevireceğiz.


    @ProfessionalGamer333 Hocam oyunu Unreal Engine 4 ile geliştirdiğimiz için belli bir görsellik seviyesini yakaladık hali hazırda. Optimizasyon konusunu yukarıda dediğim gibi, olabildiğince iyi yapmaya çalışacağız.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.