Bildirim
79 MBPS ve 88 MBPS sorunsalı [Çözüldü]
MARISOL Marka MRS Milano C07 FÜME KEMİK Cerceve PEMBE Cam Güneş Unisex Gözlügü : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CGMFNFJ5
9 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Mail adresi bu olmasın
ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, o. herkes görsün.quote:
Orijinalden alıntı: smart0201
Mail adresi bu olmasın
ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr -
Bu mail adresini bilemeyen yok paul Zamanından kalma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanırım artık bu mail adresi ile ilgilenen kişiler Turknete yardım etmek istemiyor. Turknet ile konuşun dediler bana çünkü -
Ben konuştuğumda hiç Türknetten bahsetmemiştim. Direk hatta bulunan sınırı kaldırmalarını istemiştim ve kaldırmışlardı. Biraz uğraştıktan sonra.quote:
Orijinalden alıntı: miskindvd
Sanırım artık bu mail adresi ile ilgilenen kişiler Turknete yardım etmek istemiyor. Turknet ile konuşun dediler bana çünkü -
Bu sorunu yıllar önce D-Smart ile yaşamıştım. 16 Mbps ADSL kullandığım dönem 16 Mbps hız olmasına rağmen 3 Mbps sabitlenmiş gözüküyordu. AKK olan dönemler o zaman. Kotadan olduğunu düşünmüştüm sonrasında ki ay talep açmama rağmen düzeltemediler. Sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını söylediler...
D-Smart, ADSL kullandığım zamanlar en sorunsuz kullandığım interet olmuştu. Fakat bu sorunu Turk.net geçerek aşmıştım.Hatırladığım kadarıyla yeni bir başvuru ile geçmiştim aynı hat ile geçersem sorun devam eder diye düşünmüştüm.
Sonra bölgeye VDSL2 gelince, Turk.net o dönem vdsl2 altyapısı olduğunu doğrulayamadı. TTnet geçmek zorunda kalmıştım.
Şimdi Turk.net VDSL2 kullanıyorum. -
Bu sorunu bir türlü çözemiyorum arkadaşlar, ne önerirsiniz? ozelmusteriyonetimi isimli mail adresine mail yağdırdım ama cevap bile vermiyorlar. -
Ben de yazdım türknet den hiç bahsetmedim. Direk sağlayıcınız ile görüşün diye dönüş geldi. Türknet e yazıyorum otomatik cevaplarla geliştiriyorlar. Türktelekom ilçe müdürlüğüne gittim oradakiler de başka sağlayıcı kullandığım için yardımcı olmadı. Çıkmaz da kaldım. Bu sorunu nasıl çözeceğiz?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Başka sağlayıcı ile alakası yok. Ben bağıra bağıra düzelttirmiştim. Onların yaptığını çok iyi biliyordum.quote:
Orijinalden alıntı: << PriSonerS >>
Ben de yazdım türknet den hiç bahsetmedim. Direk sağlayıcınız ile görüşün diye dönüş geldi. Türknet e yazıyorum otomatik cevaplarla geliştiriyorlar. Türktelekom ilçe müdürlüğüne gittim oradakiler de başka sağlayıcı kullandığım için yardımcı olmadı. Çıkmaz da kaldım. Bu sorunu nasıl çözeceğiz? -
Forumdaki yetkili geri dönüş yaptı, çözüm odaklı çalışan bir tek o. Türk Telekom ekiplerine iletmiş. İş emri numarasını da benimle paylaşmış 2 3 güne çözülür herhalde sorunum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hayırlısı artık.quote:
Orijinalden alıntı: << PriSonerS >>
Forumdaki yetkili geri dönüş yaptı, çözüm odaklı çalışan bir tek o. Türk Telekom ekiplerine iletmiş. İş emri numarasını da benimle paylaşmış 2 3 güne çözülür herhalde sorunum -
Banada sağlayıcı ile görüşün dediler bugün siz nasıl değiştirmeyi başardınız -
Sorunu güncel olarak ne şekilde çözebiliriz? Maile yanıt verilmiyor.. -
Muzdaribim aynı sorundan ve arıza kaydını ben açıyorum onlar kapatıyor, bakalım nereye gidecek bu iş
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bilinen mail adresi üzerinden 3-4 kez mailleşmenin ardından kilidi açtırmıştım hocam. Israrla denemenizi tavsiye ediyorum.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X