Şimdi Ara

79 MBİT Dslam Kilidi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 38 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • FUNKYMAGIC (10 mesaj) TurkNetDestek (9 mesaj) beyhan_karagoz (4 mesaj) hikmetgven4tr (2 mesaj) Djdy (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Modemime 135 mbit hız geliyor fakat dslam kilidi olduğu için 79 mbit hızda kalıyor. Snr değerim normal. Destek kaydı açtım klasik şeyler yazılıyor.

    Yardımcı olur musunuz ?


    Müşteri No : 865889

    Devre No : 8836865856

    Destek No: 40204520







    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyhan_karagoz -- 4 Ocak 2021; 17:2:38 >



    |
    |
  • Merhaba, hat değerleriniz ile ilgili arkadaşlarım güncelleme yaparak 88 Mbps'e yükseltmiştir. Ancak 88 Mbps'in üstüne çıkmaması üzerine arızayı iş emri numarasıyla saha ekiplerine iletmiştir. Ekipler çalışmalarını tamamladığında size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Keşke oim çalışanlarıda sizin gibi yaklaşsa olaylara.

    Teşekkürler.

    100 mbit içinde umarım güzel haber verirsiniz.

  • beyhan_karagoz b kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.
  • Merhaba,


    Müdahalenizden sonra 2 gün içinde kilit kaldırıldı.

    Oim çalışanları kesinlikle çözüm odaklı değil.


    Size teşekkür ederim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyhan_karagoz

    Merhaba,


    Müdahalenizden sonra 2 gün içinde kilit kaldırıldı.

    Oim çalışanları kesinlikle çözüm odaklı değil.


    Size teşekkür ederim.

    şu seneryodan iki şey çıkarıyorum birincisi kilidi kaldıran tt olduguna gore sanırım bulundugunuz yerdeki tt çalışanları işini hakederek yapıyor. ikincisi forumda bu konuyla alaklı o kadar sıkıntı çekip çözemeyen varken sebebi türnet değilde tt çalışanlarının arıza kayıtlarını umursamaması sanırım.
  • Artık tam bilmiyorum sorunun nereden kaynaklandığını falan ama şunu söyleyebilirim,


    Oim üzerinden açtığım destekte 2 gün otomatik cevap aldım, hep yazılan hattınız bu kadar destekliyor idi. En son buraya yazdıktan sonra 2 gün içinde halloldu.


    Sanırım oim çalışanlarının ya bilgi yetersizliği yada önemsememesi.

  • beyhan_karagoz b kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • Benzer sorun bende de var. Lütfen konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz ?


    Devre No : 8813254174

    Destek No: 40555663


    @TurkNetDestek

  • bende de altyapının destekleyen hızından %20 az veriyorlar yazılımsal müdahale ile. modemi ilk resetlediğimde 88 down / 8 upload oluyor 1-2 saat içerisinde 70/8 e düşürüyorlar bilerek.

  • FUNKYMAGIC F kullanıcısına yanıt

    Daha önceden tanımlı olan NmsHızProfil : VDSL2_100M_8192 hız profilim şimdi NmsHızProfil : VDSL2_88M_8192 olarak görünüyor ve 88 mbps hızın üzerinde bağlanamıyorum. Sizden ricam hız profilimi tekrar eskisi gibi NmsHızProfil : VDSL2_100M_8192 olarak tanımlayabilir misiniz ?

  • Turknet Destek

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

    Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri

    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

    NmsHızProfil : VDSL2_88M_8192

    Upload Çıkış Gücü : 6.3

    Download Çıkış Gücü : 13.5

    Upload Kapasite Hızı : 41591 kbps

    Download Kapasite Hızı : 107112 kbps

    Upload Mevcut Hızı : 8192 kbps

    Download Mevcut Hızı : 88056 kbps

    Upload Noise Margin : 30.6 dB

    Upload Attenuation : 2.6 dB

    Download Noise Margin : 10.1 dB

    DownloadAttenuation : 0.0 dB

  • FUNKYMAGIC F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmalar şu anda çözüm süreci içinde görünüyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • homosapiens17 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun devam ediyorsa online işlem merkezinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrolleri yaparak teknik ekibimiz size bilgi verecektir.
  • FUNKYMAGIC F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • 82 mps hız da zaten snr marjı 10.1 db bunun 100 çıktığını varsayarak snr marjı 6 7 civarına düşecek hat kalitesi berbat olacak .
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek Numarası

    40555663

  • hikmetgven4tr kullanıcısına yanıt

    Download Mevcut Hızı : 88056 kbps

  • FUNKYMAGIC F kullanıcısına yanıt
    Hiz testi yapınca 82 gelir 82.3
  • hikmetgven4tr kullanıcısına yanıt

    Evet doğru

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.