Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

750-1000 lira arası ses sistemi golf 4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
251
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Ses ve Görüntü Sistemleri >> 750-1000 lira arası ses sistemi golf 4
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    175 Mesaj
    Merhaba arkadaslar golf 4 aracım icin iki tane 16 mid Takım'ı arka bagaja bass birde bunları guzel besleyecek amfi almak istiyorum . Lutfen bana yardımcı olabilir misiniz neler alabilirim not BÜTÇE Max 1200 çıkabilirim tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askn04 -- 8 Mart 2017; 23:0:28 >



    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    5844 Mesaj
    kardeşim teybini konuda yazmamışsın. orjinal teypmi, double mı, kaç rca çıkışı var bunlara göre tavsiylelerim olacak. 5 kanal anfi, 2 çift komponent, 30cm kabinli subwoofer önerecem. yalnız bütçeyi biraz daha zorlaman gerekli.



    5 kanal anfi için favorilerimde olan cadence fx500 ürünü öneririm. 2. el düşünürsen elemanla görüş, telefonu bende mevcut düşünürsen özelden atabilirim. bu anfi 4x100w rms + 300w rms subwoofer için güç verir. 5 kanal anfiler arasında güçlülerden birisidir. resimlerde ürün temiz duruyor, elemanla görüşmek lazım.



    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-ses-goruntu-sistemleri-tek-anfiyle-isi-bitir-cadence-fx500..4x150rms-plus1x500rms.katill-392976185/detay/



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    5844 Mesaj
    anfi sıfır olsun dersen iş yapan anfiler 700tl civarından başlar 5 kanal anfiler. o nedenle bu bütçeyle olmuyor. ama illa ben 1200tl ye bunları alayım dersen edison 5 kanal anfi falan var 400tl ye 4x50w rms + 120w subwoofer için güç verir. bu tür anfileride önermiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj
    yorumlar icin tesekkurler . Teypi Aliexpressden sipariş edicem double din . Information da 4x45 yazıyor bunu soruyorsunuz sanırım , ((( AliExpress'te ne buldum, inanamazsın

    http://www.aliexpress.com/item/32753409602/32753409602.html )))



    Hocam ben bir de ikinci el istemiyorum direk Sıfır Alicam taksitle ona gore birseyler yazarsanız sevinirim tekrardan tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askn04 -- 9 Mart 2017; 13:43:8 >
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    5844 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: askn04

    yorumlar icin tesekkurler . Teypi Aliexpressden sipariş edicem double din . Information da 4x45 yazıyor bunu soruyorsunuz sanırım , ((( AliExpress'te ne buldum, inanamazsın

    http://www.aliexpress.com/item/32753409602/32753409602.html )))



    Hocam ben bir de ikinci el istemiyorum direk Sıfır Alicam taksitle ona gore birseyler yazarsanız sevinirim tekrardan tesekkurler

    teyp gümrüğe takılabilir. 70dolar üstü gümrüğe takılır vergi ıvır zıvır, 1 ay beklemek cabası, garanti konusu, bunu önce araştırın. rca çıkışı anfi çıkışı demektir, muhtemelen bu teypde 1 rca çıkışı vardır. ben ilanda bilgisini bulamadım. 5 kanal anfi bağlayacağınız için 3 tane rca çıkışına ihtiyacınız olacak. teybi ilk olarak alın, arkasındaki rca çıkışlarına göre deck dönüştürücüyü bana sorun, o zaman önereceğim.



    2 çift jbl 16cm 6508c

    anfi xetec 172.5

    subwoofer jbl 1214cs 30sm 1000w subwooferı.

    slim subwoofer istersen başka kabinli subwoofer öneririm.



    şuan link paylaşmıyorum, siz en uygun bulduğunuz yerlerden ürünleri temin edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    175 Mesaj
    Hocam teybin çıkışları burda bi bakın isterseniz




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    5844 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: askn04

    Hocam teybin çıkışları burda bi bakın isterseniz



    bu fotoğrafa göre, 1 tane deck dönüştürücü gerekli, siz bu teybi kesin aldınız mı, gümrükte takılmayacağının garantisi yok, tr de 600tl ye benzeri varsa burdan almak daha mantıklı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj
    Hocam ben bunu 40 dolar gibi gösterip yollaticam vergi çıkarsa da cok bisi çıkmaz diye tahmin ediyorum . Android direksiyon kumandası Bluetooth Wi-Fi gibi Özellikleri var ve uygun fiyat . Benim elimde suanda navitech nx 206 y var . Ama ekranı bozuk onun da girişlerini göstereyim size





    Bunun çıkışları nasıl , cok fark eder mi yenisini almak istiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11010 Mesaj
    gümrük sınırı 35 USD e düştü..
    |
    |
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
  • Teğmen
    175 Mesaj
    Faturayı farklı duzenleticem hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    5844 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: askn04

    yorumlar icin tesekkurler . Teypi Aliexpressden sipariş edicem double din . Information da 4x45 yazıyor bunu soruyorsunuz sanırım , ((( AliExpress'te ne buldum, inanamazsın

    http://www.aliexpress.com/item/32753409602/32753409602.html )))



    Hocam ben bir de ikinci el istemiyorum direk Sıfır Alicam taksitle ona gore birseyler yazarsanız sevinirim tekrardan tesekkurler

    teyp geldi mi hocam?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj
    Geldi hocam senin söylediğin sistemi kurdum cok şükür sıkıntı yok suanda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    5844 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: askn04

    Geldi hocam senin söylediğin sistemi kurdum cok şükür sıkıntı yok suanda

    anfi xetec 172.5 ve midler jbl 6508c mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
haberler
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.