Şimdi Ara

75 bg lik CONNECT çokmu yakar! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
141.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çok yakar az kaçar.
  • 2007 model Ford Tourneo Connect K210 S 1.8 TDdi en boş paket, tek sürgülü, koltuklu aracım var 22000de 2009da ikinci el aldım şuan 60000ne yakın
    Eski modeller içinde 2007 75lik TDDİ motorun yakıt ve yazılımı da Siemens üretimidir ve yazılım farkı da mevcuttur. Yeniler TDci geliyor
    Araçtan randıman almak için hava filtresini 5000km de bir değişin, klima açınca sadece rampada ilk kalkışta araç devirsiz olduğundan bir güç kaybı oluyor o yüzden ilk kalkışta klima çalıştırmayın. Araç devrini aldıktan sonra sorun olmuyor. Yakıt tüketimi TDci ye göre biraz fazla ama normal dizel kullana bilmesi bir avantaj zira temiz ve Euro dizel olmazsa TDci sizi yolda bırakabiliyor. (TDci de yakıt dan kaynaklı sorunlar çok sık oluyor)

    TDdi de rastladığım sorun ise kışın çalışmada bir problem olmazken (genelde -20 derecen sonra) giderken gaz kesilmesi sorunu buda mazot filtresinin şişmesinden (mazot donduruyor) kaynaklanıyor araç giderken bol duman atıyor ve sanki gaz pedalına bas bırak yaparcasına silkeliyor. TDci'lerde bu sorun oluyor mu bilmiyorum. Çözüm ya zırt pırt mazot filtresi değişeceksin veya filtreye sıcak su dökeceksin yada rölantide uzun süre çalıştıracaksın motor düzelsin (1 saat veya fazla) Ama dediğim gibi Tddi nin yakıt seçmemesi avantajı ile yakıda gaz yağı ekleyerek bu sorunu gideriyorum (tam deponun 5 veya 10litresi kadar artık soğuğa göre) sorunsuz çalışıyor. (Yazın gaz yağı kullanmayın, pis yakıt dan sonra bazen dizel motoru temizlemek için tavsiye edenler var yazın az kullanın 1-2 litre yada başka temizleyiciler kullanın) Bir kerede kızdırma bujilerine giden kablo birleşme yerinden kopmuştu kışın 2 -3 marştan sonra çalışınca fark ettim yoksa tek marş alıyor oda basitçe yapıldı. Başka sorunda çıkmadı. Ailede 4 kişi bu araçla araba sürmeyi öğrendi artık siz düşünün ne zorlamalara maruz kalmıştır ama sorunsuz bir araç.

    Tddi: Turbo diesel direckt injecter: Turbo dizel direkt püskürtme, TDci: Turbo diesel common rail injecter: Turbo dizel ortak yollu püskürtme. Common rail ler bugün dizellerde kullanılan en yüksek teknolojidir. Enjöktör basıncı 1600 bar civarındadır, bu yüzden çok verimli yanma sağlar gücü yüksek tork fazla tüketimi düşüktür. TDDI ise çok daha düşük basınçta püskürtme yapar fazla yakar. Ama diğeri kadar mazota hassas değildir. Normal mazot da yakabilir( Euro dizel yine de ömürü arttırır)



    http://www.ford.com.tr/ticari-araclar/transit-connect/transit-connect-kombi/teknik-ozellikler
    http://www.turmakotomotiv.com/periyot.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DR.ROOT -- 13 Ağustos 2014; 13:31:23 >




  • freeford kullanıcısına yanıt
    90 likla veya 110 lukla arada bayağı fiyat farkı var ama motoru sağlam ve uzun ömürlü 75 lik olanın 500 tl ye yazılım artırıyorsun 90 bg oluyor hem daha verimli oluyor hemde paran cebinde kalıyor lastikleride 195_60_15 takıyorsun 110luk peşinden gelemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.