Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

700 mb bir filmi kaç saatte indiriyorsunuz 256 kbps ile

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
3.630
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> 700 mb bir filmi kaç saatte indiriyorsunuz 256 kbps ile
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3775 Mesaj
    ben ilk filmimi 26 saatte indirdim acemiyken I robot
    şimdi bayağ bi biştim
    ikinci filmimi 13 saatte kill bill vol.2



    |
    |
    _____________________________
    Athlon X2 7750BE@1350Mhz / Gigabyte MA780G-UD3H / A-DATA 2X2 GB DDR2-800MHz CL5 / High Power 500-A12S /
    Seagate 2X320GB.7200-16MB + 1TB-1.5TB 5900-32MB LP / ALC889A Cambridge Megaworks THX-550 - SHP-805 /
    Sapphire HD4830 512MB DDR3 / Samsung 2232BW - Epson EB-X72 / a4Tech X-750F/
    Logitech Cordless Rumblepad 2 / Skystar 2.6c / Asus 1814BLT / Windows 7

  • Binbaşı
    1840 Mesaj
    ARES ile 9-10 saatte.
    DC++ ile 9-12 saatte
    Overnet ile 1-2 günde
    bittorent ile 2-4 günde
    Emulede 1-2 ayda
    |
    |
    _____________________________

    ULUBATLI SOUNESS (1996, Bugünkü Rüştü Saraçoğlu Stadyumu)
  • Yarbay
    2999 Mesaj
    8 saat
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    20 dakika sürmüyor...
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yarbay
    2999 Mesaj
    nakka arkadas 256K dan bahsediyor
    |
    |
  • Yüzbaşı
    391 Mesaj
    nakka .... o nasıl oluyo len ... video kasetciye gidip gelmesimi 20 dakka
    |
    |
  • Yarbay
    3162 Mesaj
    hatlara bağlı. kullanıcı adetine sürekli adam bulunuyo mu ?

    26-27 k ile çekersek. 7-8 saat arasında biter.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    " 20 dakika sürmüyor... "
    Saçma Mesajlar Yazmayalım...







    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    dc de somurulebilecek 25k sabit veren birini yakalayabilirsen, saatte 100mb falan iniyor. yani 7 saatte tamamdir.
    |
    |
    _____________________________
    küpün içinde ne varsa dışına o sızar.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: bluetech

    nakka .... o nasıl oluyo len ... video kasetciye gidip gelmesimi 20 dakka
    YA PARDON DOSTLAR TEKNİK HATA ...700 Ü 70 GİBİ AALGILAMIŞIM BİN KERE PARDON 73 MB İNDİRDİM 20 DK DAN AZ SÜRDÜ DEMİN DEMEKKİ 8-10 SAAT ARASI BİŞİ SÜRER....SEVGİYLE
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yüzbaşı
    391 Mesaj
    nakka .. kardes.. mesajı niye sildin lam... ben yakladım seni...........
    |
    |
  • Binbaşı
    1840 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: travis

    dc de somurulebilecek 25k sabit veren birini yakalayabilirsen, saatte 100mb falan iniyor. yani 7 saatte tamamdir.

    nerrdee o hıyarr
    |
    |
    _____________________________

    ULUBATLI SOUNESS (1996, Bugünkü Rüştü Saraçoğlu Stadyumu)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    ULEM SIFIR HATASI AF BUYUR DİYCEM....ARTIK KB MB GB KARIŞTI GİTTİ KAFA....
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Binbaşı
    1840 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nakka

    quote:

    Orjinalden alıntı: bluetech

    nakka .... o nasıl oluyo len ... video kasetciye gidip gelmesimi 20 dakka
    YA PARDON DOSTLAR TEKNİK HATA ...700 Ü 70 GİBİ AALGILAMIŞIM BİN KERE PARDON 73 MB İNDİRDİM 20 DK DAN AZ SÜRDÜ DEMİN DEMEKKİ 8-10 SAAT ARASI BİŞİ SÜRER....SEVGİYLE

    73 MB 'ı 20 dakkada zor indirirsin
    |
    |
    _____________________________

    ULUBATLI SOUNESS (1996, Bugünkü Rüştü Saraçoğlu Stadyumu)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: bluetech

    nakka .. kardes.. mesajı niye sildin lam... ben yakladım seni...........
    ULEM SIFIR HATASI AF BUYUR DİYCEM....ARTIK KB MB GB KARIŞTI GİTTİ KAFA....
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yüzbaşı
    391 Mesaj
    nakka.. olur böle şeyler kardes..
    |
    |
  • Yarbay
    2853 Mesaj
    256 kla 20 dakikada 70 mb inmez bea aman 1 filmi en k1sa sürede çekmeye çal1$mak(p2p ler için dc+ falan deil ama) kerizlik olur atacan 10 tane 1 hafta sonra bakcan keyfine
    not:hp640 sana güzel bir cevap yazm1$t1m ama yassah geldi
    |
    |
    _____________________________
    sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.
  • Binbaşı
    1840 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: medrebaz

    256 kla 20 dakikada 70 mb inmez bea aman 1 filmi en k1sa sürede çekmeye çal1$mak(p2p ler için dc+ falan deil ama) kerizlik olur atacan 10 tane 1 hafta sonra bakcan keyfine
    not:hp640 sana güzel bir cevap yazm1$t1m ama yassah geldi

    Göze de yasak yok de mi ahbap
    |
    |
    _____________________________

    ULUBATLI SOUNESS (1996, Bugünkü Rüştü Saraçoğlu Stadyumu)




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    YA YAPMAYIN BEN DEMİN 73.2 MB LİK BİR MAİL VERİSİNİ 18-20 DK ARASI ALDIM OLAY BU....SELAM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nakka -- 19 Aralık 2004, 13:21:30 >
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    saniyede 26kb alırsan sen hesaplasana kaç saatte iner.aldığın kb bağlı bu.Herkez sorarsa böyle sorular.100mb kaç dakkada,500mb kaç dakkada.Bu soruyu kendi başına mı düşünmüş bu arkadaş
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
google reklamları
Mobilya Takımları
üniversite
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.