|
Merhabalar, 700-750bin arası otomatik benzinli araç tavsiyelerinize ihtiyacım var. Öneriler için şimdiden teşekkür ederim. |
| _____________________________ |

|
Merhabalar, 700-750bin arası otomatik benzinli araç tavsiyelerinize ihtiyacım var. Öneriler için şimdiden teşekkür ederim. |
| _____________________________ |
|
aynı durumdayım |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
2013 üzeri 1.6 turbo Insignia çok biniyorsam LPG takardım 45-50 bin TL ye Gidip 1.4 atmosferik i20 Clio vs almam şahsen Şimdi gördüm yukarıya yazmışlar bile :)) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 9 Temmuz 2024; 21:43:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sonra sanayi günlükleri diye video serisi paylasirsin , benimde tercihim bu yaşlarda bir d sedan veya suv olurdu ama < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
@Seqred adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı: Sonra sanayi günlükleri diye video serisi paylasirsin , benimde tercihim bu yaşlarda bir d sedan veya suv olurdu ama Bayramda kaza yapmasak 2013-2015 1.6 turbo Insignia 125-140 bin arası km idi sanırım 650 bine alıyorduk 1 değişen 1 boyası vardı galiba Bizim millet cahil sanırım 120 binde araba ile sanayii den çıkamayacak sanırım herhalde kaldı ki ben sanayii yerine özel servislere gidiyorum örneğin Ataşehir EA Opel özel servis var bildiğim çok iyiler Neyse akıllı adam D binsin akılsız iş bilmez cahile Clio i20 bile fazla < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Dediğim gibi bende suv yada d segment sedan tercih ederdim ama bu sorun çıkarmayacagi anlamına gelmiyor hele ki LPG ve Opel bir araya gelince < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
kullanım amacı nasıl olacak, kaç kişi bineceksiniz ? |
|
_____________________________
|
|
Aynı arayış içerisindeyim bende. Küçük şehirde kullanılacak araç senede 1-2 uzun yol yapabilir. İlk aracım olacak. Hatunun araç kullanmasına öncelik edecek o yüzden 3-4 parça boya da çok sıkıntı yok. Benim için konfor ve donanım önemli. Fiesta, Polo, İbiza, Fabia bakıyorum ama başka fikri olan var mı ? |
|
_____________________________
|
|
Ibiza < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |