Şimdi Ara

7 Yaşında Honda Jazz'a 75000TL İstenmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
88
Cevap
0
Favori
5.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 48
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • msansertekin (18 mesaj) zotacing (11 mesaj) SayınOzi (3 mesaj) ozbayram (2 mesaj) etusch (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (56 mesaj) Mobil (22 mesaj) Tablet (4 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 7 Yaşında Honda Jazz'a 75000TL İstenmesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    21933 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Bir jazzın fiyatını arttıran hemen her şey bu araçta var ama 75 bin HAYATTA etmez. Zorlanarak 62'ye verilir.

    Ayrıca dip not, benzinli araç olduğu için denmiş.

    Bu aracın bende manueli var, lpg taktırdım. Karma kullanımda güncel fiyatlarla, pompa hesabıyla, benzinde kullanım süresi dahil edilmeden 21 kuruş yakıyor. 50 liralık gaz ile 240 km. Bunun 50 si şehiriçi, gerisi 120 sabit otoban. Dizel araç sahiplerinden benzer değerleri görelim

    Benzer yıllarda üretilen, aynı segmentteki aynı hacimdeki motorlar, jazz 6.5 yakarken 8 yakıyor. Sonra da "o kadar az yakamaz" oluyor. Millet atmosferik motor yapamıyorsa suçlusu honda değil. İnanmayan arkadaşlara ispatları mevcut, fişleri ile vs. Uzun vadeli ortalamam 6.1, 9400 km'nin ortalaması.

    En boş paketinde "ALTI" hava yastığı , esp ve otomatik klima standart olarak mevcut ikinci nesil jazzda. Tam otomatik ve cam tavanlı versiyonu oldukça tercih ediliyor. Bana göre o yılda, segmentinin en iyi arabası. 400 litre bagaj hacmi kimde var o segmentte ? Üst segmentte bile bazılarında yok.

    Fakat altını tekrar tekrar çiziyorum. O PARALARI ETMEZ. Daha makul ilanlar bolca var.
    Komiksiniz LPG'ci tayfa komik.

    Ben 35TL'ye 210km yapıyorum ona bakarsan şehir dışı ve daha eco modunu açmadan 110km sabit hız ile.

    Dizel bir B segmentten az yakma ihtimalin yok o yokuşlarda boğulan arabayla.

    Şehir içi diye şehir dışı veri paylaşmışsın.




  • Honda Türkiye, kendi ürettiği model olan civic sedan satsın diye diğer modelleri baltalıyor diye düşünüyorum. Civic hb rs'in manueli gelmiyor mesela. Youtube'da cvt halinin 320ied ile yürüdüğü videolar var. Millet 1.4 tsi ile kıyaslıyor

    Bu aracın manuel şanzımanlısı gelse, segmentinde bunu geçebilecek sayılı araç var. 208 gti falan baya geçer. Fiesta red ile kafa kafaya falan gider. Yoksa 1.0 tsi mış falan bunlar boş iş 130 hp 1.5 motorun yanında.
    Hayır benim 2.0 araç da karma kullanımda 10 litre falan yakıyor. Yani 30 litre gaz 300 km götürüyor. Ha çok dur kalk trafiğe girersem o zaman 250 km'de gaz bitiyor. Ama şu zamanlardaki kullanımım çok dur kalk trafiğe girmiyorum genelde akıcı ama bende de şöyle bir huy var, özellikle şehir içinde aman az yakıcam diye bir kaygım yok. Yani yakıt düşünmeden kullanıyorum. 10 litre yakarsam 30 12 litre yakarsam 36 kuruş. Klima zaten yaz kış açıktır bende, marşa bastıktan sonra yapılacak rutinlerin arasında AC tuşuna basmak da var. Ama işte LPG tü kaka.
  • Yarbay
    12903 Mesaj
    Jazz kadar balon bir araba yok. Millet Polo'ya Fiesta'ya pahalı der Jazz'ı görmez.
    |
    |
  • Yarbay
    4346 Mesaj



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    6513 Mesaj
    jazz da vututu var mı?
  • Yarbay
    4772 Mesaj
    Bir jazzın fiyatını arttıran hemen her şey bu araçta var ama 75 bin HAYATTA etmez. Zorlanarak 62'ye verilir.

    Ayrıca dip not, benzinli araç olduğu için denmiş.

    Bu aracın bende manueli var, lpg taktırdım. Karma kullanımda güncel fiyatlarla, pompa hesabıyla, benzinde kullanım süresi dahil edilmeden 21 kuruş yakıyor. 50 liralık gaz ile 240 km. Bunun 50 si şehiriçi, gerisi 120 sabit otoban. Dizel araç sahiplerinden benzer değerleri görelim

    Benzer yıllarda üretilen, aynı segmentteki aynı hacimdeki motorlar, jazz 6.5 yakarken 8 yakıyor. Sonra da "o kadar az yakamaz" oluyor. Millet atmosferik motor yapamıyorsa suçlusu honda değil. İnanmayan arkadaşlara ispatları mevcut, fişleri ile vs. Uzun vadeli ortalamam 6.1, 9400 km'nin ortalaması.

    En boş paketinde "ALTI" hava yastığı , esp ve otomatik klima standart olarak mevcut ikinci nesil jazzda. Tam otomatik ve cam tavanlı versiyonu oldukça tercih ediliyor. Bana göre o yılda, segmentinin en iyi arabası. 400 litre bagaj hacmi kimde var o segmentte ? Üst segmentte bile bazılarında yok.

    Fakat altını tekrar tekrar çiziyorum. O PARALARI ETMEZ. Daha makul ilanlar bolca var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 27 Mayıs 2018; 15:49:20 >




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    jazz büyümüş accord olmuş sanki ,eskimemiş sıfırlanmış sanırsın



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7745 Mesaj
    Münasip bir yerine monte etsin bunun gibiler yüzünden fiyatlar böyle zaten.
    Diğer ilanlarada bakarsanız 2011 civice 71 , 2014 ayı yogi kasa dobloyada 54.500 yazmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 27 Mayıs 2018; 13:54:23 >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    18137 Mesaj
    Şaşırmışlar. Bence ciddi bir ilan değil. Sosyal deney olsun diye koymuşlardır.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj

    b sınıfında dizel çoğu araç 20 kuruşlarda geziniyor zaten dediğiniz senaryoda. üstüne üstlük hem motor esnekliği hem de performans konusunda daha iyi olan modeller de var.(mesela 1.4 tdi 90 hp polo)
    |
    |
    msansertekin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    21933 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Valla bana göre komik olan sensin

    Birincisi, şehiriçi veri paylaştığımı kim söyledi ? Kendin mi uydurdun ? Mesajı oku bir daha.

    Gelsene bir dizel B segmenti 80-90 hp araçla, yokuşta hem de Valla bak. Göstereyim boğulup kalanı. Dilovası rampası tarzı bir yerde, şöyle 50-60 km hızdan uzun uzadıya 160 lara kadar. Neredeyse her Allahın günü yollardayım, şu kafaya haddini bildirmekten sıkıldım. Torkum da düşük bak, 127 Nm 'cik. Gel, rahatlıkla geçersin beni

    Ama önce sana bir fragman izleteyim, atmosferik motor dizele karşı bayırda nasıl diye . Sonra filmini çekeriz. Dakika 1.26 . Video alıntıdır.




    Şehiriçi bundan çok bariz fark oluşturmuyor. Çünkü 120-130 giderken ortalama benzin tüketimi 6 litre, şehiriçi ise 6.5 litre yakıyorum.

    Alıntıları Göster
    İşte anlamak istemediğiniz durum ortaya çıkıyor.

    127nm torklu aracını yokuşta hızlı çıkarmak için 4000 devir ve üzeri çevirmen gerekecek. 4000 devir ve üzerinde atmosferik benzini içecek. Ancak 200nm ve üzeri torklu bir dizel 1750 devir ile hiç yorulmadan aşırı az yakarak seninle aynı çıkacak o yokuşu, en fazla 1 boy fark atarsın ama ortada ki yorulma ve yakıt tüketimi arasında çok fark olacak.

    VW ile kıyaslama yapma, gelsin Honda'lar 320d'nin karşısına nasıl madara oluyorlar hep birlikte izleyelim mesela Ankara Cinnah'da.




  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    Her iddaasına girerim
    benim polo 1.2 TDI
    senin jazzından daha az yakar
    artı daha konforlu ve iyi yol tutar
    boş yapmayalım, polo 1.2 tdi şehir dışı tüketim
    4.0 litre.



    Haydi görelim. 22.7 kuruş yakmış seviniyor 15km'si benzin ile yapıldı. Otoyolda çok nadir 110'a inerim. 50 km'si şehiriçi, o da otobana bağlanırken.

    Bir de lpg'li araçlar kamyonlarla beraber gidiyorlar demiş Hayırdır sen mercedes mi kovalıyorsun ? Bilmediğimiz araba olsa bize yutturacak.

    Altındaki 75 hp , 180 nm üç silindirli dandik bir dizel motor. HATTA o kadar dandik ki, firmanın kendisi bile mk5 polodan sonra BİR DAHA kullanmadı o motoru Firmanın bile iki senede saldığı motoru gelmiş bana ihya ediyor.

    O arabayla 500-600 km yol yaptım. Gerek ben kullandım, gerek arkadaş. Arkasından nice yollarda bastım. Cayır cayır kafadan kayarken de gördüm, izmitte santral rampasında rahatça geçtiğimi de. Gözümün önünde doğan slx bir boy attı o arabaya sıfırdan 140'a kadar. Senin sikletin oraları, 100 hp arabaya kafa kaldırma, üzülürsün.

    Daha konforlu dediğin arabanın arkası mezar gibi ve kullanışı odun gibi bir hissiyat veriyor. Trendline donanımda esp, otomatik klima falan yok. O aracın üstünde 120 bin km'ye yakın yol yapan arkadaşım, şirketinden şirket arabası olarak Honda vermelerini istedi kaç sefer. Ayrıca dip not, 110 binde polonun devri daim pompası delindi. Araba dumanlar içinde yolda kaldı.

    Yani güzel kardeşim, mesajın baştan aşağı boş yapmakla doluyken bana boşuna laf söyleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 31 Mayıs 2018; 17:9:30 >




  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    aynı aracı 70 bin km.dir kullanıyorum. ben aracı alırken hala esp.siz sıfır jettalar, golfler satılıyordu doğuş bayilerinde.

    75 biraz uçuk fiyat ama jazz bazılarinin gömdüğü kadar kötü değil. bu devirde 130 bine hala 2 hava yastıklı polo varken 98 binlik full jazz bence de tercih edilebilir. ama araba alırken en onemli kriterleri yumusak plastik olan, yol sesi istemeyen, bir de yuksek performans bekleyen beğenmeyebilir doğal olarak.

    Alıntıları Göster
    Yüksek performans bekleyen beğenmeyebilir derken ?

    http://www.zeperfs.com/duel6967-7207.htm




  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    sözümü geri alıyorum 😁

    1.5 motorlu olan cvt'ye rağmen iyiymiş.
    Honda Türkiye, kendi ürettiği model olan civic sedan satsın diye diğer modelleri baltalıyor diye düşünüyorum. Civic hb rs'in manueli gelmiyor mesela. Youtube'da cvt halinin 320ied ile yürüdüğü videolar var. Millet 1.4 tsi ile kıyaslıyor

    Bu aracın manuel şanzımanlısı gelse, segmentinde bunu geçebilecek sayılı araç var. 208 gti falan baya geçer. Fiesta red ile kafa kafaya falan gider. Yoksa 1.0 tsi mış falan bunlar boş iş 130 hp 1.5 motorun yanında.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    976 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Komiksiniz LPG'ci tayfa komik.

    Ben 35TL'ye 210km yapıyorum ona bakarsan şehir dışı ve daha eco modunu açmadan 110km sabit hız ile.

    Dizel bir B segmentten az yakma ihtimalin yok o yokuşlarda boğulan arabayla.

    Şehir içi diye şehir dışı veri paylaşmışsın.

    Alıntıları Göster
    attıkları benzini hiç hesaba katan yok abimde lpg li araç var illallah etti hem gaz hem benzin atmaktan... Bende dizel c3 var kıymetini bil diyor satıp dizel alıcak oda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2056 Mesaj
    Donanımı ne olursa olsun,75.000 tl nedir ya.Şaşırmış millet.

    Tamam aynı sınıf değil,aynı donanım değil,sapla samanı karıştırma da denilebilir.Git biraz farkla lpg uyumlu sıfır 1.6 Corolla life al.En azından sıfır.Beyin bedava.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Hala inat ediyorsun.

    İstanbul şehir içi yani ortalama hızın 30km altına indiği şehir içinde hiç bir atmosferik 6.1 yakmaz.

    Hadi diyelim yakıyor, o zaman aynı rakibi dizel 3.5-4 litre yakıyor demektir. Dizel yine avantajlı yani. Sen bunu kabullenmiyorsun. MK7 MCA-ICA ve MK8 kasaların yalıtımı gayet başarılı ancak MK7 MCA ve ICA'ların TDCI modelleri daha gürültülü, MK8 yeni olması avantajıyla daha çok düzeltilmiş ayrıca, benzinli versiyonlarına göre sesin yüksek olması tabi ki çok doğal. Ancak bir TDI Polo veya CRDI i20'den kat kat iyi.

    Alıntıları Göster
    Ben sana diyorum ki, şehiriçi 6.5 yakıyorum. İstanbul dahil. 6.1 olan ise genel ortalama. Uzun süre doğru dürüst uzun yola çıkmadım çünkü.

    Dizel fiesta şehiriçi 5-6 yakıyor. Aynı koşullarda.

    Hala bana yok şu başarılı bu değil. Birader, ben onların içinde yaşıyorum. Önce yalıtım diyordun, şimdi ise "benzinliye göre sesin yüksek olması tabi ki çok doğal " ayağı.

    Ne düşünüyorsan düşün. Beni uğraştırma.
    |
    |




  • Binbaşı
    1959 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Akıl var, mantık var. Ülkede herkes fırsatçı olmuş.

    Yeni kasası full donanım 98000TL. Bayiden 5000TL indirim alsan 93000TL.
    Tamam çok yüksek bir fiyat ama bu JAZZ'ın 7 yaşına girmiş, eski kasa araç da 75000TL etmez.

    Her sene 5000TL değer kaybetse, 63000TL olması lazım en fazla. Ki benzinli araç olduğu için o bile fazla ve artık Jazz eskisi kadar da tutulmuyor.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2012-model...13%2C000-km-de...otomatik-f1-vites...boyasiz..hatasiz-572028993/detay



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    491 Mesaj
    Şuna 75 bin vereceğime 2 tane colt alırım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Keiichi Tsuchiya

    b sınıfında dizel çoğu araç 20 kuruşlarda geziniyor zaten dediğiniz senaryoda. üstüne üstlük hem motor esnekliği hem de performans konusunda daha iyi olan modeller de var.(mesela 1.4 tdi 90 hp polo)
    Valla şöyle diyeyim. Dizel araçlar fabrika verilerinde gezinse o kadar yakıyor. Ben uzun yolda 90-100 gitmekten bahsetmiyorum. 120-130 gitmekten bahsediyorum. Gerçek koşullarda zaten araçlar fabrika verisinden 1 litre fazla yakıyor genelde.

    3-4 farklı 1.4 tdi 90 hp poloyu otobanda rahatlıkla yemişliğim var. Binmediğimiz araç da değil. O yüzden performans konusunda daha iyi olduğunu iddia etmek biraz boş olmuş.

    Benim modelin sadece 0-100 değeri olduğu için 102 hp lik yeni kasa ile karşılaştırmasını veriyorum:http://www.zeperfs.com/duel5832-5961.htm . Benim araç ise 3 hp daha güçsüz olduğu için, 102 hp'nin bariz ezdiği poloya geçileceğini düşünüyorsanız siz bilirsiniz.




  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Komiksiniz LPG'ci tayfa komik.

    Ben 35TL'ye 210km yapıyorum ona bakarsan şehir dışı ve daha eco modunu açmadan 110km sabit hız ile.

    Dizel bir B segmentten az yakma ihtimalin yok o yokuşlarda boğulan arabayla.

    Şehir içi diye şehir dışı veri paylaşmışsın.

    Alıntıları Göster
    Valla bana göre komik olan sensin

    Birincisi, şehiriçi veri paylaştığımı kim söyledi ? Kendin mi uydurdun ? Mesajı oku bir daha.

    Gelsene bir dizel B segmenti 80-90 hp araçla, yokuşta hem de Valla bak. Göstereyim boğulup kalanı. Dilovası rampası tarzı bir yerde, şöyle 50-60 km hızdan uzun uzadıya 160 lara kadar. Neredeyse her Allahın günü yollardayım, şu kafaya haddini bildirmekten sıkıldım. Torkum da düşük bak, 127 Nm 'cik. Gel, rahatlıkla geçersin beni

    Ama önce sana bir fragman izleteyim, atmosferik motor dizele karşı bayırda nasıl diye . Sonra filmini çekeriz. Dakika 1.26 . Video alıntıdır.




    Şehiriçi bundan çok bariz fark oluşturmuyor. Çünkü 120-130 giderken ortalama benzin tüketimi 6 litre, şehiriçi ise 6.5 litre yakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 28 Mayıs 2018; 0:29:19 >




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Sohbet
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.