Şimdi Ara

7 kişilik 4x4 araç tavsiyesi(edit:rexton w tercih edildi)15,000km izlenimler..bol çamurlu geziler.. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
312
Cevap
18
Favori
51.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    merhabar hakan bey:

    güzel bir konuya el atmışsınız...2ci el araçla sıfır araç bir olmuyor...(bekar ile dul arasındaki fark gibi)
    rextonun 2ci el araçlara kıyasla artılarını da daha önceki mesajlarımda yazmıştım.bana çok cazip geldiği için detaylı inceledim ve aldım..
    rextonun tek eksisi ikinci el piyasası..alınınca 3 sene binmek gerek..aldım 3 sene sıkılmadan binerim...

    bu sınıfta bu paraya bu kalitede başka sıfır km alternatif yok.. tüm olasılıkları inceledim değerlendirdim...rexton her koşulda mantıklı geldi...
    zaten para ve bütçe sıkıntım olmasa gider 2013 land cruiser vx200 alır paşa paşa binerdim..inceleme gereğinde bile bulunmazdım... zaten dünyada kendini ispatlamış bir araç..

    ben kendi düşüncelerimi yazıyorum.

    *tuareg güzel araçtır ama 7 yaşında en az 150,000km yapmış bir vw insanın kafasında çok soru işareti bırakır..neticede servisi ve yedek parçaları pahalı bir araçtan bahsediyoruz...olası bir arızada bayağı bir masraf çıkarır...

    ben 2.el arazi aracı alacak olsam vw almam... japonlar dururken tuareg almak abesle iştigal olur...

    son nesil kia sorentonun sıfırına da 160.000tl vermem..verene de şaşarım...


    Cevabınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    merhabar hakan bey:

    güzel bir konuya el atmışsınız...2ci el araçla sıfır araç bir olmuyor...(bekar ile dul arasındaki fark gibi)
    rextonun 2ci el araçlara kıyasla artılarını da daha önceki mesajlarımda yazmıştım.bana çok cazip geldiği için detaylı inceledim ve aldım..
    rextonun tek eksisi ikinci el piyasası..alınınca 3 sene binmek gerek..aldım 3 sene sıkılmadan binerim...

    bu sınıfta bu paraya bu kalitede başka sıfır km alternatif yok.. tüm olasılıkları inceledim değerlendirdim...rexton her koşulda mantıklı geldi...
    zaten para ve bütçe sıkıntım olmasa gider 2013 land cruiser vx200 alır paşa paşa binerdim..inceleme gereğinde bile bulunmazdım... zaten dünyada kendini ispatlamış bir araç..

    ben kendi düşüncelerimi yazıyorum.

    *tuareg güzel araçtır ama 7 yaşında en az 150,000km yapmış bir vw insanın kafasında çok soru işareti bırakır..neticede servisi ve yedek parçaları pahalı bir araçtan bahsediyoruz...olası bir arızada bayağı bir masraf çıkarır...

    ben 2.el arazi aracı alacak olsam vw almam... japonlar dururken tuareg almak abesle iştigal olur...

    son nesil kia sorentonun sıfırına da 160.000tl vermem..verene de şaşarım...


    Cevabınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    4x4 olanı için konuşuyorum.
    freemonta fiat demek yanlış aslında..dediğiniz gibi tüm aksamlar dodge journey..freemont suv sınıfında güzel araç..captiva ve diğer rakiplerinden daha dolgun ve daha kullanışlı....motor fiat FPT 2,0 daha önce kullandığım doblodan dolayı gayet iyi tanıyorum motoru..gayet yeterli..ş.içi 10lt den aşağı yakmaz...

    haftasonu ailemi alayım pikniğe gideyim,bozuk yollarda patikalarda ilerleyeyim,hafif çamurda sıkıntı çıkarmasın,karda kaymasın,konforlu olsun deniyorsa alınabilir...
    kumda kullanılır mı..bence kullanılmaz...arazi çanzımanı olmayan hiçbir araç kumda sıkıntı çıkarır.

    sesli düşünüyorum:
    *ben 115,000tl verip de arazi şanzımanı olmayan arazi aracı almam...alanada mani olmam..neticede herkes beklentilerini karşılayacak araç ister...


    Aracınızı hangi kasko firmasından ne kadar a kasko yaptırdınız acaba hasarsızlık ındırımınız varmıydı
    78 litre yakıtla şehir içi kaç km gidebildiniz deneyebildinizmi acaba.
    aracı kitlediğiniz zaman yan aynalar otomatik mi katlanıyor yoksa manuel sizmi katlıyorsunuz

    aracın en sevdiğiniz özelliği ve en sevmediğiniz özellikleri nelerdir




  • tşk ederim verdiğiniz bu değerli bilgiler içinwww.ssangyongclubtr.com izninizle paylaşıcağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    anadolu sigortadan 2600tl full+full kasko yaptırdık..firma üzerine olduğu için hasarsızlık indirimi var mı bilmiyorum..
    78lt hiç almadım..62-65lt alıyorum..sürekli şehir içi ,dur kalk sıkışık trafikte, ortalama 600km gidiyorum..
    8000-10000km sonra %15 daha düşeceğini söylediler...o zaman daha net bir sonuç çıkacaktır ortaya..
    aracı kilitleyince aynalar otomatik kapanmıyor..siz düğmeyle kapatıyorsunuz..

    sevdiklerim:
    *bagaj bölümündeki avadanlıkların kullanışlı olması,
    *konforu,sessizliği,arazideki performansı(at lastiklerle harika işler çıkarıyor),
    *ayrıca açılan bagaj camı,
    *leke tutmayan koltukları,
    *araç işletme giderlerinin düşük olması..
    *cruise kontrolün kullanışlılığı ve eco modu.
    *aracın manevrası.

    sevmediklerim:
    *şöför bardak koyma yerine el freninin engel olması.(uzun yolda çay içerken bardağı koyuyorken el frenine değiyor)
    *frene yardımcı olmak için vites ufaltma şansının zor olması.hızlı giderken vites ufaltmak için vitesi m alıp tuşlarla ufaltmanız gerekiyor..onun yerine D'den direk 4-3-2 vites konumuna geçirebilsem süper olurdu...
    *6-7 kişi bindiğinizde normalden fazla sekmesi...(sekmesi gayet normal ama ben sevmedim)
    *direksiyon turu..tam tur için direksiyonu 2,5 tur çevirmeniz gerek..
    *hoparlörleri...ilk fırsatta değiştircem...




    falken arkadaşim gunaydin ..

    mesela d pozisyonunda 160 gidiyorsun veya 120 fark etmez vitesi manuel cektigin zaman 1 vites dusugune alıyor 6 da ise 5 5 de ise 4 gibi , yaptıgım tek hareketle d den m ye cekmekle motorun kompresor gucunu kullanarak fren mesafesı kısalıyordu .....
    actyon sportslarda ....sanzıman 6 ileri unutmadan ..




  • pozitif man P kullanıcısına yanıt
    sabri abi dedğin doğru ama acil fren gerektiğinde hızlı vites düşürmem gerekli...5 ile giderken M aldığımda 4e atıyor...ben hemen peşine 3-2 yapabilsem süper olurdu..
    fran mesafesini en az 5mt kısaltırdım...

    çeki demiri bağlattım dün..5-6 gün önce dış ticaretle uğraşan bir abimiz getirtti..montaj ve elektriğini felan bağladık bosal marka...1150tl mal oldu..

    isteyen olursa iletişime geçsinler..toplu sipariş verilip getirttirilebilir....
  • otamatik sanzmıanların en buyuk sorunu fren olayı ,manueldeki gibi olmuyor olmasıda ımkansız gibi ,

    hayırlı olsun kardeşim ceki demirin , elektrik baglantilari icin hazır tesisat varmıydı REXTON da yoksa sizmi cektiniz ..
  • pozitif man P kullanıcısına yanıt
    rextonda tesisat vardı..sadece paralel çeki demirinin tesisatına bağladılar...güzel de oldu hani...

    şimdi karter koruma ve gizli vinç tamponunda sıra
  • Aracın son halinin fotolarını paylaşır mısınız ?
  • Aracı aldığımda birkaç yıl içinde dağılır, heryerinden ses gelir diyenler oldu bolca ...
    Kyron 4x4 otomatik arcımla 5 yılı devirdim ... Ne dağıldı, ne elimde kalan kısmı oldu ... Koltuklarda kullanılan deri dahi o kadar kaliteli imişki 5 yılını geçiren başka araçlara kıyasla neredeyse yıpranma bile olmadı ...
    Ara ara değiştirsem mi artık aracımı diye aklıma geldiği oluyor ancak ölçüyorum biçiyorum üzerine ekleyeceğim parayı düşünüp başka bir marka araçtan ek olarak ne alacağım diye soruyorum kendime ve hemen vazgeçiyorum ...

    Bu forumda 2009 yılında Kyron başlığına yazmışım:
    "Aslında araç hakkında düşüncelerimi uzun uzun yazmaktansa bu noktadan sonrası için planımı yazar isem herşey belli olur ... 3 yıllık garanti süresince aracı kullanmayı düşünüyorum, bu sürenin sonunda şahsuvaroğlu batmaz, distribütörlüğe devam eder, ssangyong Türkiye'de var olmaya devam eder ise bir sonraki aracımda Rexton olacak ... "

    Rexton W ile bu fikir iyice gerçekleşme ihtimali taşır oldu ancak hala üstüne ekleyeceğim para kadar fark olacak mı düşüncesi beni durduruyor ama daha ne kadar durdurabileceğim kendimi bilmiyorum ...
    Aklıma estiği bir anda Kyron'umun yerine Rexton geçecek gbi görünüyor ...




  • @Yerindeservis

    Sorularının cevabı var ama bence bu araca o masrafları yapmana gerek yok.Bu araç asıl olarak offroad için üretilmiş değil( offroaddan kastım yolun hiç olmadığı veya yolun artık yol olmaktan çıktığı yerler).Hadi kullanmaya çalıştın diyelim gereksiz yere aracı yorarsın,kırarsın. Maksadın offroad ise daha makul araçlar mevcut piyasada onlara yönelmen daha iyi olur.Çünkü iş sadece kilit ve yükseltme ile bitmiyor çelik tamponlar,çeki halatı,çeki demiri vs vs.Tabi en önemlisi de sanayinin bu araç hakkında tecrübesi.Yükseltme orjinal dahi olsa uygulayan ustaların tecrübesi de olmalı.Bir takım AT lastik al,girmek istediğin yerlere biraz git eğer imkanın olursa da offroad donanımlı bir araç ile iki üç araç gidersin kafandaki soru işaretlerinin çoğunun cevabını öğrenmiş olursun.

    Bu sadece bu araç için değil yeni nesil ki buna Discovery gibi araçlar bile dahil offroadda kimse kullanmıyor.Hatta Toyotanın yeni Land Cruiserları bile dahil.Türkiye pazarına ithal edilmeyen 70 serisi var Toyotanın offroad için onlar tercih ediliyor.Yapılır mı yapılır tabi istedikten sonra. Ama çıkacak masrafları da karşılamak şartı ile.Disco 3 ile normal derinlikte bir suya girmişti öyle şinorkellik filanda değil bir arkadaşımın arkadaşı çıkan masraf 5 bin liraya yakın.Şanzuman mı neydi sensörü arıza yapmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 21 Eylül 2013; 0:23:13 >




  • Konuyu başından sonuna kadar okudum ve çok faydalı bilgiler edindiğimi söyleyebilirim. Ben de sizin gibi 7 koltuklu ve çok ağır olmamakla birlikte alacağım aracın stok ekipmanları ile hafif az da olsa orta ölçekli offroad yapabileceğim bir araç bakıyorum. Forumun başında da sizin belirttiğiniz gibi Discovery 3 ile jeep commander arasında (2.el düşük kmli) gidip geliyorum. Size sormak istediğim şayet bilgi sahibi iseniz bu iki araç hakkındaki fikirlerinizi öğrenmek isterim. Discovery 3 ile commander arasında işletm bakımları özellikle ve yetenekleri arasında çok fark olmaz ise commander a daha sıcak bakıyorum. Siz alım süreci içerisinde commanderı incelemişmiydiniz acaba? Discovery ile test sürüşü ve izlenimlerinizi daha önceden okumuştum. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, bu 7 koltuklu araçlar hakkında oldukça bilgilisin.
    benim aklımda da Mercedes R var. elimdeki B küçük geliyor. R ye geçeyim diyorum.
    bu araç hakkında bilgi var mı? düşüncelerini yazarsan sevinirim.
    teşekkürler
    @falken34
  • tahirismaileren kullanıcısına yanıt
    7 koltuklu değil de arazi araçları konusuda tecrübem var..
    4çeker bir arazi taşıtı sormuş olsaydınız elimden gldiğince cevaplardım..
    kaldı ki sorduğunuz mercedes r serisi hakkında bir bilgim yok..
    7 koltuklu olduğunu da sizden öğrendim
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Benim soruma herhangi bir yorumunuz yok mu acaba? Yani Commander ve Disco 3 arasında bereceri kabiliyet ikinci el alımında olası karşılaşılabilcek sorunların en ekonomik olanı olsun bu tip durumlarda öneriniz var mıdır?
  • @emreyalchin

    -Jeep serisinden yeni nesil bir araç alınacaksa eğer Grand Cheeroke ve Rubicon harici bana göre alınmaz ülkemiz şartlarında.Jeep Commander başarısız olmuş bir araç,üretimi durduruldu.

    -Disco 3 kabiliyetli araçlardır, standart hali dahi araziyi geçtim offroada bile götürür seni. Ama yüksek kmde olanları ( 200 bin üstü diyelim) masraf açtımı insanın ocağına gerçekten incir ağacı dikebiliyor.Yürütmesi biraz masraflı bir araç.Bir de 7 koltuk için iç hacmi çok büyük değil.

    Bu iki aracın ikinci el fiyatlarına baktım 100 bin km civarında olanları 100-125 bin TL gibi fiyat etiketine sahip.Ben olsam;

    40-50 bin TL ye Toyota Land Cruiser VX100 alırım benzinlileri 40-50 bin civarı, dizeli 60-70 bin TL 200 bin km civarında olanları.Benzinlisi yeter de artar Prins LPG de attırdığınızda tüketim yarı yarıya azalıyor.En azından bildik bir araç Toyota kolay kolay size ekstra masraf açmaz,daha ucuza araç aldığınız içinde paranız cebinizde kalır.

    Mitsubishi Pajero da illa dizel alacağım derseniz es geçmeyin.Pajeroda oldukça kemikli bir araçtır.100 bin TL gibi bir fiyata düşük kmli alabilirsiniz.




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Jeep Commander' ın aynı yıl üretimli (kasa olarak) Grand Cheeroke ile ortak şase,motor ve şanzıman (mercedes ml320) kullandıklarını biliyorum. Aracın Jeep tarafından şu anda üretilmeme sebebi nedir bilemiyorum ama G.Cheeroke ile aynı hatta artısı olan bir araç. (G.Cheeroke için söylediklerinizden dolayı yazdım). VX100 için söylediklerinizi daha önceden ben de düşünmüştüm. Ama aracın şuanki piyasada olan modellerinin 10 yılın altında olmaması ilk alım fiyatlarının uygun olmasına karşın zamanla oluşturabilecek rutin değişmesi gereken parçalar da dahil masraflı olacağını düşünüyorum. Disco içinse haklısınız. Gönlümde yatan ve sınıfında haklı bir yere sahip olan ender araçlardan. Benim de düşüncem ikinci el bir araca 75-85K tl den fazla para verilmeye değmeyeceği yönünde.Bahsettiğimiz araçların min. 5 yaşında olduğunu göz önünde bulundurursak tabi. :D

    Sonuç olarak benim Commander ile ilgilenmemdeki sebep aynı yaş ve km yapmış Disco3 ' ten 10-15K ucuz olması, Kendini kanıtlamış G.Cheeroke ile aynı altyapıya sahip olması ( fazlası var eksiği yok hatta). Bu arada köşeli tasarımını da daha çok beğendim. Üzerindeki şanzıman ve motorun da Mercedes menşei li benim açımdan avantajlı görünen kısımları. Dezavantajı ise şayet bu saydıklarımın haricinde bilmediğim bişey yoksa sadece şu an üretiminin 2011 den sonra durmuş olması. 2. el piyasasının geniş olmaması olarak sıralayabiliriz.

    Bu arada Pajeroya da bakıyorum. Ama cc. nin yüksek olması vergiye yansıması gibi durumlarda başta olan avantaj zamanla dezavantaja dönüşebilir kanısındayım.Zira 2010 model Pajeronun kasko indirimli vergisi yıllık 4800 tl civarı. 2008 model olan temiz ve az km. li bulabilirsem olabilir sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreyalchin -- 27 Eylül 2013; 1:29:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreyalchin

    Jeep Commander' ın aynı yıl üretimli (kasa olarak) Grand Cheeroke ile ortak şase,motor ve şanzıman (mercedes ml320) kullandıklarını biliyorum. Aracın Jeep tarafından şu anda üretilmeme sebebi nedir bilemiyorum ama G.Cheeroke ile aynı hatta artısı olan bir araç. (G.Cheeroke için söylediklerinizden dolayı yazdım). VX100 için söylediklerinizi daha önceden ben de düşünmüştüm. Ama aracın şuanki piyasada olan modellerinin 10 yılın altında olmaması ilk alım fiyatlarının uygun olmasına karşın zamanla oluşturabilecek rutin değişmesi gereken parçalar da dahil masraflı olacağını düşünüyorum. Disco içinse haklısınız. Gönlümde yatan ve sınıfında haklı bir yere sahip olan ender araçlardan. Benim de düşüncem ikinci el bir araca 75-85K tl den fazla para verilmeye değmeyeceği yönünde.Bahsettiğimiz araçların min. 5 yaşında olduğunu göz önünde bulundurursak tabi. :D

    Sonuç olarak benim Commander ile ilgilenmemdeki sebep aynı yaş ve km yapmış Disco3 ' ten 10-15K ucuz olması, Kendini kanıtlamış G.Cheeroke ile aynı altyapıya sahip olması ( fazlası var eksiği yok hatta). Bu arada köşeli tasarımını da daha çok beğendim. Üzerindeki şanzıman ve motorun da Mercedes menşei li benim açımdan avantajlı görünen kısımları. Dezavantajı ise şayet bu saydıklarımın haricinde bilmediğim bişey yoksa sadece şu an üretiminin 2011 den sonra durmuş olması. 2. el piyasasının geniş olmaması olarak sıralayabiliriz.

    Bu arada Pajeroya da bakıyorum. Ama cc. nin yüksek olması vergiye yansıması gibi durumlarda başta olan avantaj zamanla dezavantaja dönüşebilir kanısındayım.Zira 2010 model Pajeronun kasko indirimli vergisi yıllık 4800 tl civarı. 2008 model olan temiz ve az km. li bulabilirsem olabilir sanırım.

    Dogru biliyorsun. Grand Cherokee ile birebir ayni aractir aslinda, sadece 3 sira koltugu vardir ve dis gorunusu farklidir. Icinde Grand Cherokee ye gore 1-2 ekstra donanim olabilir ama daha cok yakacaktir.

    Eger Grand Cherokeeden daha ucuza buluyorsan tabiiki alinir. ben 2005 model Grand Cherokee ile 250 bin km yi gectim. Rahatlikla tavsiye edebilirim. Disco da ise elektronik sorunlar yasayanlar oldugunu duydum. Biraz temkinli yaklasmak lazim o yuzden Discoya.




  • Aynı alt yapıyı kullanıyor ama her parçası da aynı mı acaba bilemiyoruz tabi.Çünkü araç tecrübe eden de az haliyle.Üretimi durmuş aracın riskleri işte.Ben yine de onun yerine G.Cherokee alma kararımdan vazgeçmem.

    VX100 için bence yanlış düşünüyorsunuz.Bu tür araçlar binek arabalar gibi değiller.Daha sağlam daha uzun ömürlü üretilirler.VX100 zorlu şartlarda kullanılmak için üretilen bir araç.Öyle hemen kendini bırakmaz.Bıraksa bile bunlar sarf malzeme dediğimiz ürünler olur ki toplasan kaç para eder hadi 10 bin TL etsin yine kardasınız.

    Siz günlük kullanacağım ara sıra piknikvari araziye gideceğim derseniz bu araçlarla hiç uğraşmayın bana kalırsa.Anladığım kadarı ile düşük km fikri ve şu yaştan öncesi alınmaz,arıza çıkartır türü düşünceler var sizde. Ssayong,Subaru vs gibi markaların 0 km de 100 bin TL civarı araçları var onlardan birini seçin alın.




  • Benim aradığım şartlar açıkça 7 kişilik bir yolculuğu kotrarabilecek yetide olması, arazi kabiliyeti ise öyle hard offroad a girecek şekilde değil tabiki. Baz donanımla dağ yollarında (yol sayılamayacak düzeyde) ve kötü hava şartlarında yolda kalmayacak şekilde. (Enduro motosiklet kullanıyorum. 4x4 Araç ile gidebilinecek düzeyde gidip, motoru ise arkasına römork yada askı aparatı takıp ailecek kamp yapark doğaya karışma gibi düşüncelerim var.) Şehir içinde de ortalama yıllık bazda 20.000 km. lik bir sürüş potansiyelim var.

    Yani bahsettiğiniz Subaru vs. gibi markaların ise bu duruma cevap vereceğini pek sanmıyorum. Yani bundan önceki araçlarım hep sıfırdı. Ortalma 4 yılda bir araç değiştirdiğimi söyleyebilirm. (öncekilerin hiçbiri bu segmentte araçlar değildi, haliyle 4x4 konusunda pek bilgi sahibi değilim.) Sıfır aracın aldığım rakam ile 3-4 yıl sornraki satış değeri arasındaki %30-40 civarı zararı göz önünde bulundurduğumda 2. el bir araç ama sıfırına 150-200 bin TL veremeyeceğim bir aracı yarı belki daha da aşağısına alarak binmek mantıklı geliyor. Tabi burda aldığınız aracın elinizde patlayarak yüksek maliyetli şanzıman,motor vs. gibi süprizlerin de çıkarması olası.

    Aslında @falken34 'nin birzaman önce yaşadığı süreci ben yaşıyorum diyebilirm. 75-85K TL ye kadar bütçe ayırıdığım bu işte. Bahsi geçen durumlar yüzünden seçebileceğim optimum düzeyde bir araçta karar kılmak istediğim.

    G.Cheeroke konusunda ise 5 koltuk olayından dolayı elemek zorunda kaldım. Haliyle aynı altyapıda olan Commander düşünme sebebim oldu. Ama Commander' ın da G.Cheeroke den farklı bir araç olduğunu da pek düşünmüyorum açıkçası. Sonuçta kullanıdğı malzeme ne kadar değişiklik gösterebilir ki. Aynı altyapı da üretilen araçlar sonuçta.

    Elektronik aksamın çokluğundan Disco3 aklımda soru işareti. Başka bir konuda arkadaşın yorumları maalesef biraz soğuttu durumdan.

    '
    quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    Yaklaşık 8 ay önce 2.el olarak aldım,ömrümde bu kadar kötü bir araca daha binmedim aldığımdan beri sorunu derdi bitmiyor ve 8 ay içinde 40.000 TL masraf yaptım,iş karşılığı almıştım şimdi parada etmiyor yani satsanda bi işe yaramıyor. Ortalama 15 lt mazot yakan bir araç,kesinlikle buna güvenip araziye felan çıkmam. Sırf almaya gönüllü olanları vazgeçirmek için bile yazabilirim,ömrümde bir araçtan bu kadar hiç tiksinmemiştim. Konforu,sürüş keyfi,lüks ve rahat konusunda kesinlikle şüphe götürmez derecede muhteşem bir araç resmen kraliyet üyesi gibi hissedersiniz bu konuda hiç şüpheniz olmasın ama bir defa çilesine katlanmaya başladınızmı bittiğiniz andır

    Bendeki 230.000 km.'de ve aldıktan 1 hafta sonra komple motor,şanzuman,turbo yeniledim. Hararet yaptığında göstermeyen dandik bir araba,kesinlikle motoru dünyanın en kötü motoru,geçenlerde biraz sıkıştırdım dumanlar içinde kaldı 1 haftadır servise gidip geliyorum arada su eksiltiyor ama hala tam çözüm bulabilmiş değiller. SUV alacak olsam kesinlikle tercih etmezdim,bakımları çok masraflı bir araç.Yinede temiz bir araç bulunup alınırmı derseniz ben bunun yerine Pajero tercih ederdim, Mitsubishi aşığı birisi olarak kesinlikle tercihim o olurdu



    Tabi disco3 lerin hepsine bu durumu maal etmek yanlış olur. Sonuçta bahsi geçen aracın geçmişini servis bakım durumunu bilemiyorum.

    VX100 e bakıcam. Pajero dediğim gibi vergisinden dolayı 2. planda ama 2008 model bulabilirsem olabilir. Commander ise ciddi ciddi düşünüyorum. Disco 3 de herzaman aklımda. Rexton için bişey diyemicem markadan değilde tasarım olarak çekmedi beni nedense. Sıfır araç olarak orta konsol tasarımı belki bunda baş etken :D Ama yarın bi bakmayı düşünüyorum yine de ön yargılı olmamak için.

    Bu araçların özellikler kullanıcıları için soruyorum. Bakım km. aralıkları ve maliyetleri, yedek parça ve usta konusu tedarik ve maliyeti gibi konularda bilgi verebilirmisiniz acaba?

    Yani Disco3? G.Cheeroke (Commander için soruyorum) VX100, Prado,Pajero vs. gibi?
    Herhalde en maliyetli çıkanların başında Disco gelicektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreyalchin -- 28 Eylül 2013; 0:05:33 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.