Şimdi Ara

[Çözüldü] Atlak Bağlantı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
6.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Hattınızda atlak bağlantı sorunu görünüyor. Bu konuda gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • Paket Değişikliği ücretsiz değil mi?


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı
  • Ttneti niye direkt Türknete taşımadınız :(
    Türk Telekom saha ekiplerini(taşeron) de şikayet edin bence
    Asıl suçlu onlar
    Yanlış hatta bağlamışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 27 Ocak 2021; 18:56:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Özgür İletişim Ekstra paketine 10 TL fark ile geçiş yapabilirsiniz.
  • 2 Gündür Arıza Tespiti Yapılıyor yazıyor :(

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek.
  • Önceliği ilettiniz ama hala arıza tespit ediliyor yazıyor ve şu an kimin internetiyse artık bağlı olduğumuz internet çok yavaş

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine tekrar teknik uzmanımıza bildirimde bulundum. Arkadaşım gün içerisinde ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • TT saha ekibi çözmek mi istemiyor yoksa Türknet üzerlerine mi gitmiyor anlamış değilim ancak sorun devam ediyor. Şu an telefon internetiyle bağlıyız

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatöre arızanız için olumsuz teyit vermiştik. Çözüm sürecinin uzaması nedeniyle en tekrardan önceliğinizi ilettim. Teknik arkadaşım size dönüş yapacak.
  • Telekom arıza bildirimini kapatmış ancak hala sorunumuz devam ediyor. Atlak port sorunu 21 günde nasıl düzelmez anlamış değiliz

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım bugün arızayı tekrar iş emri numarasıyla saha ekiplerine iletmiştir. Ben sürecin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir.
  • #Güncel. Sorun devam ediyor.

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin müdahalesi sonrasında adrese yerinde destek ekiplerini yönlendirdik. Ancak ekiplerimiz adres 2 defa gittiğinde de etiketleme yapılmamıştır. Bunun üzerine arkadaşlarım yerleşik operatör ile tekrar iletişime geçmiştir. Sürecin uzaması üzerine ben de önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecekler. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • Müdür na'ptın?
  • NT2L kullanıcısına yanıt

    Maalesef atlak bağlantı sebebiyle bağlı olduğumuz hattı da kesmişler. Şu an modemde DSL ışığı bile yanmıyor. Okullar açılacak ve derslere canlı olarak nasıl katılacağız bilemiyoruz


    Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK

    İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok

    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Hangi kategori de açtılarsa, hat sağlam deyip kapatmışlar (Muhtemelen modemler buluşmuyor olarak açıldı). Gıbırnet deneyin isterseniz. Bunların altından kalkabileceği bir iş değil.
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızla ilgilenen arkadaşım arızanız için üst ekiplere eskale ederek yazışma başlatmış. Gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız.
  • Canlı dersler başladı ve şu an evde internetimiz yok.

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik arkadaşıma bilgi verdim. Gün içerisinde size dönüş sağlayacak.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.