|
[Çözüldü] Atlak Bağlantı (4. sayfa)
-
-
DSL ışığı yanıyor ve modem açık, şu an internete aktif olarak bağlıyız ancak arıza kaydında ATLAK BAĞLANTI olarak görünüyor sorunumuz. Mevcut destek kayıtlarımız var ancak 4 gündür geri dönüş alamıyoruz maalesef
-
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydının önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ve saha ekipleri gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak size bilgi verecektir. -
Test amaçlı hattımızı 75 Mbps olarak güncelleyebilir misiniz, bakalım sorun düzelecek mi?
-
Merhaba, talebiniz üzerine hız profilinizi 75 Mbps'e kadar VDSL olarak güncelledim. -
-
Sorunumuz devam ediyor, destek taleplerine cevap vermeye tenezzül etmiyorlar, pişmanlık! İptal edeceğiz aboneliğimizi, sakın başvurmaya kalkışmayın boş yere başınız ağrımasın 2. ay oldu hala atlak bağlantı sorunumuzu çözemediler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 23 Ocak 2021; 15:59:12 > -
Merhaba, sürecin uzadığını belirterek önceliğinizi teknik ekibimize ilettim. Size dönüş yapacaklar. -
Herhangi bir cevap gelmedi hala, sorun devam ediyor
-
OİM'in sizin destek kayıtlarınıza bakıyor mu? 7. Gün oldu henüz cevap gelmedi :(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 24 Ocak 2021; 13:41:32 > -
Merhaba, arızanızın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ancak işlemlerinizin takibinin yapıldığı kayıtları bir çok kez kapatmış bulunuyorsunuz. Kayıtların kapatılması süreci uzatıyor. Tekrar yeniden açılan kayıtta süreç en başa dönmektedir. Eski kaydı tekrar aktif edebilirseniz süreç kaldığı yerden devam edecektir. -
7 gün cevap vermezseniz ve karşıma sorun çözüldü butonu bırakırsanız ve arıza sorguladığımda her seferinde farklı arıza karşıma çıkarsa tabi ki kapatırım destek kaydını, kafam karıştı ne bir cevap veriyorsunuz ne de sorunumuzu çözüyorsunuz. bizim interneti başka biri, başkasının internetini de biz kullanıyoruz şu an
-
DSL Arızası gözüküyor mesela, ama internete bağlıyız :D
-
Merhaba, dün önceliğini teknik uzmanımıza ilettim. Ancak dönüş alamadığım için tekrar bildirimde bulundum. Gün içerisinde arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Siz halen başkasının portunu mu kullanıyorsunuz? Kaç daireli binanız?
-
Maalesef evet, 18 daire var bizim daire 11 numara
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 27 Ocak 2021; 0:11:38 > -
Bu botların size bir faydası yok. Bari aynı adrese 2. bir TurkNet aboneliği alında ekipler yeni bir port açsın size. Bırakılan kabloyu güvendiğiniz bir elektrikçiye bağlatırsınız.
Daire az olsa deneme yanılma ile devre bulunurdu, şu şartlarda etiketi yoksa telekom harici devreyi bulamazlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 27 Ocak 2021; 0:18:41 > -
Haklısınız ben de onu anladıktan sonra Türknet kullanıcı adı ve şifreyi girmedim, otomatik TT kullanıcı adı ve şifresi tanımlandı. Şu an Türknet üzerinde bağlantımız yok gibi gözüküyor. Fatura da kesemezler dolayısıyla, onlar bağlayana kadar başkasının Türk Telekom hattını kullanacağız ve bu sefer de bizim hattımızın karıştığı kişi internetsiz kalacak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 27 Ocak 2021; 0:45:8 > -
Merhaba, teknik arkadaşım arızanızla ilgili kontrolleri devam ediyor ama bu süre içerisinde modeminizi tutmanızı rica ederim. -
Teşekkür ederim, bizim hat başkasının hattına bağlı, sanırım o kişinin modemi açık tutması gerekiyor bilmiyoruz ama bizim modem açık şu an kapatmayız
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X