Şimdi Ara

[Çözüldü] Atlak Bağlantı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
6.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle DonanımHaber üzerinden bizim konumuzu görüp birebir iletişime geçen Yakup Bey'e teşekkürlerimizi iletiyoruz ve kendilerine minnettarız. 2 ay sonra sorun çözüldü ve şu an internet o kadar hızlı ki beklediğimize değdi. Türk Telekom ve diğer firmaların sisteminde bile max. 24 Mbps görünen internete nazaran şu an modeme 79 Mbps Download ve 8 Mbps Upload geliyor (paketimiz 75 Mbps olmasına rağmen). Oim üzerinde ki teknik ekip geliştirilebilir, yardım merkezinin aksine forum üzerinden daha iyi hizmet alabiliyoruz ve bu durum biraz üzücü.


    Çözüm aşaması: Yakup Bey tarafımıza ulaştı ve muhtemelen yanlış adresten ötürü Türk Telekom ekiplerinin her defasında çözüldü bildiriminde bulunulduğunu bildirdi. Adres bilgilerimizi teyit etti kendileri ve sıfırdan kurulum gibi gösterdiler bu sayede 24 saat içerisinde Türk Telekom ekibi gelip ankastre kutumuzda ki etiketleme işlemini yaptı ve elektrikçi yardımıyla hattımızı bağladık.


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 24 Şubat 2021; 12:20:0 >







  • 76mbps destekliyor alt yapınız.

    24mbps hattınıza geliyor. Kısaca TurkNet 24mbps paket tanımlamış gibi dusunun. Turknet'e yazıp hızınızı yükseltmelerini isteyin. 75mbps'e yükseltebilirsiniz.

    dBm, Snr ile alakalı bilgim yok. Düşük olduğu içinde öyle tanımlanmış olabilir. Bilgili arkadaşlar yorumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 25 Aralık 2020; 18:24:46 >
  • Özgür İletişim Ekstra 100 paketindeyiz

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Evet 100mbps paketindesiniz ancak dediğim gibi hattınıza 24mbps tanımlanmış.

    TürkNet'e;

    Paketim 100mbps, alt yapım 76mbps destekliyor ancak bana ulaşan ve modem değerlerimde 24mbps olarak gözüküyor. hızı arttirmanizi talep ediyorum.

    Yazarsanız, çözülür.
  • sizde yanlış port bağlanmış biri sizin porttan 85mbit ile bağlanıyor. Ama sizin modemin bağlı olduğu port 24 bağlanıyor. Yanlış kablo takılmış.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Bende öyle düşündüm ve 2 gün önce böyle bir bildirim gönderdim. Port sorunu hakkında saha ekibi uğraşıyor bakalım sonuç ne olacak


    [Çözüldü] Atlak Bağlantı
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt

    turknet kullanıcı adı ve şifreleri başka portlardan giriş yapabiliyor. Ama turktelekom kullanıcıları senin turknet portundan giriş yapamaz. Yani sende internet var ama senin portunu alanda yok .d

  • Bende de ayni muhabbet guya fiber aboneyiz 15 gun olacak hala duzeltemediler 30mbps hizlarda takiliyoruz komedi gibi guya 100mbps @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umidoo -- 25 Aralık 2020; 19:56:35 >
  • 6.Gün sorun devam etmekte




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpbalcı -- 1 Ocak 2021; 10:30:31 >
  • Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bilgileri özel mesaj yoluyla size ilettim

  • ADSL bağlantısında internet var ancak VDSL moda aldığımızda DSL ışığı yanıp yanıp sönüyor. Türknet destek kaydından bina içi sorun olduğunu belirtti ancak daha önce ki İSS sağlayıcımdan VDSL hat almıştım ve gayet sorunsuz kullanabiliyordum

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden müşteri bilgilerinize ulaşamadım. Tekrar gönderebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?

    Arkadaşlar bu @TurkNetDestek isimli ne olduğu - kim olduğu belirsiz kişi her TurkNet rezaletinde konuya zıplar , alıntıdaki mesajı yazar... Görüntüde sanki ilgileniliyor havasını verir. Buna pm atınca da "arkadaşlara ilettim ilgilenecekler" diyerek klasik bir BOT cevabı verir. İş orda kalır. Gereksizdir yani. Yapacağınız en güzel şey foruma şikayetlerinizi oluşturup(ki herkes okusun-karar verirken belirleyici olsun) aynı şikayetleri ve mağduriyetinizi BTK (Bilgi Teknolojileri Kurumu)'na da yazmaktır. Üşenmeyin yazın lütfen. Emin olun ki sorununuz çok daha kayda değer bulunup çözümlenecektir (göç korkusundan sebep)...





  • Hat degerlerin 100 mbit alman icin yeterli degil bu hali ile en fazla 65 mbit yada 60 mbit tanımlanmalı diye düsünuyorum. Ancak ben olsam hattın sağlıklı olması için 50 mbit üzerinde hız tanımlatmazdım. Bir miktar hat zayıflaması var ama cok fazla degil belki o hat zayıflaması bir şekilde giderilirse daha iyi olur ve ondan sonra yeniden değerlendirilebilir yine de 100 mbit tanımlanması güç ben olsam en fazla 50 mbit tanımlatırdım kafam rahat olurdu.
  • hipnoa H kullanıcısına yanıt

    Atılan SS Türk Telekom aktifken ki değerlerimizmiş. Şu an Türknet üzerinden sadece ADSL hizmet alabiliyoruz. VDSL moduna alınca modemi ışık DSL ışığı sabit yanmıyor maalesef. Paketimizi geçtim ADSL hat kullandırıyorlar zorla

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Açık destek kaydınız bulunuyorsa benimle paylaşmanız durumunda yardımcı olacağım.
  • 13.gün sorun devam ediyor, konu güncellendi

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekipleri çalışmaları tamamlamıştır. Gelen bilgide iç tesisat kaynaklı sorun olduğu bilgisi verilmiştir. İç tesisatın kontrol edilmesi için 99 TL'ye yerinde destek ekibimiz önerilmiştir. İç tesisatta sorun yoksa sizden 99 TL'lik ücret alınmayacaktır. Onay vermeniz durumunda yerinde destek ekiplerimizi yönlendireceğiz.

    "Merhaba,

    Ekipler kutuya kadar sinyal verdiklerini ilettiler iç hatta sorun olduğu iletilmiştir ,arıza sizin sorumluluğunuzda kalan noktalardan kaynaklanıyor .Bu aşamada bina içi ankastreden evinize kadarki bölümde • Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları• Bina içinden geçen telefon kablosu• Duvarda bulunan prizler• Daire içi bağlantı kabloları• Splitter cihazı,• Bilgisayar ve Modem bağlantıları nı kontrol etmeniz gerekiyor .Eğer isterseniz iç hat kontrolü için biz özel ekip gönderebiliriz tüm detayları ekip kontrol edecektir bu hizmetimizin 99 tl lik bir ücreti bulunuyor iç hattan kaynaklı bir sorun yok ise hiçbir ücret sizden alınmaz .Cihaz ve ek kablo olması durumunda ekstra ücret çıkabilir gelen ekibimiz bu bilgiyi sizinle paylaşacaktır .Bu hizmetimizden yararlanmak isterseniz kaydı tekrar açarak talebinizi kayda not düşebilirsiniz iç hattı siz kontrol etmek istiyorsanız da elektrkçi desteği alarak kontrol etmeniz gerek iyi günler dilerim."




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.