Şimdi Ara

7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • KABİLİYET


    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Katlettiğin her ayrı şampiyon başına %1,5 dan %1 fazladan hasar verme olarak düşürülmüş.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    %5 fazladan hasar verir %3'e, %2,5 fazladan hasar alırsın %1,5'a düşürülmüş.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Rakip şampiyonlarla çatışma halindeyken 3 saniye içinde en fazla %3 hasar artışı olarak düşürülmüş..

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Kumandanın Kan hırsı %20'ye kadar Can Çalma kazanırsın %15 e düşürülmüş.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Şevk yükleri 6 saniye kalır 8 saniye olarak değiştirilmiş..

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Can değeri %40'ın altındaki şampiyonlara veriğin hasar %1,2,3,4,5 den %0.6/1.2/1.8/2.4/3'e düşürüldü

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    5 saniyede bir eksik Mana miktarı %0.3/0.6/0.9/1.2/1.5'den %0.25/0.5/0.75/1/1.25'e düştü.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    8,5 Zırh Deşme ve 3 + seviye başına 0,3 Büyü Nüfusu kazandırır
    6 Zırh Deşme ve 1,5 + seviye başına 0,25 Büyü Nüfusu kazandırır olarak düşürüldü.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Bir rakip şampiyondan hasar aldığından 2 saniyeliğine %10 + seviye başına 1,5 ilave Zırh ve Büyü Direnci kazandırır(9 saniye bekleme süresi)

    EŞYALAR

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    +300 Can'dan +400'e yükseltildi
    +50 Saldırı Gücü den +40'a düşürüldü
    Fiyatı 3100'den 3050 düşürüldü

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Pasifindeki
    En fazla 500 Can farkı için, her 50 Can farkı başına +%1 hasar
    En fazla 1000 Can farkı için, her 100 Can farkı başına +%1 hasar değişti

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Şövalyenin Adağı'nın yeni hali
    Zırh değeri +20'den +40 yükseldi
    Ortağının kazandığı zırh +40'dan +20 ye düşülmüş.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    +25 Saldırı Gücü +10'a düşülmüş.
    Pasiften gelen +%30 ilave Zrh Delme +%45'e yükselmiş
    Birleşimi Kazma(875)'dan Uzun Kılıç(350) olarak değişmiş. Toplam değerinde(1300) değişiklik yok.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    500 Can farkı için, her 50 Can farkı başına +%1,5 hasar
    1000 Can farkı için, her 100 Can farkı başına +%1,5 hasar değişti.

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    Zırh Deşme 20'den 15'e düşürüldü.

    DÜZELTME:

    7.4 Yamasında Gelecek Kabiliyet ve Eşya Değişiklikleri

    İlk Kan değilmiş İlk Kule Kanı 400g'dan 300g'a düşürülmüş.. Düzelten arkadaş @Rutzelq teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi escape_454 -- 16 Şubat 2017; 16:34:53 >







  • Canını yerim ya eline koluna sağlık fırlattım +'yı
  • kabiliyetler iyi olmuş, oyun dışı etmenlerin oyunu bu kadar etkilemesi saçmaydı.
  • Öncelikle teşekkürler çok güzel hazırlamışsın emeğine sağlık.

    Değişiklikleri ise beğendim kasamasa bile tek atan karakterler vardı umarım bunun önüne geçilir assassins yaması benlik değil nedense :( bazı güçlü karakterlerede nerfler gelmeye devam edecek özellikle corkiyi pbede bitirmişler önceki yamada gelen kha ve jayce nerfide gayet yerindeydi nedense riotun son zamanlardaki güncellemelerini beğeniyorum hayırdır inşallah :)

    edit: Özellikle savaş şevkini tekrar 8 saniye yapmaları güzel olmuş lucian belki oynanır tüm adclerde kan hırsı almaya devam etmez heralde. Ayrıca olaf irelia gibi fighter meleelerede yarayacağı aşikar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Biolystick -- 16 Şubat 2017; 2:25:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yamada bir tek Şövalyenin Adağı güçlendirilmiş geri kalan hepsi zayıflatma amaçlı değişiklik.. Yavaş yavaş tank metasına doğru gidiyoruz benim anladığım..

    Birde sonradan ekledim First Blood (ilk Kan) 400 Altından 300 Altına düşürülmüş..
  • Sonunda tanklar hariç her heronun tek yemesi Riot'un gözüne batmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hazırlayana teşekkürler güzel hazırlamış. Kabiliyetler çok iyi olmuş diyebilirim. Özellikle bounty hunter max %7.5 yapıyordu buda bayağı bir yüksek. Warlords neden düşürülmüş anlamadım bunun yerine kritik vuruşlardaki can çalmaya bir düzenleme gelebilirdi. Vayne Caitlyn bunların kritik vuruşla çaldıkları can miktarları aşırı saçma. Savaş şevkide efsane olmuş. Lucianla takasa girdikten sonra cd beklerken kaybetmeyiz yükleri diye düşünüyorum. Precision daha az tercih edilmeye başlanabilir direk %5 cdr girilebilir diye düşünüyorum cidden çok azaltılmış çünkü. Lw ??? Şaka bir yana zırh delmenin artması iyi olmuş. Redemption varken o diğer itemin rağbet göreceğini sanmıyorum. Youmuu iyice öldü :(

    Edit: ama genel olarak baktığımda adclerin biraz rahatlayacağını düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Litation -- 16 Şubat 2017; 3:4:7 >




  • Ek olarak;



    jhin,kata,maokai,ryze nerf



    bard buff

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kara balta yeterince OP iken sadece 10 AD kısıp 100 hp vermeleri ne kadar mantıklı? Üst koridorda Tank oynarken karşı tarafın kara balta almasıyla işler tamamen değiliyor. Daha fazla nerf gerek.
  • İlk kanın verdiği goldu niye düşürüdüler ki, ne güzel 2 oyundan birinde fb alıyodum. 500 e yükseltilmeli, ek olarak kara balta da nerflenmeli sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sensei İtachi

    İlk kanın verdiği goldu niye düşürüdüler ki, ne güzel 2 oyundan birinde fb alıyodum. 500 e yükseltilmeli, ek olarak kara balta da nerflenmeli sanki

    Arkadaş kule ilk kani yazmayı unutmuş normal ilk kan duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda oyuna denge geliyor. Kabiliyetleri düzenlemeleri şarttı çok şükür akıl ettiler. Lethality ve asasian saçmalığı da bir nebze dinecek buda sevindirici.
  • Şu fearless op olmuş bence tekrar nerf yer ilerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyunda birşeyleri aşırı abartıp da oyuncular isyan edince el atıyorlar pbe neden var ozaman orada anlaşılmıyormu bunlar.adc ler tek yiyor diye herkes ağlayınca olaya el attılar o zayıfladı bu zayıfladı eee önceden bunun olacağını farketmediniz mi?Kim uğraşıyor bu işlerle riot da dalga geçer gibi çalışıyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.