Şimdi Ara

6970 vs GTX570

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İşlemci: i5 2500 (K bilerek almıcam çünkü overclock'dan hiç anlamam )

    Oyunlarda yüksek fps , yüksek kalitede tercihimdir. İki kartın fiyatı aynı.

    6970 , GTX570 Almak yerine . 2GB 6950 + i7 2600 alabiliyorum

    Önerilerinizi bekliyorum



    _____________________________
  • K'lı işlemcilerde o.c basittir alın pişman olursunuz almazsanız gtx 570 yerine 2 tane hd 6870 CF yapabilirsiniz
    _____________________________
  • k olanı al. aralarında 10 tl fark var. bu forumdaki o.c'den anlayan adamların hepsi anadan doğma overclockcu değil
    girecen çarpanı 40 yapıp çıkacan.
    _____________________________
  • k modeli işlemci almak illa oc. yapılacak anlamına gelmiyor

    tavsiyem i7 2600 yerine i5 2500k almanız yönünde
    ayrıca hd 6950 (özel soğutmalı) alırsanız güzel olur
    _____________________________
    FENERBAHÇE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    İşlemci: i5 2500 (K bilerek almıcam çünkü overclock'dan hiç anlamam )

    Oyunlarda yüksek fps , yüksek kalitede tercihimdir. İki kartın fiyatı aynı.

    6970 , GTX570 Almak yerine . 2GB 6950 + i7 2600 alabiliyorum

    Önerilerinizi bekliyorum


    oyle bir durum varki bir cok alternatifiniz var oncelikle bu ara gigabyte 6970 modeli diger markalarin 6970lerine gore 110-120 tl ucuz bunun nasil ucuz oldugunu hala cozemedik, 6970 ve i5 2500k alinabilir yada 6970 modeli ozel sogutmali olmadigindan sadece genel olarak aldiginiz gibi kullanmak lazim oc falan sakat o kartta. Bence ozel sogutmali 2gb 6950 almak daha faydali,Msi 6950 2gb benim kullandigim model gayet saglam hem oc ye musait bir kart gerekirse ilerde cf yaparsiniz ama uzun bir sure bu karti zorlayacak birsey cikar mi emin degilim :). siz bence i5 2500k ve 2gb ozel sogutmali 6950 alin gitsin.
    _____________________________




  • 6950 2gb zaten 6970 oluyor
    _____________________________
    intel i7 2600k 5.5 ghx,phenom 965 4.69,i7 4770k 4.5ghz/asus maximus VI formula,asus maximus ıv extreme,gıgabyte 870a-ud3,gigabyte z97x gaming g1/msı gaming 780 ti,TİTAN X,zotac 1080gtx amp ext sli /gskill 8gb 1600mhz cl7/corsair h90 sivi sogutma/cm haf942/cooler master silent pro gold 1200w
  • Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim

    peki bi sorum var internette okuduğum bir yazıda 6950'ler 570'lerin performansına çok yakınmış. 6870'ler bile 560Ti'den kat kat daha iyimiş.

    sizce amd mi intelmi oyunlardaki grafik,fps açısından?

    bide 6950 2GB alsam crysis 2 gibi oyunları ultra ayarda çalıştırırmı ?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Zotac gtx 1050 ti furmark testi
    5 yıl önce açıldı
    GTX 560Ti Overclock yardımı.
    5 yıl önce açıldı
    RX 570 vs GTX 970
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim

    peki bi sorum var internette okuduğum bir yazıda 6950'ler 570'lerin performansına çok yakınmış. 6870'ler bile 560Ti'den kat kat daha iyimiş.

    sizce amd mi intelmi oyunlardaki grafik,fps açısından?

    bide 6950 2GB alsam crysis 2 gibi oyunları ultra ayarda çalıştırırmı ?


    HD6950 ler GTX570 e yakındır evet ama performansları kesinlikle aynı değil.HD6970, HD6950'den ortalama %10 performanslıdır ve GTX570 de 6970 ile aynı fps değerlerine sahiptir oyunlarda.Hatta 3-5 fps daha öndedir diyebiliriz.Dolayısıyla GTX570 , HD6950 den ortalama %12-13 oranında daha iyidir.

    2.ci bir konu ise 6870'in 560Tİ'den kat ve kat iyi olduğu Hurafeden başka bir şey değildir.Zira 560Tİ HD6950 ile denk bir karttır.

    Crossfire düşünürseniz 6870CF iyi seçim ancak tek kart kullanıcaksanız GTX570 öneriyorum

    İşlemci konusuna gelirsek i5 2500 de alsanız i7 2600 de alsanız(ki oyun performansları aynıdır , sizinde amacınız oyunmuş zaten i5 2500 almak mantıklı.Render işlemlerinde i7 2600 daha iyidir.)muhakkak ama muhakkak K almanıza dikkat edin.10-20 TL için K olmasından kaçınmayın.İnanılmaz kolay o/c oluyorlar.Hatta atıyorum İ5 2500K aldınız diyelim , özel soğutmaya bile gerek kalmadan biosa girip 1-2 tane küçük ayar aktif edip(İşlemcinin boşta saat hızını otomatik işletim sistemi düşürmesin vs. gibi) çarpanı 40-42 yaparsanız zaten özel soğutmaya gerek kalmadan 3.3 ghz olan işlemcinizi 4.2 ghz ayarlarınad kullanıcaksınız
    _____________________________
    REFERANS OLDUĞUM KİŞİ - gftelektronik
    https://forum.donanimhaber.com/profil/2760270#!/




  • ekran kartlarında özel soğutmalı almalısın. ister ati ister nvidia, ikisinin de referans modelleri çok ısınır ve seslidir. özel çift fanlı modeller ısı ve ses bakımından daha iyi bir tercih olacaktır.

    6950 1 gb ile 2 gb aynı, eyefinity gibi durumlarda bellek önemli olduğu için 2 gb daha mantıklı olur. ama tek monitörde özel soğutmalı 1 gb 6950 gayet mantıklı ve yeterli bir tercih olacaktır. powercolor veya vtx alabilirsin.
    ama yok bende bellek takıntısı var diyorsan 2 gb olarak msi twin frozr, asus direct cu, powercolor vortex gibi modellere bakabilirsin.

    illa da 6970 alacağım diyorsan yine özel soğutmalı model almalısın. asus 6970 direct cu alabilir veya msi lightening i bekleyebilirsin. şunu da belirtmeliyim ki 6950 ve 6970 güç tüketiminde falan çok iyidir crossfire gibi sistem güncellemelerinde en verimli ekran kartlarındandır. gtx570 alacaksan onun yerine özel soğutmalı 6970 al. ama tavsiyem özel soğutmalı 1 gb 6950 olacak.

    gtx 570, 6950 1 veya 2 gb, 6970; bu kartların hepsi tüm oyunları kasmadan full detayda oynatır. ama güç tüketimi, çoklu kart kullanımı (cf, sli) gibi konularda en mantıklı tercih 6950 veya 6970 olacaktır.

    benden bu kadar.

    düzenleme: işlemcide oc yapmayı bilmesen bile oc yapılabilen modellere bakmalısın. sistem eskidiğinde gider bilgisayarcıda yaptırırsın overclock u. işlemci eskidiğinde tek ilaç overclocktur. pc nin daha uzun süre gitmesini sağlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Conqueror -- 4 Eylül 2011; 15:57:39 >
    _____________________________




  • İşlemci:
    Overclock öyle zor bişey değil aradaki minik fark için K serisinden vazgeçmeyin.Ayrıca oyun ve eğlence için i5 2500K iyidir.Zaten İvy çıkınca işlemciyi satar ivy ye geçersiniz.

    Ekran Kartı:
    Şuanda bir ekran kartı alıcak olsam hd6950 alırdım.Üstelik özel soğutmalı hd6950'lerin mod olmadığı katiyen yalan.2GB'lık birçok özel soğutmalı model mod olabiliyor.

    GTX570 vs HD6950:
    HD6950 ile GTX570'in arasında tabikide fark var.Ama Aradaki 200TL ye değecek kadar değil.Shaderleri açılmış hd6950(yani hd6970) GTX570'den daha iyidir.

    Asus HD6950 Direct CU II tavsiye ederim.Nedenini sorarsan hd6950 nin güç giriş sayısı normalde hd6970den daha az buda modlanınca sorun yaratabiliyor fakat asus hd6950 direct cu ıı deki güç sayısı hd6970 ile aynı sayıda yani güç problemi olmadan mod+overclock yapabilirsiniz.

    Forumda Asus HD6950 Direct CU II ye bios mod+overclock yapan arkadaşlar vardı.
    _____________________________
    GT540M Geniş Çaplı Kullanıcı İncelemesi Çok yakında




  • Tavsiyeleriniz için çok ama çok teşekkür ederim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    İşlemci: i5 2500 (K bilerek almıcam çünkü overclock'dan hiç anlamam )

    Oyunlarda yüksek fps , yüksek kalitede tercihimdir. İki kartın fiyatı aynı.

    6970 , GTX570 Almak yerine . 2GB 6950 + i7 2600 alabiliyorum

    Önerilerinizi bekliyorum


    Dostum artık teknoloji gelişti senın oc yapmana gerek yok ki Bildiğim kadarıyla Turbo özelliği ile zaten işlemci 3.8 e kendi çıkıyor otomatik.OC GENIE tuşları ile de 4.2 GHZ'ye çıkarmak mümkündü sanırsam bu anakarta göre değişiyor. Benim bilgim bu yönde hani K serisi almak her karlıdır yazık etmeyin paranıza
    _____________________________




  • en mantıklısı 6950 modlamak gibi duruyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    en mantıklısı 6950 modlamak gibi duruyor


    Tehlikeli iş kartta sorun olursa garanti dışı kalıyor kart
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanarslan20


    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    en mantıklısı 6950 modlamak gibi duruyor


    Tehlikeli iş kartta sorun olursa garanti dışı kalıyor kart


    +1 ve ayrıca 6970 İle arasında sadece 40tl fark var Hiç değmez bkz En ucuz6970 :
    http://www.eksenbilgisayar.com/?urun-45269-GIGABYTE-GV-R697D5-2GD-B--HD-6970--2-GB--GDDR5--256-Bit--Ekran-Karti.html
    644TL
    En ucuz 2GB 6950:
    http://www.eksenbilgisayar.com/?urun-39850-POWERCOLOR-Radeon-HD6950--2GB--GDDR5--256-Bit--Ekran-Karti.html
    604TL
    _____________________________
    Otaku boy




  • Tavsiyelerin hepsi için teşekkür ederim.

    Alacağım ekran kartı: 6950 2GB HIS yada Asus HD6950 Direct CU II (Henüz belli değil çünkü 300TL'de orijinal windows 7 için harcıyacam )
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    Tavsiyelerin hepsi için teşekkür ederim.

    Alacağım ekran kartı: 6950 2GB HIS yada Asus HD6950 Direct CU II (Henüz belli değil çünkü 300TL'de orijinal windows 7 için harcıyacam )

    yaw His le ne işiniz var onların o kartların hiç birinde özel soğutma yok Asus direct cu ıı alın hem soğutmasıda çok iyidir özel soğutmalı bir karttir
    _____________________________
  • http://www.teknobiyotik.com/donanim/ekran-karti-vga/sapphire-ati-hd6870-1gb-ddr5-256-bit-pci-ekspres-ekran-karti-11179-09-20g.html

    Al şundan iki adet 720 liraya falan geliyor ne hd6950-6970 dinler ne gtx570-580 dinler
    _____________________________
    Ryzen 7 5700x BF 2330PGS 4.8 ghz 1.300v || Gigabyte B550 Aorus Pro Ac || Team T-Force Xtreem argb 2x8gb 3600mhz cl16 || Sapphire RX7600 Pulse|| || Kingston Fury Renegade 1TB 7300/6000MB/s || Xpg sx8200 pro 256gb || James Donkey JD960 || Deepcool AK620 Dark Zero Air Cooler || Seasonic M12 II Bronze Evo Edition 620W || Deepcool Ch560 Mesh || Logitech g213 prodigy || Logitech g102 prodigy || Logitech z625 200rms 400w peak || Acer VG240Y 144hz 1ms|| OnePlus 9 Pro 12/256gb 5G||
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.