Şimdi Ara

682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 gün
  • Cevaplayan Üyeler 17
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • D@rbeli M@tk@p (2 mesaj) V4LKyR (2 mesaj) L.Croft (2 mesaj) yc#1 (1 mesaj) Kaiser75 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) (5 mesaj) (1 mesaj) (1 mesaj) (2 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj


  • Cadillac, popüler lüks SUV modeli Escalade'in performanslı versiyonunu tanıttı. Escalade-V adı verilen model, güçlü V8 ünitenin yanı sıra süspansiyon güncellemeleri ve daha büyük frenler gibi değişikliklere de ev sahipliği yapıyor.



    Escalade-V özellikleriyle neler sunuyor?



    Üç sıra koltuklu lüks SUV'un kalbinde 6.2 litre V8 ünite yatıyor. CT5-V Blackwing isimli sedan modelde de kullanılan güçlü motor, daha büyük süpercharger desteğiyle 682 beygir güç ve 885 Nm tork üretiyor. Üretilen güç 10 ileri otomatik şanzıman vasıtasıyla dört tekerleğe birden iletiliyor. Kuru ağırlığı ESV versiyonda 2906 kg'a kadar ulaşan aracın 0-96 km/s (60mph) zamanı 4.4 saniye, çeyrek mil zamanı da 12.74 saniye olarak açıklandı.



    Cadillac, şanzımanı Escalade-V'nin performanslı doğasına uygun biçimde kalibre etmekle kalmayıp güç dağılımını da modele göre ayarlamış. Normal sürüşte güç maksimum çekiş için ön ve arka akslara eşit biçimde dağılıyor. Öte yandan gerekli durumlarda gücün yüzde 67'si arka aksa yönlendirilebiliyor.



    Ayrıca Bkz.NAMX, çıkarılabilir yakıt kapsüllerine sahip hidrojenli SUV konseptini tanıttı



    Güçlü motorun sesini kulaklara aktaran dört çıkışa sahip aktif egzoz sisteminin de görev yaptığı Cadillac Escalade-V'de altı pistonlu Brembo ön frenler bulunuyor. Süspansiyon sistemi de hem donanım hem de yazılım tarafında güncellenen model, standart olarak sunulan havalı süspansiyon ve Manyetik Sürüş Kontrolü 4.0 sayesinde daha sert arka yaylara sahip.





    Escalade-V'de bu modele özel V-Mode da bulunuyor. Sürüş dinamiklerinin ayarlanmasına imkan veren bu mod sayesinde süspansiyon, motor sesi, direksiyon tepkisi ve fren pedalı hissiyatı gibi alanlarda Tour ve Sport olmak üzere iki farklı ayar mevcut. Çekiş sistemi ve motor performansı söz konusu olduğunda Kar/Buz modu da bunlara dahil oluyor. Bunlara ek olarak performanslı SUV'da Launch Control (kalkış kontrolü) fonksiyonu da mevcut.



    Cadillac Escalade-V'nin teknolojik özellikleri arasında şunlar dikkat çekiyor:




    • 38 inç kavisli OLED panel - 4K TV'lerin iki katı piksel yoğunluğu

    • 16.9 inç navigasyon destekli multimedya - doğal ses algılama - kablosuz Android Auto ve Apple CarPlay

    • 14.2 inç merkez gösterge ekranı - artırılmış gerçeklik fonksiyonu

    • 36 hoparlörlü 3D Surround AKG Studio Reference ses sistemi

    • Eller serbest sürüş yardımcı teknolojisi Super Cruise



    2023 Cadillac Escalade-V bu yaz ABD'de satışa sunulacak. Başlangıç fiyatı da 149.900 dolar olarak belirlenmiş.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    682 beygirlik Cadillac Escalade-V tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri




    Kaynak:https://media.cadillac.com/media/us/en/cadillac/home.detail.html/content/Pages/news/us/en/2022/may/0511-escaladev.html



    |
    |




  • Tüm hristiyan ve zengin Araplar ve bizi bu durumlara düşürenlere hayırlı olsun gerçi başımızdakiler ve yandaşları buna binmez.
  • Boyle haberler yapmayin, sonra cocuk tutturuyor koruma arabasi diye.
  • Elektrikli olmalıydı

  • Dinozor gibi araba, bu kadar büyük içten yanmalı motorların sonu geliyor.

  • Bizim için zaten sonu geldi ama çevreyi düşündüğümüzden değil. Amerikalıların daha 10-15 yılı var çünkü elektriği 300 milyon küsür nüfusa yetecek kadar sağlamaları için paso nükleere yönelmeleri lazım. Kolay mı öyle 300 milyon insana elektrik verip bir de yıllık neredeyse 15 milyona yakın aracı elektrikli yapmak?


    Neyse onu bunu geçelim de araba gerçekten güzel duruyor ama ben böyle Anadolu'da kundak yüzünden kafası düzleşmiş insan tasarımını sevmiyorum. 90 derece dik köşeler hoşuma gitmiyor.


    Escalade'nin 2008-2016 kasaları daha iyi bence bu biraz abartı olmuş.

    |
    |
    veteriner69 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Bu araca binmezler ama korumaları için alıyorlar
    |
    |
    frudi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • 6.2 litre...

    Neden böyle küsürlü tek basamaklarla uğraşıyorlar, düz hesap 10 litre, 10 vites araba üretsinler?
  • Kuru ağırlığı ESV versiyonda 2906 kg'a kadar ulaşan aracın 0-96 km/s (60mph) zamanı 4.4 saniye




    Hiç inandırıcı değil. Bu mantıkla 1500kg 800hp Ferrari'lerin falan 1 saniyede çıkması lazım.

  • Fotoğraflara bakarken benim maaş gitti  

  • SUV diye buna derim

  • Amerikalılar ölçü birimi olarak inç kullanır. 376 kübik inç= 6,162 cc

  • Düz hesap 500 yapsınlar o zaman, 376 falan nasıl saçma bir sayıdır?


    8.2 litre ediyor, güzel.

    |
    |
    yc#1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Sektör tam elektrikliye gidiyor GM 2008'de iflas ettiği gibi hala 6.2 V8 benzinli motorlu araç yapıyor. Bari hibrit yap da tercih edilsin. Buick satışları Çin harici dibe vurmuş, Cadillac yıllık 100k'ya düşmüş. Hala eski Sovyet politbürosu gibi düşünen GM yönetim kurulu var. Bir daha iflas mı edecekler yoksa Honda'ya mı yanlayacaklar göreceğiz. Honda'ya yanlarlarsa, Honda GMC ve Buick'i kapatır. Chevrolet'yi Toyota , Cadillac'ı da Lexus gibi konumlandırır diye düşünüyorum. 

  • Güzel araba...Türkiye'nin America'lı dostları ortalama 100.000 dolara bu aracı kapıya koyabiliyorlar...Güle güle binsinler.. 


    Biz 100.000 liraya ne alabiliriz bir bakayım dedim,pek de bir şey bulamadım...

  • 36 hoparlör ney

  • Benim 2003 albea yı veririm hocam :D


  • Eyvallah...  

    |
    |
    L.Croft kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Amerikalı 149 birime Escalade-V alıyor, biz ise Ami bile alamıyoruz.

  • TLnin geldiği nokta... Amerikada 150bin birime full+full ultra lüks araç aliniyor, türkiyede bu parayla kasko yapilacak 2.el araç bile yok.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.