Şimdi Ara

6800xt merc319 ve Arctic Liquid Freezer II 360 için [ KASA Önerisi tavsiyesi ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba , kasamı biraz günceleme yapmak istiyorum lakin bir türlü kafama yatan bir kasa olmadı... O yüzden sizden önerilerinizi bekliyorum. Bütçe ise 1500 tl kadar duşunuyorum tabi değişebilir fiyat kafama yatan bir kasa olursa. Rahat edebileceğim geniş bir kasa santim santim uğraşmayacağım bir kasa arıyorum açıkçası...


    Kartın boyutu 34 x 14 cm ve ağırlığı 1805 gr.




    _____________________________
  • _____________________________
    14900k all core 6,0 ghz
    ram cl 36 7800 mhz
    asus z790 apex encore
    asus rog 3080
    corsair rm850
    benQ zowie xl2566k 360 Hz
  • _____________________________
    Ryzen 9 5950X || Msi MPG Coreliquid K360 || MSI MEG B550 Unify || Crucial Balistix 4x16GB || MSI GTX 1660 LOKUM || PNY CS3030 Nvme || Sandisk 1TB SSD || WD Red Pro 6TB || FSP Aurum PT 1200W || Cooler Master SL600M
    Eski Kullanıcı Adı : Chris Brown
  • Muten Baba kullanıcısına yanıt

    Tavsiyeleriniz için teşekkür ettim. Hocam sanırım sizin gamepower warcry incelemesini gormuştum eskiden halen kullanıyormusunuz ?

    _____________________________
  • _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||
  • Td500 mesh aldım bende yeni üst kısma sıvı soğutma radyötürü takabilirsin benim ramler gskıl trıdent z 4.4cm yükseklik olduğu halde 1 cm kadar boşluk olacak şekilde sığdı öneririm soğutması da güzel ekstra fan masrafında olmaz
  • Warcry alıcak san önermem soğutması çok iyi değil ve eni yüksek kartların psu kablosu cama denk geliyor ve camını kapatamayanlar var
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • LEON-X kullanıcısına yanıt

    5000d ile p600s aralarında ki farkları nedir acaba anlatabilirmisiniz rıca etsem bilgi sahibiyseniz ?

    _____________________________
  • Bende Liquid Freezer 240 kullanıyorum mükemmel bir soğutucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Aradım bulamadım, maziyi gecelerden.
    Yeni dertler de buldum, eskiyi unuturken.
  • abekaynana123 A kullanıcısına yanıt

    Anladım teşekkürler bilgi için. Bu arada araştırmama rağmen Phanteks Eclipse P600S çok övülen bir model her yerde...

    _____________________________
  • Selamlar,


    Aynı ekran kartı ve soğutucuyu kullanıyorum, thermaltake view 51'i inceleyebilirsiniz.

    _____________________________
  • Genel oalrak birbirlerine yakın kasalar, tasarım farklılıkları var burada biraz da iş zevk olacağı için seçim size kalıyor daha çok.


    Corsair 2 fanla geliyor, Phanteks 3 fan ile geliyor, Phanteks'in ön ve üst paneli çıkarıp mesh olarak kullanılabilir, beraberinde toz filtresi ve sessizlik açısından ek farklılıkları da var.


    https://www.techpowerup.com/review/corsair-5000d-airflow/8.html


    https://www.guru3d.com/articles_pages/phanteks_eclipse_p600s_review,12.html



    İnceleme sonuçlarına da bakıp değerlendirebilirsiniz.

    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||




  • fan almak sorun degılse thermaltake view 51

    _____________________________
  • 5000d nin olayı yan kapağa aio takılabilmesi.

    Onun dışında p500a dan da p600s ten de fan konfigurasyonu anlamında aldığı hdd sayısı anlamında kötü bir kasa.

    Ama ben de view 51 derim. Özellikle alta fan eklemeyi ihmal etme.

    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800x3d - Arctic Liquid Freezer II 420 aio - Asus x570 ROG Crosshair VIII Hero - Gskill 2 x 16gb 3200CL14 Ram(3800CL16) - Asus Rtx4090 TUF OC - Samsung 990 PRO 2tb m2 SSD, Samsung 980 PRO 1tb m2 SSD, 3 x Samsung 870 QVO 8tb SSD - Samsung G8 OLED Monitor - Phanteks Enthoo Pro 2 Case - Corsair AX1000 Platinum Psu - Creative Sound Blaster AE-9 Sound Card - Noctua NF-A12x25 PWM Chromax, Arctic P14 PWM PST fans, Corsair Icue Commander Core XT - Logitech G815 Tactile Keyboard - Logitech G PRO X SUPERLIGHT Mouse - ARTISAN FX HAYATEOTSU X-SOFT X-LARGE Mousepad - Sennheiser HD 800s hi fi Headphone
  • LEON-X kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler yeniden bilgilendirme için.

    _____________________________
  • 5000d , p600s , view 51 snow modellerinden birine karar verip alacağım. Yardımcı olan herkese ve bilgilendirme için teşekkür ediyorum.

    _____________________________
  • Be quiet silent base 802 yi de düşünebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    R5 3600 4.35 ghz // MSİ RTX 3060 Tİ GAMİNG X TRİO // B450 TOMAHAWK MAX // TEAM T FORCE 2 X 8GB CL15-15-15-35-1T-3733 MHZ // CORSAİR 110R // THERMALTAKE TOUGHPOWER GRAND 1050W
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brokengineer

    Be quiet silent base 802 yi de düşünebilirsin.

    Aynen hocam bu da güzel kasa, Webdenal'da 1.500 TL civarında.


    https://www.bequiet.com/en/case/2047

    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||
  • warcry kullanmıyorum artık, güzel kasa sistemi sergilemeyi seviyorsan iyi ama telmal başarım için RGB fanlar çözüm değil , kaliteli fanlar ile kasayı dolap gibi kullanabilirsin, rgb olupta kaliteli olan fan bir elin parmaklarını geçmez. Airflow başka birşey.

    _____________________________
    Ryzen 9 5950X || Msi MPG Coreliquid K360 || MSI MEG B550 Unify || Crucial Balistix 4x16GB || MSI GTX 1660 LOKUM || PNY CS3030 Nvme || Sandisk 1TB SSD || WD Red Pro 6TB || FSP Aurum PT 1200W || Cooler Master SL600M
    Eski Kullanıcı Adı : Chris Brown
  • Sıfır siyah lian li o11 dynamic satıyorum hocam ilgilenirseniz bilginiz olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReaLGz -- 15 Şubat 2021; 13:4:45 >
    _____________________________
    Bir delil ile 40 alimi yendim, 40 delil ile bir cahili yenemedim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.