Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

6600 çekmiş olduğum örnek resimler........!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
664
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> 6600 çekmiş olduğum örnek resimler........!!!!!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11006 Mesaj
    p800 ile karşılaştırıyoruz imanpower p800 dekileri koymuş bende 6600 varken çekmiş olduğum resimler.... karşılaştırın gündüz resimleri p800 de kesinlikle daha canlı...!!! iki tane pert araba resmi var örnek olarak koydum kötü olaylar ama allah herkesi kazadan beladan uzak duranı korusun....












    |
    |




  • Yarbay
    7352 Mesaj
    bunlarda gayet güzel bence.p800 den ne eksiği var ne fazlası.

    bende bi kuple gönderiyim 6600 le çekilmiş.
    [image]http://www.yonja.com/pics/77/70/9/1e10efe/1[/image]

    güneşi arkama alıcağıma önüme almışım ama neyse
    |
    |
  • Yarbay
    11006 Mesaj
    kesinlikle öle abi (gıcıklığına bok atıyoruz 6600 ) sadece gündüz resmi sx1 ve p800 de daha canlı...!!! ya zaten resim almak istiyorsan kafadan 2 veya 3.2 megapixel makinalar lazım saygılar
    |
    |
  • Yarbay
    4463 Mesaj
    orta yollu bir dijital fotoğraf makinesi kalitesinde.Şu olaylı topicteki 3.2 mp'lik telefon piyasaya çıksada onun resimlerini görsek
    |
    |
  • Binbaşı
    1524 Mesaj
    p800 kesinlikle daha iyi karşılaştırınca (tek tek karşılaştırdım hepsini)
    |
    |
  • Yarbay
    2916 Mesaj
    infinite o fiat kimin yaw seninmi yoksa
    |
    |
  • Yarbay
    11006 Mesaj
    fiat punto 1.8 HGT ( türkiyede sadece 3 adet var ) arkadaşım arabası saygılar...!!!
    |
    |
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Valla keşke şu sharp telefonlar gelse tr ye. her halde gelecek. 2 Megapixel li bir teli var sharp in benim zaten sharp karşı bir sempatim var inceleyecem tabi gelirse e398 almayı planlıyordum ama sharp gelirse düşünecem kesinlikle. İnşallah gelir.
    |
    |
  • Yarbay
    2880 Mesaj
    evet ya P800 de sanki fotolar daha kaliteli gibi
    |
    |
  • Yarbay
    3268 Mesaj
    bencede guzel yanı 6600 ı bu kadar iyi görmuyordum
    |
    |
  • Yarbay
    10624 Mesaj
    P800 resim kalitesende genel ortalama ile geçiyor 6600 ı ? genel ortalama ile yani? zaten ben gece foto fazla cekmedigimden gündüz cekilen fotolarda hemen hemen 2 kat daha iyi ve net cekiyor P800 resimleri.!

    saygıalr
    |
    |
  • Yarbay
    4193 Mesaj
    ayni 3650 :D cunku kameralari ayni.. eferim infinite hocam wala gusel cekiyon hic kiprastirmadan... :D p800 daha parlak cekiyo pek fazla fark yoq..
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    29562 Mesaj
    6600 ını alacan
    keyfine bakacan

    başka da bişi demiyrum
    |
    |
  • Programcı
    3310 Mesaj
    infinite seni bu kazalara görgü tanığı yazmasınlar :)
    |
    |
  • Yarbay
    10624 Mesaj
    fazla bi fark yokh diyenler o zaman detaylı bi incelemeye girsinler derim burada 5-10 fotoya bakılarak karar vermedim ben mesela? arkadasta var karsıalrtırdık P800 genelde mükemmel fark atıyor üzülüyorum valla ehheuee

    ama P800 sonucta çok daha iyi görüntü alıyor baska ne denebilir ki?
    |
    |
  • Binbaşı
    1529 Mesaj
    p800 alacaksan

    keyfine bakacaksan
    |
    |
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    p800 alacan keyfin gicir olcek :)
    |
    |
  • Yarbay
    11006 Mesaj
    p800 alcez keufe keuff katıverceuz [:P]
    |
    |
  • Yarbay
    7352 Mesaj
    valla ben elime aldım oynadım falan ama pek bi keyif vermedi bana...
    |
    |
  • Yarbay
    11006 Mesaj
    bu renkler ve zevkler mevzusu be abicim seven seviyor sevmeyen sevmiyor peki biz ne yapıyoruz saygılar sunuyoruz
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.