Şimdi Ara

65 beygirlik Clio bile övülüyor. :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
3.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nasıl bir piyasa ki 65 beygir 90-95 tork Clio bile övülüyor. Fiyatı da 150 civarı. Adamlar neredeyse motorsuz araç satacaklar.


    Bu arabanın sıfırı 80 bin TL bile olsa fazla. Düşünün rampada Toros bile sizi geçebilir. Şahinin torku 125.




  • Şehir içinde 1.0 Yaris kullanıyorum. Araç 69 HP ve torku 95 Nm. 0-100 değeri 15.4 saniye diye hatırlıyorum. Fakat araçtan çok memnunum. Şanzıman oranları güzel ayarlanmış. Motorun sesi güzel. Devir çevirmeye istekli. Dizel 65hp otomobiller gibi hissettirmiyor. Araç hafif olduğundan akıyor gibi gidiyor. Günün sonunda gayet güzel iş görüyor.

    Forumda herkes atıp tutuyor ama en iyi araba anahtarı cebinizdeki arabadır. Bende biliyorum yüksek beygir ve torklu araçların daha iyi hızlandığını, rampaları daha kolay tırmandığını fakat malum piyasa şartları. 1.0 motorlu araçlara sanki iş görmezmiş gibi yorumlar yapılması yanlış. Nadir uzun yol yapıyor ve genellikle şehir içinde kullanıyorsanız 1.0 atmosferik motorlu araç alınır kullanılır.
    Yorumlara bakıyorumda züğürt tesellileri böyle bir şey olsa gerek, 6 7 sene önce ford bmax titanyum x 1.0 ecoboost motorlu araç nasıl diye sorduğumda gitmez, çekmez, küçük hacimli kasayı kaldırmaz, turboya yükleniyor 100bin de masrafı büyük olur, kimse anlamaz bu motordan vs deyip soğutmuşlardı bayide de dizeli yok diye 1.5dci captur almıştık bizimkilere

    Şimdi akar, kaçar, çeker, sorunsuz deniyor, alım gücü düşünce mundar et bile kediye çekici gelmeye başladı yapacak bir şey yok :)

    Clio'yu bilmem ama 1.0 Mpi Fabia 75hp ve 95Nm torku ile şehir içinde gayet yeterli. 0-60 hızlanması çok seri. Muhtemelen kimse inanmayacaktır ama F20 116d ile ile aynı yürüdüm 60 a kadar. Dimdik yokuşlarda hızla gelmezseniz çıkmıyor ama insani yokuşlarda sorun yok.


    Not: Burada eleştirdiğiniz konuyu biliyorum ve buna hak veriyorum. İnsanlar 3000cc'den aşağı inmiyor biz 1.6 biniyorsak seviniyoruz. Maalesef.

  • "Mühendisler emin ol düşünmüşlerdir, gayet yeterli"

    diyenler gelmeden, cidden rezillik. 65 bg dizel de satıldı bu ülkede de, 65 bg atmosferik yeni bir seviye. Bu gibi araçlardan sonra 1.6 dizel sahipleri kendini uçağa biniyorum sanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 23 Ocak 2021; 14:13:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet 65 beygir dizeller satıldı ama çok ucuza, 150 bine 2 sene önce mercedes alınıyordu

  • İnsanlar artık bu araçlara bir servet ödüyorlar ve tüm servetlerini akıttıkları araçların en iyi olmasını içten içe arzuluyorlar. 5-6 sene önce şahini ile ilgili konuşmaya dahi utanıp-sıkılan tanıdıklarım şimdi '' benim arabayı 50 bine vermem valla'' diye hava basıyor.

  • En son 68 hp 1.4 Peugeot 208 hdi gördüm, piyasası çok iyiydi, 65 hp tüy dikme olmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şirket aracı için muazzam bir araç (şirket sahibi açısından), ne kadar asılsan da gitmek istemiyor ve az yakıyor, yetersiz bulanlar ve üst segment (üst derken symbolün üstü megane) için de 80 versiyonu vardı.

  • Sye bu sirket.nasil batmiyorlar anlamiyorum. Berat albayragin ortak oldugu insaat sirketi kepenk kapatti istanbulda. Ptt kuculmeye gidiyor sube kapatip sayisini azaltiyor.


    Elin ozel.sektoru nasil batmiyor ? Hile hurda vergi kacirmayla nereye kadar dondurecekler.nasil.batmiyorlar hayret


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio grubunda bunu söyledim linç yedim. Markete pazara gidiyormuş ta 65 hp fazlaymış bile. Bizim millete müstehak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Sye bu sirket.nasil batmiyorlar anlamiyorum. Berat albayragin ortak oldugu insaat sirketi kepenk kapatti istanbulda. Ptt kuculmeye gidiyor sube kapatip sayisini azaltiyor.


    Elin ozel.sektoru nasil batmiyor ? Hile hurda vergi kacirmayla nereye kadar dondurecekler.nasil.batmiyorlar hayret

    Bu dedikleriniz symbol motoru ile ne alakası var? Ben diyorum ki; hani şirket araçlarını kötü kullanıyorlar ya, bu aracı o personeller kullanırken daha az hızlanıyor, daha az yakıyor. Konu otomobil.

  • Bunun eski kasasında 75 lik motorla 20 dk lık yola gittim eziyet resmen

  • düz şehirler ve şehir içi kullanımlar için ideal araçlar bunlar.

  • Şehir içinde 1.0 Yaris kullanıyorum. Araç 69 HP ve torku 95 Nm. 0-100 değeri 15.4 saniye diye hatırlıyorum. Fakat araçtan çok memnunum. Şanzıman oranları güzel ayarlanmış. Motorun sesi güzel. Devir çevirmeye istekli. Dizel 65hp otomobiller gibi hissettirmiyor. Araç hafif olduğundan akıyor gibi gidiyor. Günün sonunda gayet güzel iş görüyor.

    Forumda herkes atıp tutuyor ama en iyi araba anahtarı cebinizdeki arabadır. Bende biliyorum yüksek beygir ve torklu araçların daha iyi hızlandığını, rampaları daha kolay tırmandığını fakat malum piyasa şartları. 1.0 motorlu araçlara sanki iş görmezmiş gibi yorumlar yapılması yanlış. Nadir uzun yol yapıyor ve genellikle şehir içinde kullanıyorsanız 1.0 atmosferik motorlu araç alınır kullanılır.
  • 150 torklu 300.000 TL'lik tuplu civicin bile burda Civic e laf atılsa adam öldürecek fanları var, gayet normal bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır alternatif üretilmediği sürece böyle konular gereksiz oluyor. 150 Bine çık şunu al şu sebeplerden dolayı de insanlarda bilinçlensin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikşah_38

    Bunun eski kasasında 75 lik motorla 20 dk lık yola gittim eziyet resmen

    arabayı sırtında taşıdın galiba...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: websosyal

    arabayı sırtında taşıdın galiba...

    Alıntıları Göster

    Kamyonların arasında sıkıştım kaldım hep bir türlü geçemedim,sonrasında hafif yokuşta araba son nefesini verecek sandım, ter bastı :( millet de sıkıştırıyor arkadan sellektörler falan, gidiş gelişli yolda bu arabayı kullanmak :(

  • Sorun üreticinin 1.0 lt 65 bg araba üretmesi değil.
    Sorun bizlerin bu arabayı eğer alırsak, tercih ettiğimiz için değil ekonomik sebeplerden dolayı "zorunda kaldığımız" için alıyor olmamız.

    Yoksa sadece şehiriçi kullanılacaktır, okula git gel yapılacaktır veya dur şu araba ile bizim velet araba kullanmayı öğrensin hele bi sonrasına bakarız denilecektir yada araba a noktasından b noktasına gitmek içindir fazlasına gerek yok diye düşünüp alınacaktır sorun yok.

    Ama işte bütün sıkıntı ZORUNDA olmak... O zaman bu araba yetmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet çok kötü motor da alternatifi var mı? O fiyat aralığında İbiza 1.0, citroen c3 1.0, kia rio 1.0 atmosferik araçlar var. Fazla para verip daha iyisini almayı herkes biliyor. Ve tamamen şehir içi işe, okula git gel yapan insanlar için gerçekten mantıklı bu araçlar. Ayrıca liste fiyatı üzerinden değerlendirmeyin 2020 modeli liste fiyatı 152 binken bayi 138e falan veriyordu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antares

    Evet çok kötü motor da alternatifi var mı? O fiyat aralığında İbiza 1.0, citroen c3 1.0, kia rio 1.0 atmosferik araçlar var. Fazla para verip daha iyisini almayı herkes biliyor. Ve tamamen şehir içi işe, okula git gel yapan insanlar için gerçekten mantıklı bu araçlar. Ayrıca liste fiyatı üzerinden değerlendirmeyin 2020 modeli liste fiyatı 152 binken bayi 138e falan veriyordu.

    Bayi zaten bu aracın motoru 65 hp olduğu için epey indirim yapıyor. Ancak yetmez. Hakkı 70 bin TL. İngiltere'de 50 asgari ücretle BMW X5 alınabiliyormuş.


    Yani 140 bin TL yaklaşık 50 asgari ücret yapıyor. İnsanımız bu kadar çalıştıktan sonra 65 hp değil 165 hp hak ediyor. Daha iyisini hak ediyoruz. Çoğu kişi günde 10 saat çalışıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yurtsever1453 -- 23 Ocak 2021; 21:41:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yurtsever1453

    Bayi zaten bu aracın motoru 65 hp olduğu için epey indirim yapıyor. Ancak yetmez. Hakkı 70 bin TL. İngiltere'de 50 asgari ücretle BMW X5 alınabiliyormuş.


    Yani 140 bin TL yaklaşık 50 asgari ücret yapıyor. İnsanımız bu kadar çalıştıktan sonra 65 hp değil 165 hp hak ediyor. Daha iyisini hak ediyoruz. Çoğu kişi günde 10 saat çalışıyor.



    Alıntıları Göster

    Hakkından bahsedersek 40bin bile fazla :) Napalım Türkiye'de yaşamanın bir bedeli bu.





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.