Şimdi Ara

600 Bin TL Arac Tavsiyesi Ariyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,


    600 Bin TL kadar butcem var. Tek basima yasiyorum, asiri buyuk bagaja ihtiyacim yok. Kriterlerimi yaziyorum.


    • Hatchback 5 kapili olmali
    • Benzinli
    • Otomatik Sanziman (Yari otomatik / otomatik fark etmez. Su anda DSG sanzimanli arac kullaniyorum, CVT gibi sanzimanlar konusunda kafam karisik)
    • Mumkunse 45 50 bin KMden fazla olmamali.


    Golf 7,5 Comforline 1.0 TSI DSG gibi duruyor su anda. Siz ne dersiniz?


    Tesekkurler.




  • Scala


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Nedenini de belirtebilir misiniz

  • Yeni araç geniş bagaj yol tutuş olsun sessizlik olsun test ettim gecenlerde param olsa alırdım DSG olması da cezbedici  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni kasa leon style plus da düşünebilirsiniz

  • Merhaba, benzer durumda kalan biri olarak tercihim makyajlı (2019-) Civic Sport Plus araç oldu.


    Golf 1.5 tsi Highline güzel araç, yalıtım, gebel konfor, malzeme hissi olarak. Ancak 2019 model 150 ps düşük km için bütçenin daha fazla olması gerekliydi. Yine donanım olarak csm tavan elektrikli koltuk, kör nokta, anahtarsız giriş/çıkış vb gibi eksileri bar Civic'e göre. Aynı zamanda tasarım ve sürüşü klasik vag yani konforlu ancak keyifsiz bana göre.


    Leon, Golf'ün kırpılmış yani ucuzlatılmış versiyonu. Fiyat/Fayda oranı yüksek ancak bariz eksileri ise daha düşük yalıtım, arka torsiyon, trim sesleri ve marka algısı.


    Peugeot 308 Allure, tasarım ve donanım tatminkar. Araç eski, yenisi geldiğinde çok farklı duracaktır. Fiyatı oldukça makul. Tam otomatik şanzımanı sağlam ve konforlu.


    Şanzıman olayına gelince. Tüm tipleri ile tecrübem var. Dsg en hızlı, cvt en konforlu, tam otomatik en sağlamı, tekavrama robotize en az maliyetlisi diyebilirim özet olarak. Burada sizin beklentiniz önemli.


    Civic için cvt özellikle de İstanbul için çok başarılıdır çünkü, yarı kavrama yapmaz, sonsuz vites oranı ile ayağınız hassassa çok konforlu ve az yaktırabilirsiniz. Yine de ilk kalkışta gücü soğursuğu için çift kavrama gibi direkt bir aktarma beklenmemelidir. Bakımları çok hassastır, her 2 yıl ya da 40 bin km'de bir orj yağ değişimi ister.


    Daha fazla detay istereniz yardımcı olurum, hayırlısı olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 15 Mayıs 2022; 10:19:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C hb sınıfı çok daraldı artık yeni modellerde. Golf güzel bir seçenek ama daha heyecanlı bir araç bakabilirsiniz.

    1.5 turbo 182 beygir Civic HB veya M paket BMW 1 Serisi F20 bakardım. Hangisini temiz bulursam onu alırdım. Sıralamam 1 serisi, Civic ve Golf olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mokali Amca -- 15 Mayıs 2022; 10:56:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda'nın yeni 1.5 vtec turbolu cvt şanzımanlı 182 bg'lik bayi test aracını gördükten sonra, yeni cvt'nin dsg karşısında konfor olarak daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Ancak DSG ve TSI motordaki yakıt ekonomisi konusunda aynı şeyi söyleyemem. Şu an TSI ve TCE motordan daha az yakan ama çok kaçan motor yok gibi duruyor. Yeni bir araçta en üst paketteki ses sisteminin de ortalama üstünde olmasını beklerdim. Arka koltuk yanları da basit içi boş plastik kaplama? Honda cidden bazen niye dedirtiyor...


    Honda Civic her ne kadar yıllardır sevmesem de son kasası genel olarak tatmin edici. HB kasası sanırım piyasaya sürülmedi henüz ama gelecek. Scala, Leon ve 308 yerine tercih edilebilecek kriterlere sahip. Scala'nın cam tavan, mercekli led farlı modeli çok cezbediciydi. Leon'un yenisi de çok albenili gelmedi. Yalnız 308 yenileniyor, yeni kasa sıfır düşünülüyorsa beklenmeli derdim ama sizin öyle bir beklentiniz yok.


    BMW 1 serisi bence yeni araç sevdanız olmadığı için kalite hissiyatı, konfor, izolasyon ve sürüş konforu açısından çok daha fazla tatmin edecektir. Tek olumsuzluğu, yürütme ve bakım maliyetleri üstte tavsiye edilen araçlardan daha fazladır ama bunun geri dönüşü de ona oranlı fazladır.


    Öneri olarak:


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ard-otomotiv-2016-bmw-1.18i-one-edition-33.000km-hatasiz-boyasz-983887019/detay


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sifirdan-farksiz-1023500270/detay


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-autosell-2016-bmw-1.18i-mplus-shadow-plushar.kardon-plus49-000km-864152075/detay





  • Audi A3 de iyi gidebilir.


    Not: Audi A3 35tfsi sportback spor  

  • Civicle Golf’ün yanyana anılması civice biraz itibar kazandırsa da mühendisliğe, Ar-Ge ye ve en önemlisi GTI ile başlayan hot-hatch geleneğine ciddi hakaret gibi duruyor.


    Bir defa bütçe değer kaybı konusunda minimum düzeyde tutulmalı, bu konuda en iyi 2. El değeri Golf’tür. Golf’ün piyasasına bakarsanız eğer her dönemde rakipleri A serisi, 1 serisi, A3’ten filan daha canlı ve düşük değer kayıp oranına sahip bir piyasası vardır. Ayrıca modifikasyon konusunda VAG’ın düzeyine erişmiş başka bir üretici var mı ? Elbette ki yok.

    Ayrıca Bugatti’li, Bentley’li, Porsche’li, Lamborghini’li koca VAG grubu politika olarak Golf’e verdiği özeni başka hiç bir modeline göstermiyor. Beetle’dan sonra ikinci milat olarak görüyor. Bu nedenle, en baz paketiyle bile segmentlerinde ki premiumları tabiri caizse dövmesi bu sebeple oluyor.



    Yani motoru dile gelse ;

    Vodafone’a Telsim diyecek kadar yaşlı bir teknolojiye sahip civic ile segmentin banisi, referansı ve yarım asırdır lideri olan Golf arasında A3 var, 1 serisi var, A serisi var, Leon var, Astra var, Focus var, Megane var, Egea var, Corolla var, 308 var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Sıfır olacaksa yeni Astra veya 308 beklenebilir ancak fiyatları ne olur bilemem.
    İkinci el olacaksa da https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-boyasiz-degisensiz-gece-paketli-a200-amg-1023837293/detay
    Bu tarz seçenekler mevcut.
    Ancak ben yine de sıfır alırdım. Premium C hatchback'ler bu bantta pahalı ve mantıksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.