Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

60 Bin TL Butçe Var Golf 1.2 TSİ mi Leon 1.2 TSİ mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
61
Cevap
1
Favori
2.493
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Araç tercih-kıyaslama >> 60 Bin TL Butçe Var Golf 1.2 TSİ mi Leon 1.2 TSİ mi ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: caglaraslakci

    Oncelikle herkese merhabalar. Yaklasik 2 yildir piyasadaki tum arabalari hobi olarak zaman buldukca incelerim. Kendim 2.5 ay jetta 1.4 tsi highline manuel sirasi bekleyip ayni paraya octavia 1.6 tdi dsg elegance cr alip kullanan biriyim. Bu iki arac icinde tabiki sayisiz incelikler sizlere siralayabilirim ve iyiki octavia almisin diyorum kesinlikle. Konumuz leon ve golf olunca biraz bu cepheden konusalim. Oncelikle bizler arac alirken genellikle marka fiyat kac lt yakar dis gorunus nasil gibi genel duruma bakariz ve genellikle vw logosundan etkileniriz. Dogru soylememiz gerekirse bu grupta amiral gemimiz audi vw skoda seat siralamasi seklinde. Ancak bu firma ayni motor ve ayni sanzumanlari farkli politikalarda pazarlamakta. Leon 1.2 ve golf 1.2 yi gidip showroom da inceleyin iki aracta oncelikle mqb platformunda uretilmis yani arac bu sayede diger markalara gore daha hafif uretilmis.Bu sayede bluemotion start stop teknolojisi ile iki aracta az yakit tuketim degerine sahip. Bu deger sehir ici sikisik trafik 6.5 7 lt. Sehir disi ise 5 5.5 lt civarlarinda olup benzinli arac cephesinde cazip tuketim verileri. Iki aractada arka suspansiyonlar tornisyon cubuklu. Golf ust sekment ve daha guclu modellerinde bagimsiz suspansiyona sahip. Simdilik motor ayni sanzuman ayni suspansiyonlarda hemen hemen birbirine cok yakin. Gelelim ic kismin ayrimina. Acikcasi golf bu konuda biraz daha ustun yani vw logolu direksiyon onlerdeki piona black kaplamalar. Kapi kenarlarindaki led seritler koltuk kumas kalitesi elbette leona gore daha basarili.Ancaaakkk o da nesi????Amiral gemi golf aracimizda direksiyon ustunde hiz sabitlememiz yok. Uzun yolda kesinlikle cruise control size 100 km de mutlaka en az 1 yada 1.5 lt tasarruf olarak geri doner ve double yollarda bence olmazsa olmaz ayak ferahligi. Bunu golf e ekletmek surus paketi ile mumkun oluyor bu da size ekstra para.Buna karsin leon style pakette cruise control standart sunuluyor. Gelelim golf direksiyon uzerinde telefon simgemiz mevcut yani aracimizda bluetooth ozelligimiz var gibi ancaakkk o sadece hazirlik yani siz servise gidip bin tl lik kit taktirmadan arac ici eller serbest konusamazsiniz. Leon cephesinde bluetooth size standart olarak sunuluyor. Yagmur sensoru uzun yollarda bence harika hic dikkatiniz dagilmadan silecekler bir hizlaniyor bir yavasliyor ki bence onemli bir ozelllik leonda standart iken golf te malesef bulunmuyor.Far sensiru ozellikle gunduz suruslerinde tunel girislerinde arac otomatik farlarini yakiyor tunel cikisinda kendi kendine kapatiyor. Siz birseyle ugrasmiyorsunuz sadece yola duyarlisiniz leon cephesinde yine bu ozellik standart iken vw da malesef opsiyonel. Simdi vw benim icin guvenlik onemli diyor lakin size surus esnasinda kolaylik saglayan ve yola hakimiyetinizi arttiran bu 3 ozelligi malesef golfte sunmuyor. Bu ozelliklere harcanacak maliyetin cok daha azi ic kisimda size bir miktar malzeme kalitesi ve logo psikolojik destegi ile pazarlama politakisiyla akillica sunuluyor. Golf cephesinde el freni elektronik bu guzel ancak siz bunu arac durdugunda kullaniyorsunuz haa keske leonda olsa guzel olurdu tabi. Uzun yolculuklar icin arka kol dayama golf te mevcut ancak leonda bu yok. Ama bu sinif benim icin bir sehir ici araci hal boyle olunca cok ta olmazsa olmaz degil. Simdi leon da olup golf te bulunmayan ozellikleri golfe ekletmek icin ekstra verecegim parayi leon cephesinde gorsel park destek ve dis cephede harika bir goruntu sunan led far paketine verdik mi cok daha guzel ve hesapli bir alisveris yapmis oluyoruz. Gelelim en onemli olaya. Bu kisim benim cok garibime gitti. Leon golfe nazaran biraz daha yere yakin arac ve test vidolarinin birinde golf ile 100km suratinde girilen viraja leon ile de giriliyor. Golf cephesi virajda onden ve arkadan hafif kayma yasarken leon sorunsuz viraji aliyor ki amiral geminin bence en buyuk handikapi. Artikkk karar sizin ister gidip gorsellik ve logo algisi ile arac alirsiniz. Istersenizde teknolojik yonden bir tik daha ustun araci daha uygun fiyata alirsiniz. Haaa ikinci el pazari bence hic dusunmeyin zira unutmayin ki her malin alicisi vardir😉 Iyi suruslerr

    paylaştığın bilgiler genel olarak ya yanlış ya da kişisel yoruma dayalı:
    -golf'de standart bluetooth var, ve ön hazırlık falan değil. bluetooth ile konuşuyorum. gayet de başarılı.
    -cruise kontrol eski aracımda vardı ve hiç kullanmadığım bir özellikti. uzun yolda uykumu getirirdi. ayrıca öyle 1-1.5 lt yakıt tasarrufu falan da sağlamaz. o ne öyle?
    -yağmur ve far sensörleri eski aracımda vardı ve güzel şeylerdi. ancak sırf onlar için daha düşük kalitede bir aracı tercih etmem. golf'ün genel kalitesi gerçekten çok yüksek. artık öyle ıvır-zıvır donanımlardansa kaliteye önem veriyorum.
    -el freni konusunda da hatalısın. belli ki aracı hiç test etmemişsin. o fren tüm dur-kalklarda çalışıyor. hill-holder yerine de kullanılıyor ve debriyajın ömrünü çok arttırıcı bir donanım. ben çok memnunum.
    -2. el pazarını hiç düşünmeyin, her malın bir alıcısı var demişsin ki belki de en komiği buydu. tabii ki var ancak seat golf'ün düşük değer kaybı rakamlarına yaklaşamaz bile.

    o kaliteye golf ucuz bile.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.