Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

6. MONAKO GRAND PRIX

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
70
Cevap
0
Favori
630
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Diğer Sporların Gündemi >> 6. MONAKO GRAND PRIX
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    abi bırak onu yav, o ehliyeti manavdan alanlardan

    adamın tek derdi şumi'yle kapışayım, onu geçmeye çalışayım yeter. Yarış bitirmek falan umrunda değil adamın.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by SemiSe</i>
    <br /><blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ssm</i>
    <br />rb nın sorun halini de biliyoruz
    asıl dayanıyor ferrari bu adama
    adam kendini hiç mi geliştirmez
    ferrari gibi en iyi arabayı kullan
    sonuç ne boş adam 3-4 saniye tur başına kötü idi
    her yarışta böyle
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    zamaninda irvine ferrari nin 2.pilotuydu, adam her firsatta rest cekiyordu, bende birinci olacagim diye. Barichello gibi suskun herseye evet diyen adam zor bulurlar, o yuzden onu takimda tutuyorlar bence.
    ama diger markalar daha da guclenince mecburen cok daha ii bir surucu alirlar.


    yaris esnasinda sunucunun McLauren hakkinda haberi vardi, yok teknoloji merkezi kurmuslar, bundan sonra tum agirligi arabanin gelisimi icin kullanabileceklermis!!
    yani simdiye kadar masraflarin bircogunu bu merkez icin harcadilar, artik arabaya yatirim yapabilirler?
    sizce nasil olcak, McLauren seneye gene yarisa ortak olabilecekmi?
    Montoya McLauren'da yarisirmi seneye?

    bu arada Yavuz Bey gecmis olsun...
    Acil sifalar...
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    evet mclaten ingilteredeki paragonunu nihayet açtı
    ancak mclaren ve mercedesin bütçe sıkıntısından ziyade bazı şeylere odaklanma sorunu var
    örneğin f1e ağırlık vereceklerine SLR projesiyla ağrılık kaybettiler.
    isteyince olur hel hele ron dennis gibi bir aerocu varken mclarenın sırtı yere gelmemesi lazım ancak bazı işler öyle ters gidiyor ki demekki mclaren gelişemiyor..

    ztn 1 ay içinde 19b çıkıcak bakalım nasıl olucak performansı

    2) montoya ve williams, mclaren ile olan 2005 kontratını iptal etmenin yollarını arıyor!!!
    |
    |




  • Yarbay
    3514 Mesaj
    Montoyanın Mclarenle olan anlaşmasını feshetmeye çalışıyor, haberini ben de okudum açıkçası buna da bir anlam veremedim..Ralf'ın seneye Toyota koltuğuna oturması neredeyse kesin gibi..Şuan için Ralfin tek derdi diğer Toyota koltuğuna DAvid'in oturmaması..Oturmazsa Ralf için bir sorun yok...

    Çalıştığım için yarışı izleyemedim ve maalesef MS vs. JPM çarpışmasını da göremedim..Yorum yapmam yanlış olur..Ancak JPM tifosilerden ne istiyor bunu da çok merak ediyorum..Sanırım Kanada Gp'sin de de Rubens'e çarpmıştı birkaç yıl önce..MS'yi pist dışına atma hadisesini de buna eklersek kendi açımdan JPM yi bundan sonra hiç sevmediğim pilotlar arasına eklemem gerekir diye düşünüyorum..Bu listemde bir tek David (Spa'da MS'e yaptığındann ötürü) var..

    Ben Monaca Gp'sinin sezon ile ölçüşmeyen hatta takımların performansını yansıtmayan bir pist oldugunu düşünüyorum..Birde Hungaroring var bu karakterde olan...Bir sonraki yarışda tekrar herşeyin normale döneceğini düşünüyorum....

    Rubens'e gelince...
    Eddie takımdan ayrıldığında açıkçası olağanüstü hayal kırıklığına uğramıştım...Kanada'da David ile beraber kumhavuzuna saplanıp oradan kurtulmayı başararak üst sıralara asıldığı yarışı hala unutamıyorum...Rubens'in Ferrari'ye gelmeden önce tek başarısı seeding birinciliği..Onu da seansların yarısında yağmur yağdığı için başarmıştı..Yağmura kalan usta pilotlar onu geçmeyi başarammıştı..Ferrari'ye geldikten sonra ise bir tek Hockenheim var..18. cilikten 1. olduğu yarış..Ve maalesef o yarışta da yağmur onun yüzüne gülmüştü...

    Şimdi düşünüyorum da Rubens'in yapması gereken en azından MS'den yarım saniye kötü tur atması..bunu başarması yarışları ikinci bitirebilmesi anlamına geliyor..Ancak o bunu dahi başaramıyor..

    Yazık diyorum...Gerçi bu haftadan ldığım puan onun sayesi,nde ama ben belki önündekileri gecebilecek pilotajı vardır diye düşünmüştüm kaza neticesinde bir 3 .lük vermemiştim .. Ne diyeyim adam hayal kırıklığı yaratmaya devam ediyor..Maalesef hayal kırıklığımız sezon sonunda bitmiyor
    |
    |




  • Binbaşı
    1099 Mesaj
    Baya ateşli tartışmalar olmuş kaçırmışım..
    Yalnız bişiy unutulmuş,kimse bahsetmemiş sanırım,eğer M.S. kaza yapmasaydı bile en fazla 3. olabilecekti,AlFonso'nun kazası sonrası pit'e neden girmediklerine dair bişiyler okuyan var mı?Merak edilesi bir durumdu..
    |
    |
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Bende bu durumu çok merak ettim ve hiçbir açıklama bulamadım bu konuda. Buna ya kenar yönetim hatası :) ya da MS.nin piti es geçmiş olması ya da üçüncü ve çok zayıf bir ihtimal olmakla beraber MS.nin pit stop yapmayacak olması diyebiliriz. Bence kazanın ciddiyeti tam olarak Ferrari tarafından algılanamadı yani güvenlik aracının piste girdiğinden haberleri yoktu (bu yazdıklarıma ben bile güldüm ama ne yapayım başka bir seçenek aklıma gelmiyor)
    |
    |
  • Binbaşı
    1099 Mesaj
    Bence M.S.nin siniri kazadan çok bu olayaydı,garajı dağıttı resmen herif:)
    |
    |
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Şimdiwww.f1-live.com/en adresinde Ross Brawn.ın yarış sonrası açıklamasını okudum. Taktikleri şu imiş :

    Kaza olduğu sırada hem MS hem de RB oldukça fazla yakıt yüklü imiş. Safety car çıktıktan hemen sonra MS kalan turlar içinde (nasıl 25 sn fark açacaksa 25 turda)Jarno Trulli.ye bu kadar fark açıp bir pit yapma şansına daha sahip olabilirmiş. Tabiki buna Ross Brawn.ın kendisi de inanmamıştır. MS.nin aşırı siniri bundan kaynaklanıyor olabilir. Baldassare çok doğru bir tespit. Ben MS.yi hiç bu kadar sinirli görmemiştim (98 Spa hariç). Bir yarış kazasından dolayı bu kadar sinirleneceğini hiç zannetmiyorum.
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    4154 Mesaj
    Aklıma Hakkinen geldi bu tavırları görünce benim de.

    O da her araba bozulması sonucu yarışı terkettiğinde çok kızardı.
    |
    |
  • Binbaşı
    1901 Mesaj
    yalnız kazadan sonra bekle be adam acelen ne(turkceye cevirdigim kadarıyla) dedi. demekki montoyaya sinirlendi kesinlikle!Kenar yonetiminin hatasına da sinirlenmis olabilir fakat bunun icin asırı tepki verecegini sanmıyorum cunku o anda herkes alonsonun yaptıgı kazaya kitlenmisti.ayrıca renault ekibi hazırdı cunku truli zaten o sıralarda normal olarak pite girecekti!
    |
    |
  • Yarbay
    3852 Mesaj
    Monaco Grand Prix’sini Renault pilotu Jarno Trulli kazanmış, sezonun ilk beş yarışının galibi Michael Schumacher ise Juan Pablo Montoya’nın kendisine arkadan çarpması üzerine yarış dışı kalmıştı.

    Güvenlik otomobilinin eşliğinde gidilirken tünel içinde Schumacher’in sol ön lastiğinden dumanlar çıktığı görülmüş, bundan bir iki saniye sonra ise Alman pilot bir tur arkasında olan Juan Pablo Montoya’nın darbesiyle otomobilinin kontrolünü kaybederek duvara çarpmıştı.

    Bu kazanın ardından Alman pilot rakibini suçladı. Güvenlik aracının pistten çıkacağını öğrendiğini ve bu nedenle hem fren, hem de lastiklerini ısıtmak istediğini söyleyen Schumacher, “Tablo çok açık. Yarış lideri arkasından gelen birisinin darbesiyle yarış dışı kalmıştır” dedi.

    Montoya’nın kendisine bilerek çarptığına inanmadığını belirten Ferrari pilotu yine de rakibinin çok daha dikkatli olması gerektiğini belirtti. Güvenlik aracı eşliğinde gidilirken lastik ve frenleri ısıtmak için frene dokunmanın standart bir davranış olduğunu belirten Schumacher, ayrıca yarış içinde bunu ilk olarak kazanın meydana geldiği tünelde değil de, daha önce de yaptığını ve doğal olarak Montoya’nın da hazırlıklı olması gerektiğini söyledi. Kolombiyalı pilot ise “Michael frenlerini ısıtırken sert bir fren yaptı. Çarpmamak için sağ tarafa kaçtım, ama aradaki fark çok azdı ve birbirimize dokunduk” dedi.

    Yarış komiserleri ise her iki pilotu ve hakemleri dinledikten sonra Montoya’ya ceza verme gereğini görmediler. Schumacher bu kararı saygıyla karşıladığını söyledi.

    Yarış hakemleri günün bir diğer tartışmalı kazası için de herhangi bir ceza işlemi yapmadılar. 41. turda yarışta ikinci sırada bulunan Renault pilotu Fernando Alonso, yine tünel içinde Williams sürücüsü Ralf Schumacher’e tur bindirmek isterken duvara çarpmıştı.

    Alonso, Ralf Schumacher’i önce yol verip, tam geçerken de yeniden hızlanmakla suçladı. Ralf’in her zaman bu tür kazalarda başrolü oynadığını iddia eden Alonso, “Umarım olayı araştırırlar ve lisansını 3-4 yarış elinden alırlar” dedi.

    Ralf Schumacher ise kendisinin bir yanlış yapmadığını belirterek, “Alonso çok fazla dışarıda kaldı ve pist kirli olduğu için hakimiyeti kaybetti” dedi.

    İspanyol pilotun kendisini suçlamasına anlayışla baktığını belirten Ralf, “Alonso henüz deneyimsiz bir sürücü. Bir hata yaptı ve suçu da başkasının üzerine atmak istiyor. Yakında sakinleşir” yorumunu yaptı.

    Haber :www.ntvmsnbc.com (http://www.ntvmsnbc.com/news/271178.asp?cp1=1#BODY)
    |
    |




  • Binbaşı
    1901 Mesaj
    nasıl ceza almaz hayret bir olay ya!soyleyecek soz yok! Bizim federasyona dondu bu F1 federasyonu!
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.