Şimdi Ara

6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
6
Favori
13.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim fotoğraflar aksama hazir olacak, birkac gun içinde hepsini toparlamis olur. Beklemede kalin :)

    Evet bende ki fotoğrafları paylaşıyorum. Üzerlerinde oynama vs. yapmadım. Ve yağmur yağdığı için çok fazla çekemedik zaten;

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 8 Mayıs 2012; 12:33:53 >



    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~




  • V şekli fotoğrafını bekliyorum.
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • 1.4 100 hp i20 :)
    ilk fotograf olsun, donus yolundan..

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
  • bekliyoruz..
    _____________________________
  • takip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan032 -- 6 Mayıs 2012; 20:57:36 >
    _____________________________
  • Bekliyoruz
    _____________________________
  • Beklemedeyim desem yalan olur

    Maç'a bakıyorum :)
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    1.4 100 hp i20 :)
    ilk fotograf olsun, donus yolundan..

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları


    Mevzubahis tuketim benim pilotajimda yasandi, yol sonunda burhan kendisininkini ekler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    1.4 100 hp i20 :)
    ilk fotograf olsun, donus yolundan..

     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları


    Çok güzel bir yakıt tüketimi gerçekten
    _____________________________
    2006 HYUNDAI GETZ 1.5 CRDI VGT
  • Suan mac ızlıyoruz mesajımz bulunsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSamet. -- 6 Mayıs 2012; 20:40:35 >
    _____________________________
  • Giderken konvoyda 120 civarında gezindik 6.9 yaktı benim araba(Ortalama hızım 85 göstermekteydi). Bunlarda tek başıma dönerken ki ortalama. Bu ortalamayı yakaladığım kısımda trafik olmadığı için bu kadar yüksek bir ortalama hız ve tüketim çıktı. Trafik başlayınca doğal olarak normal sürüşüme döndüm ve düştü tüketim(İlk defa trafikten dolayı araba az yaktı ).


     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları
     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lonely_man -- 6 Mayıs 2012; 21:12:11 >
    _____________________________




  • Maç bitti fotografları bekliyoruz .)
    _____________________________
  • bekliyoruzz:)
    _____________________________
    ...Jack_Daniel's...
    ...more Jack_ Daniel's...
    ...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Giderken konvoyda 120 civarında gezindik 6.9 yaktı benim araba(Ortalama hızım 85 göstermekteydi). Bunlarda tek başıma dönerken ki ortalama. Bu ortalamayı yakaladığım kısımda trafik olmadığı için bu kadar yüksek bir ortalama hız ve tüketim çıktı. Trafik başlayınca doğal olarak normal sürüşüme döndüm ve düştü tüketim(İlk defa trafikten dolayı araba az yaktı ).


     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları
     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

    11.7 litre yakmış sanırım
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Giderken konvoyda 120 civarında gezindik 6.9 yaktı benim araba(Ortalama hızım 85 göstermekteydi). Bunlarda tek başıma dönerken ki ortalama. Bu ortalamayı yakaladığım kısımda trafik olmadığı için bu kadar yüksek bir ortalama hız ve tüketim çıktı. Trafik başlayınca doğal olarak normal sürüşüme döndüm ve düştü tüketim(İlk defa trafikten dolayı araba az yaktı ).


    Valla 6 vitesli araba şart


    Evden abant'a 7.4 ortalama ile gelmiştim.
    dönüşte 110'a sabitleyip geldim. 6.8'e düştü. (ortalama hız 80 , mesafe ise 490 küsür km idi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 6 Mayıs 2012; 21:19:19 >
    _____________________________




  • Yerimizi aldık bekliyoruz.
    _____________________________
    Playstation 4
    Renault Clio 4 1.5 DCI
    Audi A3 1.0 TFSI Stronic
    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI DSG
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Giderken konvoyda 120 civarında gezindik 6.9 yaktı benim araba(Ortalama hızım 85 göstermekteydi). Bunlarda tek başıma dönerken ki ortalama. Bu ortalamayı yakaladığım kısımda trafik olmadığı için bu kadar yüksek bir ortalama hız ve tüketim çıktı. Trafik başlayınca doğal olarak normal sürüşüme döndüm ve düştü tüketim(İlk defa trafikten dolayı araba az yaktı ).


     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları
     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

    11.7 litre yakmış sanırım

    Evet 11.7 yaktı dönüşte ama ortalama hızın baya yüksek olduğunun farkındasındır.
    _____________________________




  • nerde bulustunuz nayiirrrr
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Giderken konvoyda 120 civarında gezindik 6.9 yaktı benim araba(Ortalama hızım 85 göstermekteydi). Bunlarda tek başıma dönerken ki ortalama. Bu ortalamayı yakaladığım kısımda trafik olmadığı için bu kadar yüksek bir ortalama hız ve tüketim çıktı. Trafik başlayınca doğal olarak normal sürüşüme döndüm ve düştü tüketim(İlk defa trafikten dolayı araba az yaktı ).


     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları
     6 Mayis 2012 Türkiye Genel Bolu Bulusmasi Fotoğrafları

    11.7 litre yakmış sanırım

    Evet 11.7 yaktı dönüşte ama ortalama hızın baya yüksek olduğunun farkındasındır.

    hız 119 çok yüksek değil bence
    cuma günü bende 200 km yol yaptım 130 km geçmedim araç daha 500 km ve ortalama 7.9 litre gerçekten benzinli araç sıkıntı

    benim için tabi
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • nerde kaldı bu fotolar meraklandık neler neler oldu diye
    _____________________________
    E39 530i
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.