< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
YOLLAR GİDİŞİMDEN KIZLAR BAKIŞIMDAN HASTA OLMUŞ
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
YOLLAR GİDİŞİMDEN KIZLAR BAKIŞIMDAN HASTA OLMUŞ
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Giremedik ki. En adi memurluk bile özel sektörden iyiydi. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yorganalti Gercekler
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
YOLLAR GİDİŞİMDEN KIZLAR BAKIŞIMDAN HASTA OLMUŞ
|
|
Yaş kaç hocam? Daha önce bir işte çalıştınız mı?Bende 2 ay önce çıktım işten 1 yıl çalışmıştım. Şuan evdeyim ama çok sıkılıyorum vakit geçmiyor bu şekilde. Siz neler yapıyorsunuz? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
YOLLAR GİDİŞİMDEN KIZLAR BAKIŞIMDAN HASTA OLMUŞ
|
|
17 sene evvel henüz asaletim bile onanmamış kamu görevimde 6' ıncı ayı olmuştu. Bir gün yine doktur raporu alıp müdüre verdim. Bunun üzerine müdür de her 3 ayda bir rapor çakıp Ukranya ülkesinda party yapmama laf soktu Bir an tepem attı ve birşey söylemeden masama dönüp istifa dilekçemi yazıcıdan çıktı aldım ve imzaladım. Ardından müdüre verdim ve "Müdürüm gereğini yaparsınız artık, hadi bana eyvallah" deyip ofisi terk ettim. Ukranya' ya yine partilemeye gittim, 3-4 gün kadar kafa dağıttıktan sonra rapor süresi bitince işe döndüm. Müdüre evrak akıbetini sordum, müdür: "Cemil senin dilekçeyi amire gösterince bana takdir senin ben karışmam dedi, ben de nasılsa Cemil' imn sinirleri yatışınca döner diye düşündüm ve dilekçeyi işleme almadım" dedi. İşe devam ettim. Geçenlerde aynı müdür ile chatleştik ve bu olayı hatırlatarak "Müdürüm sayenizde meslek saabı olduk" dedim... |
|
_____________________________
|
|
Ben de bu sıralar işten ayrılmayı düşünüyorum. 25 yıl 2 aydır özel sektörde çalışıyorum, yaş 44 oldu. Tazminatı alıp çıkayım kafasındayım, işim rahat ancak gece gündüz telefonum susmuyor ve artık insanlarla uğraşmaktan bıktım. Yıllık izine çıktığımda bile uzaktan çalışmak zorunda kalıyorum, huzurum yok yani. Bu saatten sonra da iş bulabilir miyim endişesi zor geliyor! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 30 Mayıs 2025; 20:48:3 > |
|
_____________________________
|
|
Yine dört ayak üzerine düşmüşsün Hakan.Ne yaptın vaftiz edilirken zemzemli suyla mı yıkandın bu nasıl bir şans. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kendin çıkınca tazminat alabiliyor musun? |
|
_____________________________
|
|
Sigorta başlangıcım 2000 yılı. 2000-2008 arası sigortalı olanlar, 25 yıl sigortalılık süresi ve 7200 prim günü doldurup son iş yerlerinde 1 yıl çalışmışlar ise, SGK'dan kıdem tazminatına esas yazısını alarak tazminat alabilirler. Sadece ihbar tazminatı alamazlar ve işsizlik maaşı bağlanmaz. https://www.turmob.org.tr/ekutuphane/Read/1ab9b2fc-3ee2-4e99-ab70-abc80a16edde < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 30 Mayıs 2025; 21:47:36 > |
|
_____________________________
|
|
Bugünkü paytronların, bu dünkü paytronunu mumla aratıyorlar; tepene çıkıyorlar, nerdeyse seni " getirin mazlumu" dercesine dünyanın lafını sokup bir tekme tokat dövmedikleri kalıyor.. Laflarıyla seni kum torbası gibi darbelere boğuyorlar.. Sen ise " tamam efendim" deyip gıkını çıkaramıyor, hepsini sineye çekiyor ve sessizce asker dönüşü yaparak o odayı terkediyorsun. Erkeksen, delikanlıysan, yüreğin yetiyorsa 17 sene önceki gibi cellalensene, posta koysana, istifanı yazıp masaya yumyuğunu vurur gibi istifa dilekçeni vursana.. Yapamazsın; sende bunları yapacak ne cesaret ne de atılganlık var., ne de yürek var...İzbandud gibi sıfatın altında meğersem bir " mazlum " yatıyor... ![]() |
|
_____________________________
|