Şimdi Ara

6 ay içinde arızalanan telefon iadesi hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese iyi akşamlar
    ağustos ayınd aldığım samsung marka telefonu aşırı ısınma sorunu ile servise gönderdim
    ve ürünün yazılımsal olarak sorunun giderilememesi durumunda tamir edilmemesini yeni cihaz değişimi ya da para iadesi istediğimi belirterek gönderdim şarj soket kartını değiştirmişler ve yazılım atarak göndermişler, kargo geldiğinde sorunun çözülmediğini ve ekranın tam olarak kapatılmadığını gördüm ve tekrar servise gönderdim yasal sürenin dolmasına yakın başka bir parçayı değiştirerek cihazı tekrar göndermişler
    şimdi sorum şu
    cihazın iadesi için nasıl bir yol izlemem gerekiyor satın aldığım yere servis raporlarıyla götürüp başvurmam mı gerekiyor, yoksa seçimlik hakkımı kullandırmadıkları için doğrudan tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyım bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. şimdiden teşekkürler



  • 6 ay içinde olan herhangi bir arıza iade için yeterlidir, faturadaki ücreti alırsınız. tüm servis belgeleri ile THH başvurun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74

    6 ay içinde olan herhangi bir arıza iade için yeterlidir, faturadaki ücreti alırsınız. tüm servis belgeleri ile THH başvurun.
    teşekkür ederim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.