Şimdi Ara

57000 KM DEKİ GOLF DSG (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
0
Favori
13.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ya sen buraya bakma imkanlari olsa ilk is Vw almak olacak. Servisler kazik diyorlar hani baska markalari bilmesek 300-400 TL fazla kazik yiyoruz sanacagiz.



    Hic takmaya gerek yok adamlarin arabalarinda teknoloji olmayinca sorunsuz oluyor.

    Alıntıları Göster
    Imkani olsaymis vw alirmis, sanki vw 1 milyon da misal corolla 100lira, arada es donanim ve pakette 10bin lira oynar oynamaz.



    Su vw ve maybach muamelesi yapmayi ne zaman birakacaksiniz merak ediyorum.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bunun işçiliği Yok mu peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt
    Hocam satıcı niyetlerini resmen açıklamış. BAK SANA DANDİK MALİ EMSALLERİNDEN DAHA PAHALIYA SATACAZ. SONRA HEP BİZ BAKIM YAPACAK SERVİS PARASİNİ HEP BİZ YİYECEĞİZ. BAŞKASINA GİDERSEN SANA YÜKSEK FİYATLA SATTIĞIMIZ O DANDİK MAL İLE GÜNÜNÜ GÖSTERİRİZ. BİZ SENİ SOYDUKTAN SONRA BOZULURSADA KULLANICI HATASI DERİZ YİNE SOYARİZ. Hadi aracınız hayırlı olsun..... derler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvertorlu ZF sanzimana sahip aracimda ne baski ne balata ne de kavrama derdi var. Sıkısık trafikte dilediginiz gibi kullanabilirsiniz. DSG den daha hizli kalkis yapar ve rampada 1mm geri kaydiramazsiniz. Muhendis olarak tavsiye ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130binlik golf e 160bin ver 5 senede bakıma 5-6 bin ver sonra neymiş iyi niyet garantisiymiş. Adam arıza parasını baştan alıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı alırken bunu bilerek almadınız mı?

    Şimdi masraf açınca mı konu açıyorsunuz?



    Bilmeden aldıysanız da geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mis gibi eat şanzıman varken artık bakmam bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle neyseki çevremizden görüyoruz hepsi aynı. Bu foruma bakarak araç alsam ilerde kafamı duvarlara vururdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    75.000’e Golf varsa söyle alalım madem aynı fiyatmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yılda 57binde işçilik dahil 950tl veriyorsan yine iyi, ben buna pek ağlamam açıkcası. Fakat 2013 çıkış DSG'nin bunla kalması zor, daha mekatroniği var bu işin, konum sensör hataları var, devamı gelebilir. Tam bir taşra iline VW alıyorum diye sevinen bir Niğdeli falan hacımıza everilecek olgunluğa erişmiş arabanız, sende hemen yenisini alacaksın, 2018 Golf DSG. VW böyle, kullan at kullan at bırak ikinci üçüncü sahibi sürünsün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    75.000’e Golf varsa söyle alalım madem aynı fiyatmış.
    Vw baz donanimda arac cikarmiyorsa ben ne yapayim, full paketlere bakarsan dedigimi goreceksin.



    Hem dsg alma hevesinde olsa insan skodasi var seati var dsg ayni dsg bu eziyeti cekmek icin daha ucuz alternatifler var yani,



    1.33-1.6 life kendine ozgu bir arac neredeyse



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    DSG eziyeti kaç kere yaşar bir insan arabada. Ya hiç ya 1 kere. Ee sen şu meşhur arabayı alır almaz aks, direksiyon değişti. Tekerlek yamuktu düzeltildi. Ne farkı kaldı? Her başlıkta övüyorsun da iş DSG olunca mı eziyet oldu?

    Ki araba 2013 model. Yakın dönemlerde sorun çok azaldı ki hiç başlıklarını görmüyoruz en çok satan araç olmasına rağmen. Hatta tüm grubun toplamı kaça katlar rakipleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kragen -- 6 Nisan 2018; 20:14:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Araç km dolmadan yıllık bakımlarına girdi hocam. Malum : yıllık bakıma sokmaz ise de garanti kapsamı dışında kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcwolf28

    Aracı alırken bunu bilerek almadınız mı?

    Şimdi masraf açınca mı konu açıyorsunuz?



    Bilmeden aldıysanız da geçmiş olsun.
    Konu açılma sebebi ilk mesajda belirtildi. Araç arkadaşımın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Bunun işçiliği Yok mu peki
    Bu işçilik bedeli zaten

    Parça garanti kapsaminda değişiyor.



    Sonuçta cepten çıkan 950 TL.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Aracın arkadaşınıza ait olduğuna dair ilk mesajda bilgi yok, sizin gibi duruyor araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda kavrama değişimini "şanzıman patlaması" zanneden tipler varmış görmüş olduk. Yiğidim; dsg de tipik bir çift kavramalı şanzımandır yani aynı robotize tek kavrama otomatikler ya da manuel viteslerdeki gibi debriyaj baskı plakası, debriyaj balatası vardır ve sarf malzeme olarak değiştirilir ömrü bitince. Patlaması demek şanzıman arızasıdır. Kavrama bitmesi bir arıza değil. Önce bir ayırt et.

    Diğer hususa gelirsek piyasadaki tüm çift kavrama şanzımanlar adı üstünde çift ince kavramaya sahip olduğundan normal manuel vitesin kalın kavramasına göre ömrü daha kısadır. Bu da normal, renaulttaki edc baya uzun gidebilse de genelde çift kavrama dedin mi 60-80binde biter diye düşünebilirsin. Tabi Şehrine trafiğine göre değişir. Bunun yanında dsg daha kısa kavrama ömrüne sahip bir çift kavramadır. 40-60binde kavrama bitirmesi yıllardır gördüğümüz bir olay. Bu ne kadar bilinçli olarak böyle üretilip yapılmıştır bilemeyiz, vw üçkağıt yapıyor mu yapmıyor mu. Firmanın elbette işine gelir kısa sürede kavrama bitirmesi. Ama adını da karalar. Ki firmanın bu konulardaki karnesi malum. Ama en azından dsgli araç alan adam kavramasının rakiplerine göre daha kısa sürede biteceğini bilerek alır, ya da en azlından bilinçli alıcı bilerek alır diyeyim.

    Burada olay, 60binde kavraması bitiyor, ok gayet normal dsg için, değişiyor ve fiyat 950 ok bu da gayet normal. Neden derseniz, geçtim çift kavramayı, yetkili servislerde manuel vites araçların baskı balata değişim fiyatları anormal pahalı. 3-4 sene evvel benim golf 5 için volantsız sadece baskı balata değişimine 2bin çekmişti yetkili vw servisi, ben sanayide ustama herşey dahil 600 liraya yaptırmıştım mis gibi de olmuştu. O zamanlar dsgnin kavrama değişimleri 3-5bin lira aralıklarındaydı. Şu anda en az bu kadardır, dolayısıyla araç düzenli bakımlı olduğundan iyi niyat adı altında kavramanın da erken bittiğini kabul ederekten 950 liraya değiştirmişler. Bence bir sıkıntı yok alan veren memnun. Bugün manuel arabanın bile debriyaj setini 500 liray aalırsınız luk olsun, sachs olsun, usta da en az 250 alır. 750, bu dsg ve 950ye değişmiş.


    Gereksiz yere markayı övmeye falan çalışmıyorum. Bugün bir renault, ford'un da yetkili servislerinde manuel ya da çift kavrama şanzımanlarının değişim fiyatlarını öğrenebilirsiniz gayet de fahiş onlarda.


    Masrafsız şanzıman diye bir şey yok.

    Manuel - sürekli baskı balata değişimi, ilerleyen zamanlarda senkromeç, dişli arızaları ve şanzımanı kucağa alma
    Robotize tek kavrama - sürekli baskı balata dğeişimi, ilerleyen zamanlarda senkromeç, dişli arızaları ve şanzımanı kucağa alma
    robotize çift kavrama - sürekli baskı balata değişimi, ilerleyen zamanlarda senkromeç, dişli, beyin arızaları ve şanzımanı kucağa alma
    tam otomatik tork konvertörlü - düzenli yağ değişimi, ilerleyen vadede şanzımanı kucağa alma
    cvt - kayış ve zincir sorunları, ilerleyen vadede şanzımanı kucağa alma (bkz. nissan 50bin lira cvt şanzıman fiyatı)


    Hepsi arasında en narini haliyle çift kavrama ve en masraflısı da o, ama en güzeli de o bana göre. En sağlamı tork konvertörlü, yağ değişimi yapıldıkça çok uzun yıllar ve kmler gerekiyor arızalanması için, ama o da bozuluyor sonuçta işleyen makine bozulacak. Cvt de benzer sağlamlıkta ama markasına göre honda ve toyotanınkiler sağlam ama nissan ve audininkiler tırt misal.

    En salak saçma ve uğraşmaya değmeyecekler ise 2018 yılında hala kullanılan kara düzen manuel ve saçma salak bir sistem olan tek kavrama robotizeler. Olayın özeti yine kafan rahat olacaksa zf alacaksına gidiyor. Ya da en kötü eat6. Ha hondanın eski nesil 5 ileri kutuları da çok güzel ama ayı gibi yakıyor haliyle. Tam otomatik tokluğu, çift kavrama performansıyla candır, gerisi heyecandır şeklinde miniibüscü lafını bırakarak konuyu terk ediyorum.




  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Ben şanzımanı değiştirdim hyundai d 1 kuruş ödemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Forumda kavrama değişimini "şanzıman patlaması" zanneden tipler varmış görmüş olduk. Yiğidim; dsg de tipik bir çift kavramalı şanzımandır yani aynı robotize tek kavrama otomatikler ya da manuel viteslerdeki gibi debriyaj baskı plakası, debriyaj balatası vardır ve sarf malzeme olarak değiştirilir ömrü bitince. Patlaması demek şanzıman arızasıdır. Kavrama bitmesi bir arıza değil. Önce bir ayırt et.

    Diğer hususa gelirsek piyasadaki tüm çift kavrama şanzımanlar adı üstünde çift ince kavramaya sahip olduğundan normal manuel vitesin kalın kavramasına göre ömrü daha kısadır. Bu da normal, renaulttaki edc baya uzun gidebilse de genelde çift kavrama dedin mi 60-80binde biter diye düşünebilirsin. Tabi Şehrine trafiğine göre değişir. Bunun yanında dsg daha kısa kavrama ömrüne sahip bir çift kavramadır. 40-60binde kavrama bitirmesi yıllardır gördüğümüz bir olay. Bu ne kadar bilinçli olarak böyle üretilip yapılmıştır bilemeyiz, vw üçkağıt yapıyor mu yapmıyor mu. Firmanın elbette işine gelir kısa sürede kavrama bitirmesi. Ama adını da karalar. Ki firmanın bu konulardaki karnesi malum. Ama en azından dsgli araç alan adam kavramasının rakiplerine göre daha kısa sürede biteceğini bilerek alır, ya da en azlından bilinçli alıcı bilerek alır diyeyim.

    Burada olay, 60binde kavraması bitiyor, ok gayet normal dsg için, değişiyor ve fiyat 950 ok bu da gayet normal. Neden derseniz, geçtim çift kavramayı, yetkili servislerde manuel vites araçların baskı balata değişim fiyatları anormal pahalı. 3-4 sene evvel benim golf 5 için volantsız sadece baskı balata değişimine 2bin çekmişti yetkili vw servisi, ben sanayide ustama herşey dahil 600 liraya yaptırmıştım mis gibi de olmuştu. O zamanlar dsgnin kavrama değişimleri 3-5bin lira aralıklarındaydı. Şu anda en az bu kadardır, dolayısıyla araç düzenli bakımlı olduğundan iyi niyat adı altında kavramanın da erken bittiğini kabul ederekten 950 liraya değiştirmişler. Bence bir sıkıntı yok alan veren memnun. Bugün manuel arabanın bile debriyaj setini 500 liray aalırsınız luk olsun, sachs olsun, usta da en az 250 alır. 750, bu dsg ve 950ye değişmiş.


    Gereksiz yere markayı övmeye falan çalışmıyorum. Bugün bir renault, ford'un da yetkili servislerinde manuel ya da çift kavrama şanzımanlarının değişim fiyatlarını öğrenebilirsiniz gayet de fahiş onlarda.


    Masrafsız şanzıman diye bir şey yok.

    Manuel - sürekli baskı balata değişimi, ilerleyen zamanlarda senkromeç, dişli arızaları ve şanzımanı kucağa alma
    Robotize tek kavrama - sürekli baskı balata dğeişimi, ilerleyen zamanlarda senkromeç, dişli arızaları ve şanzımanı kucağa alma
    robotize çift kavrama - sürekli baskı balata değişimi, ilerleyen zamanlarda senkromeç, dişli, beyin arızaları ve şanzımanı kucağa alma
    tam otomatik tork konvertörlü - düzenli yağ değişimi, ilerleyen vadede şanzımanı kucağa alma
    cvt - kayış ve zincir sorunları, ilerleyen vadede şanzımanı kucağa alma (bkz. nissan 50bin lira cvt şanzıman fiyatı)


    Hepsi arasında en narini haliyle çift kavrama ve en masraflısı da o, ama en güzeli de o bana göre. En sağlamı tork konvertörlü, yağ değişimi yapıldıkça çok uzun yıllar ve kmler gerekiyor arızalanması için, ama o da bozuluyor sonuçta işleyen makine bozulacak. Cvt de benzer sağlamlıkta ama markasına göre honda ve toyotanınkiler sağlam ama nissan ve audininkiler tırt misal.

    En salak saçma ve uğraşmaya değmeyecekler ise 2018 yılında hala kullanılan kara düzen manuel ve saçma salak bir sistem olan tek kavrama robotizeler. Olayın özeti yine kafan rahat olacaksa zf alacaksına gidiyor. Ya da en kötü eat6. Ha hondanın eski nesil 5 ileri kutuları da çok güzel ama ayı gibi yakıyor haliyle. Tam otomatik tokluğu, çift kavrama performansıyla candır, gerisi heyecandır şeklinde miniibüscü lafını bırakarak konuyu terk ediyorum.
    Destan yazmissiniz ama ben 126binde edc kavramasi degistirdim, ustelik arac ilk 60bin km de sirket araci idi

    .
    Sifir km almis olsaydım daha da uzun giderdi.

    Istanbuldayim gunde 60km halkali sisli arasi yol yapiyorum.


    Yani oyle 60-80bin de biten baski balata filan yok.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 6 Nisan 2018; 20:31:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Aynen öyle neyseki çevremizden görüyoruz hepsi aynı. Bu foruma bakarak araç alsam ilerde kafamı duvarlara vururdum.
    Oyle deme bu forumda en cok ovulen markalar dehset satar. Mesela Mazda 3 ayda 12 tane satar Alfa 5 tane satarsa 3 ayda mangal partisi verir boyle de musteri memnuniyeti gozetirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.