Şimdi Ara

[515-524] PUANLA TERCİH YARDIM EDİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
2
Favori
1.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 17
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 1 saat 5 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MarginalEngineer (9 mesaj) İronBow34 (5 mesaj) HepAytKasanAdam (4 mesaj) cheers darlin (3 mesaj) d1mguy (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (20 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (11 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> [515-524] PUANLA TERCİH YARDIM EDİN
Sayfaya Git:
Sayfa:

[515-524] PUANLA TERCİH YARDIM EDİN


(En Son Oy Tarihi: 31.7.2020)
Giriş
Mesaj
  • Er
    9 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hepinize merhabalar, arkadaşım 2019 YKS'de 30k oldu ve ytü mimarlık yazdı. şuan da tekrardan sınava hazırlanıyor ve kendisi ilk 100'ün en büyük adaylarından ama maalesef akılsız başının cezasını ayakları çekecek ve 80 olan obp si yarı yarıya kırılacak. bu arkadaş aynı zamanda bölüm kararsızlığı yaşıyor sırf bu yüzden ders çalışmaya yeterince odaklanamıyor. Biz bugün burada mevcut durumlara göre en iyi/avantajlı bölümü seçelim. tecrübeli/kendini tecrübeli sananlardan yardımlarını bekliyoruz. bu arada arkadaş havalı durduğu için tıp okumak istiyor ama aynı zamanda tüccar olmak istediği için asla hekimlik yapmam diyor. şu çocuğa bi el uzatırsanız çok mutlu oluruz. şimdiden teşekkürler ...



    |
    |
    _____________________________
  • demek istediğim bu değil hocam. her şey 315 dk içerisinde belli olan bir şey insanın başına ne gelinir bilinmez. bu kadar hava taslamak saçmalık. ayrıca bahsettiğimiz kişi bizim anketimize göre neden hareket etsin? derece yapacak öğrenci sence üni secimini bize bırakacak kadar bilgisiz mi olur?
  • Yüzbaşı
    522 Mesaj
    çapa tıp diğerlerine göre çok yüksek değil mi boğaziçi matematik fizik 15 binlerde
    |
    |
    _____________________________
    Cehalet, ayrıcalıklı sınıfın ustaca kullandığı bir silahtır.
  • Er
    1 Mesaj
    hahaha adam bizim seçimimize göre bölüm ve üni mi seçecek? birde bahsettiği sıralamaya bak bomboş post.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    hocam ilk 100 yapıp bilkent/boun temel bilim yazarsa hayvan gibi burs alıyor ayrıca iki üniversitenin matematik bölümlerinin ders programlarında bir hayli seçmeli ders avantajı var. bu arada bu yıl tr 27.side boun fizik yazdı, alay etmeden önce 2 kere düşünün isterseniz
    |
    |
    freaking out kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj

    demek istediğim bu değil hocam. her şey 315 dk içerisinde belli olan bir şey insanın başına ne gelinir bilinmez. bu kadar hava taslamak saçmalık. ayrıca bahsettiğimiz kişi bizim anketimize göre neden hareket etsin? derece yapacak öğrenci sence üni secimini bize bırakacak kadar bilgisiz mi olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freaking out -- 28 Kasım 2019; 20:8:7 >
    MarginalEngineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Kardeş gerçekten ilgisi yoksa Bilkent Matematik yazarak hayattan tiksinebilir.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    41 Mesaj
    Beyefendiler sanki sınava girmiş puanı almış da bölüm soruyorlar.Ortada 30klık(3k olsa anlarım) adam var kırık obp var puan alınmış gibi bölüm soruyorlar. Komik lan



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    30k dan mezuna kalan ilk 100 ün en büyük adayıysa ilk 100 e bu sene en az 500 kişi girecek anlaşılan...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    it really do be like that sometimes

    https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
  • Er
    9 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: İronBow34

    Beyefendiler sanki sınava girmiş puanı almış da bölüm soruyorlar.Ortada 30klık(3k olsa anlarım) adam var kırık obp var puan alınmış gibi bölüm soruyorlar. Komik lan
    hocam, arkadaşımı tanısaydınız hiç böyle konuşmazdınız
    _____________________________
  • Çavuş
    41 Mesaj

    Hadi abi hadi geçicen o işleri ortada sınav yok alacağı puan hazırmış gibi konu açıyorsunuz bu bile neden 30k yaptığının kanıtı. Ne hikmetse sene sonu ya sosyal hesaplar kapanıyor ya da telefonlara ulaşılamıyor bu ilk 100e oynayan ultra zeki alfa tiplerde :d



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MarginalEngineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    9 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: İronBow34

    Hadi abi hadi geçicen o işleri ortada sınav yok alacağı puan hazırmış gibi konu açıyorsunuz bu bile neden 30k yaptığının kanıtı. Ne hikmetse sene sonu ya sosyal hesaplar kapanıyor ya da telefonlara ulaşılamıyor bu ilk 100e oynayan ultra zeki alfa tiplerde :d
    kendisi sosyal medya bile kullanmıyor kaldı ki bu adam geçen sene 60+ ayt yaptı, kalbür üstü zekaya sahip bir insan 1 yılda bu neti 75-80 bandına çeker zaten.
    _____________________________
  • Tüccar olmak isteyen adam fizik matematik ve uçak mühendisligi kararsizligi niye yasiyor ki?
    Eczacilik yazsin bari



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ve beklenen son ....
  • Çavuş
    41 Mesaj

    Ya reis çeker eder garanti mi a m ve k ? Ben de geçen sene 60+ ayt yaptım 450 puanla 30k say sıralama yaptım puanım da kırık değil ben de mi sizin gibi ilk100üm puanım 515-25 hazır diyeyim. Bu nasıl kafa lan? Benim anlatmaya çalıştığım ortada daha sınav yokken sizin puan aralıgı verip okul seçmeniz KOMİK



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MarginalEngineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İronBow34

    Ya reis çeker eder garanti mi a m ve k ? Ben de geçen sene 60+ ayt yaptım 450 puanla 30k say sıralama yaptım puanım da kırık değil ben de mi sizin gibi ilk100üm puanım 515-25 hazır diyeyim. Bu nasıl kafa lan? Benim anlatmaya çalıştığım ortada daha sınav yokken sizin puan aralıgı verip okul seçmeniz KOMİK
    Her şey planlandı koçum sen rahat ol.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    41 Mesaj

    AHAHAHSHAHAHAHAHSHAHAHAH AYYNNNEEENNNNN
    |
    |
    Onedays kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    146 Mesaj
    İlk 100'e girebilmesi icin su an tyt 115+ ayt 78+ olmasi, sinav aninda da talihsizlik yasamamasi gerek. Dogmamis cocuga don biciyorsunuz sonunuz hayrola



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: d1mguy

    İlk 100'e girebilmesi icin su an tyt 115+ ayt 78+ olmasi, sinav aninda da talihsizlik yasamamasi gerek. Dogmamis cocuga don biciyorsunuz sonunuz hayrola
    sınavdan 45 gün önce arkadaş 110/80 yapıyor olacak.
    _____________________________
  • Teğmen
    146 Mesaj




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MarginalEngineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
Cancer Clinical Trials
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.