Şimdi Ara

500-520 Bin TL Araç Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese. 500-520 bin tl araç bakıyorum. Aradığım özellikler otomatik olmalı, satmak istediğimde kolay satılmalı, hatchback arabalar daha çok hoşuma gidiyor, km 150 bine kadar olabilir, 2012-2013 modele kadar da yolu var.


    Benim bakıp incelediğim modeller birbirinden epey farklı olsa da şunlar;


    2012 civarı BMW 1 serisi. Bu seçenek maliyetlerden dolayı ve yaştan dolayı beni korkutuyor ama öte yandan heyecanlandırıyor.

    2014-2015 model golf.

    2019 civarı Ford Ecosport. Yüksek araba seviyorum aslında hem o yüzden hem de bu paraya yeni bir araba almak açısından mantıklı geliyor bana.

    Ya da B segment suv olabilir.


    Sizin tercihiniz ne olurdu. Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.




    _____________________________
  • aralarında araç kullanım zevki olarak tabiki golf, ama diğer durumlar incelenesi :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 19 Kasım 2022; 23:49:6 >
    _____________________________
    refarans olumlu alışveriş:@salom(xbox360 ps3 takasladım) @corvus_corvusan(dreamcast,xbox,gba-pc takasladım)@aftermath666(xbox360 aldım) @free-4(psp aldım) @cahitdikici(ps2-nintendo ds takasladım,ps1 sattım)@ilkbilir(xbox aldım,oyun aldım,god of war3-uncharted takasladım)@ fred78(birçok alışveriş)@yurt(psp sattım)@SonyPSP(dsLite sattım) @timefreezer(gamecube sattım)@recepyarmali(ps3 oyunları sattım)@mehmetazz(5800 sattım)@nuribaras(blu-ray film sattım(2012)@bestnewyorker(ps2 sattım)@berkem89(IpodTouch sattım)@m.kutsal(xbox360 sattım),@Nosferatu`(ps3 sattım)ve birçok unuttuğum alışveriş...
  • Bu fiyata belki az üstüne sıfır Kia stonic , Hyundai bayon , bulabilirsiniz . Araştırın derim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende 550 civarı bakıyorum.. bendede en iyi seçenek sıfır bayon yada 1.3 DIG T Qasqai kaldı :D

    _____________________________
  • Hyundai sitesinde bayon full paket 550 bin yazıyor ama sahibindednde 600 den baslıyor.bu farklılık arac bayilerde bulunmadıgı içiini acaba

    _____________________________
  • farklı birsey yok, hb esnaf arabası bakıyorsun
    o da golf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bayon bayi fiyatına bulmak imkansız. Benim bütçeyi epey aşıyor. Sanırım 2015 model civarı Leon alacağım. Bu bütçede golfe göre daha dolu ve kilometresi düşük bulunabiliniyor. Ne düşünüyorsunuz Leon hakkında?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    350 bin tl araba önerisi
    7 ay önce açıldı
    500 bin tl araç öneri
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.