Şimdi Ara

50 Bin TL En iyi Dizel Araç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
1
Favori
3.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamun aleykum forum sakinleri 1 haftadır araç arıyoruz . çok sayıda konu açtım kusuruma bakmazsınız inşallah
    dizel olması 1.kriter
    Ford ,Renault,Fiat showroom larına gittik
    Aklımızda kalan linea lounge full olanıydı fiyat 49 bin dediler .Kredili fiyat 50 bin tl
    Renault'ta symbol ve clio sport tourer aklımızda kalmıştı içini iyice inceledik bizim aileye göre dar bir araç.
    Hyundai Accent Blue 'yu ve rapid 'i inceliyoruz şu sıralar.
    Rapid 1.6 105 bg
    accent 1.6 128 bg
    rapid hyundai'ye göre daha az yakıyor fiyat olarak hyundai 53 bin rapid 51 bin (full)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 22 Kasım 2013; 23:13:03 >



    _____________________________
  • Konu başlığının içindeki araçlarla ilgisi yok ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • "Performans ve Konfor aramıyoruz, araç tavsiyesi istiyoruz" konusu olmuş bu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Konu başlığının içindeki araçlarla ilgisi yok ki



    çok araştırdım hocam bütçe 50 bin tl aslında ama 1-2 bin tl aşabiliriz daha fazla kesinlikle olmaz .
    sizin tavsiyeniz nedir ?
    5 kişilik aileyiz bagaj ve araç içi ferah olması lazım
    _____________________________
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Dizel şart mı hocam ? Yıllık km ne kadar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • Belki b-max size uygun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dizel şart mı hocam ? Yıllık km ne kadar ?

    valla babam takmış benzine , illa dizel olacak diyor

    geçen ay 2002 accent sattık 75 bindeydi .Hesaplayın işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 22 Kasım 2013; 16:38:09 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sıfır olmak zorunda mı? Bu saydığınız araçlar ne konforludur ne de performanslıdır.

    İhtiyacınıza göre, 2. el C-Max, Picasso, Verso vs. olabilir. Bu araçlar saydıklarınızdan konforludur ancak yakın performanstadır. İlla ki sedan olacaksa, benzinli, Focus, Civic, Corolla 0 km veya 2. el değerlendirilebilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dizel şart mı hocam ? Yıllık km ne kadar ?

    valla babam takmış benzine , illa dizel olacak diyor

    geçen ay 2002 accent sattık 75 bindeydi .Hesaplayın işte

    Hocam ne dizeli o zaman ya.

    Astra sedan, civic veya elentra duşunun derim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dizel şart mı hocam ? Yıllık km ne kadar ?

    valla babam takmış benzine , illa dizel olacak diyor

    geçen ay 2002 accent sattık 75 bindeydi .Hesaplayın işte

    Hocam ne dizeli o zaman ya.

    Astra sedan, civic veya elentra duşunun derim ben.

    7 yıl diyarbakırda kaldık tayinimiz çıkmıştı oraya 2002 aracı 2004 de aldı 2. el olarak

    2009 da yeniden istanbulda geldik

    2004-2009 arası çok çok az kullanıldı .Neden derseniz ev , işyerinin lojmanıydı .İş yeri ile ev yan yana .Ayrıca diyarbakır küçük şehir olduğu için en uzak yeri 5-7 km ydi ondan kaynaklanabiliyor .
    Yinede biz dizellere bakalım
    _____________________________




  • Linea al Kardeşim açtığın ilk başlıktan devam etsende babanın da aklı karışmasa. Hergün aynı konuyu açmaktan vazgeç.
    _____________________________
    "To be a rock and not to roll."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Linea al Kardeşim açtığın ilk başlıktan devam etsende babanın da aklı karışmasa. Hergün aynı konuyu açmaktan vazgeç.

    sizin yuzunuzden açıyorum konuları zaten
    geçen gün linea düşünüyoruz diyordum herkes linea ya kufredıyordu
    şimdide llinea dan vazgeçeceğiz diyorum herkes linea diyor
    _____________________________
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    Selam Aga ne yaptın konuşmadık uzun zamandır, çok nadir giriyorum foruma. Toyota mı aldın? Avatarda leon görmeye alışmışız
    _____________________________
    "To be a rock and not to roll."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Linea al Kardeşim açtığın ilk başlıktan devam etsende babanın da aklı karışmasa. Hergün aynı konuyu açmaktan vazgeç.

    sizin yuzunuzden açıyorum konuları zaten
    geçen gün linea düşünüyoruz diyordum herkes linea ya kufredıyordu
    şimdide llinea dan vazgeçeceğiz diyorum herkes linea diyor

    Her olumsuz yorumda konu açacaksan ısımız var. Kabullenmiyorsan insanların görüşlerini alma. Herkes aynı düşünmek zorunda degil.

    Konuya gelirsek, baban Oyak üyesi mı? Öyle ise Oyak kampanyasından alsın bi Clio St

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Linea al Kardeşim açtığın ilk başlıktan devam etsende babanın da aklı karışmasa. Hergün aynı konuyu açmaktan vazgeç.

    sizin yuzunuzden açıyorum konuları zaten
    geçen gün linea düşünüyoruz diyordum herkes linea ya kufredıyordu
    şimdide llinea dan vazgeçeceğiz diyorum herkes linea diyor

    Her olumsuz yorumda konu açacaksan ısımız var. Kabullenmiyorsan insanların görüşlerini alma. Herkes aynı düşünmek zorunda degil.

    Konuya gelirsek, baban Oyak üyesi mı? Öyle ise Oyak kampanyasından alsın bi Clio St

    st güzel araç ama arka koltukla ön koltuk arası dar ve bagajı diğer araçlardan küçük
    bize aile arabası lazım
    _____________________________




  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    O zaman Megane St alsın, ayrıca birşey sordum bir üstteki mesajda???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2003 model 5.20d e39

    Rahatlık + Performans güzel.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Linea al Kardeşim açtığın ilk başlıktan devam etsende babanın da aklı karışmasa. Hergün aynı konuyu açmaktan vazgeç.

    sizin yuzunuzden açıyorum konuları zaten
    geçen gün linea düşünüyoruz diyordum herkes linea ya kufredıyordu
    şimdide llinea dan vazgeçeceğiz diyorum herkes linea diyor

    Her olumsuz yorumda konu açacaksan ısımız var. Kabullenmiyorsan insanların görüşlerini alma. Herkes aynı düşünmek zorunda degil.

    Konuya gelirsek, baban Oyak üyesi mı? Öyle ise Oyak kampanyasından alsın bi Clio St

    adam gibi cevap verseler konu açmayacağım .
    sen diyorsun ki olumsuz cevaplara saygı göstereceksin adam bir önceki konuda linea alma diyor burada gelmiş linea al diyor al sana cevabım
    Kapatın konuyuda burada adam akıllı cevap veren az kişi var

    [simage]http://abload.de/img/adsz30alx.png [/simage]
    _____________________________




  • Şu sanırsam makyajlı olanlardan linea daha yeni aldı bir komşumuz fena olmamış hoşuma gitti..sınıfının en çok satan aracı..temizi az km'lisi 2.elde de rahatça satılır..diğerlerinden bence daha iyi bir seçenek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 Peugeot 5008 Premium Pack- 1.6 e-hdi 112 hp Stop&Start - Xenon Far - auto6R Sedefli beyaz


  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Linea al Kardeşim açtığın ilk başlıktan devam etsende babanın da aklı karışmasa. Hergün aynı konuyu açmaktan vazgeç.

    sizin yuzunuzden açıyorum konuları zaten
    geçen gün linea düşünüyoruz diyordum herkes linea ya kufredıyordu
    şimdide llinea dan vazgeçeceğiz diyorum herkes linea diyor

    Her olumsuz yorumda konu açacaksan ısımız var. Kabullenmiyorsan insanların görüşlerini alma. Herkes aynı düşünmek zorunda degil.

    Konuya gelirsek, baban Oyak üyesi mı? Öyle ise Oyak kampanyasından alsın bi Clio St

    adam gibi cevap verseler konu açmayacağım .
    sen diyorsun ki olumsuz cevaplara saygı göstereceksin adam bir önceki konuda linea alma diyor burada gelmiş linea al diyor al sana cevabım
    Kapatın konuyuda burada adam akıllı cevap veren az kişi var

    [simage]http://abload.de/img/adsz30alx.png [/simage]

    Kardeşim ne Linea'si. Bırak su arabayı, sana Oyak üyesi mı diye sordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.