|
Arkadaşlar dikkatimi çekti bu zamana kadar birbirinden farklı çok araba kullandım 5 ileri manuel arabalar geri vitese geçince neden cartlıyor? 6 ileri manuel arabalarda bu problemi yaşamadım ama 5 viteslilerde ilk geri vitese takışımda mutlaka garç diye ses geliyor 2. ve 3. denememde sessiz geçiyor. Bana mı denk gelen birşey yoksa hepsi mi böyle merak ettim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler







