Şimdi Ara

5-6 Saniyelik Kopma Sourunu

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
24
Cevap
1
Favori
733
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> KabloNet >> 5-6 Saniyelik Kopma Sourunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj
    gene başladı kopma
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    193 Mesaj
    http://teknolojikanneler.com/uydunet-baglanti-sorunu/

    Bu linkteki talimatları uygulayın.Bir daha kopma sorunu yaşamayacaksınız.Kaç aydır 3-5 saniyelik kopmalardan bıkmıştım.Sorunun kaynağı modemin ayarları ile ilgili. Bugün itibariyle linkteki şekilde ayar yapınca artık kopma sorunu bitti. "Link alıntıdır."
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    393 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SkyTech74

    Düzeltilebilir tablolar çok fazla, bilmiyorum herhangi bir sıkıntı yaratır mı?

    Servisi çağırın kontrol etsinler.

    iP değişikliği talep edin.

    Edit : Bir konuda şöyle yazıyor;
    Değerler aşağıdaki gibi olmalıdır:
    "Downstream Signal/Noise Ratio Olması Gereken Aralık: 30 dB ~ 40 dB olmalıdır."

    sizin ki 40'ı geçmiş hocam.

    Uydunet modemler de Downstream snr 35 üstü ve 45 arası olmalıdır 35 altı artık kabul edilmiyor 35 altına düşerse modemde yavaşlık ve kopma olur
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1369 Mesaj
    Değerli Kullanıcılarımız,
    Sinyal değerleri bulunulan bölgeye göre değişkenlik gösterir, ancak SNR sinyal değerinin genel olarak 35 DB’in altına düşmemesi gerekiyor.
    Düştüğü an online olamama, olsa da aşırı yavaşlık ve anlık kesilmeler gözlemlenir.
    Belirtilen anlık kopma sorununun oyun esnasında alınması, oyunun server ile erişiminin kesilmesi ile gerçekleşir. Bu tip durumlarda çözüm, port yönlendirmesidir.
    Oyunun kullandığı server’a ait portlar modem üzerinden yönlendirilerek stabil bir bağlantı sağlanabilir.
    Bağlandığınız oyun sitesinin port numaralarını öğrendikten sonra Destek Hattımız'ı ararsanız, uzman arkadaşlarımız port yönlendirme işlemi yaparak yaşanan ping sorununu çözebilirler.
    PC ile modem arasındaki bağlantı kopuyorsa, kablosuz ayarların güncellenmesi gerekmektedir.
    Modeme erişim sağlanıp, internete çıkılamadığı durumda ise, sorun hat kaynaklıdır.
    Yaşanan problemin durumuna göre değişkenlik söz konusu olduğundan, Destek Hattımız ile iletişime geçilmesi daha sağlıklı bir çözüm sağlayacaktır.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
    |
    |
    _____________________________
    Teknotel Bilişim Ürünleri A.Ş.
    Tel: +90 216 366 66 96
    Fax: +90 216 489 67 89
    www.netmaster.com.tr




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Media Sözlük
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.