Şimdi Ara

48 bin pesinat 2820 tl taksitle egea

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GangstaBop (2 mesaj) ozanbey86 (1 mesaj) sahin1001 (1 mesaj) cesur_0342 (1 mesaj) Guest-0FD1540C7 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (7 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1533 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Evet 48 bin tl peşinatla 48 ay ayda 2820 tl ödeyerek 113 bin tl değerindeki 1.4 easy manuel paket egeayi 183.360 tl ye alabilirsiniz.

    Aradaki faiz farki 70 bin tl

    Ve faiz orani 1.47 imiş.

    Biliginiz olsun istedim. Yeni haberlerde gördüm sadece.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    4346 Mesaj
    Vay be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    Bu millete taksitle dünyayı satabilirsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3410 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    serlinetta


    aradaki fark = benim arabam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    Faiz oranı cidden çok fazla 4 senede 70bin benim zoruma giderdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    162 Mesaj
    Soygun değil de ne bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2851 Mesaj

    4 Sene sonra egea zaten 400 bin olacak bu gidişle. Mantıklı ticaret D:

    |
    |
  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    Haftalık egea konumuzu göremiyecekmiyim diyodum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7015 Mesaj

    Zaten her sene asgari ücret büyük oranda artması gerekiyor. O taksit miktarı asgari ücreti geçer, haliyle paramız pul olmaya devam eder..

    |
    |
  • Binbaşı
    1065 Mesaj

    İyide şöyle bir durum var. 4 sene sonra zaten arabanın ederi o kadar olacak. Adam erkenden aracına sahip olup kullanıyor olacak.

    |
    |
    GangstaBop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    Ben aracın fiyatına değil faiz oranının yüksekliğinden bahsediyorum. Araç ne kadar olur bi fikrim yok. Şubat ayında 50bin kredi kullandı bi tanıdığım 60 ay vade 1.06dan ödeyeceği faiz 22bin tl. 1.47 faiz oranı çok fazla benim altını çizdiğim konu bu. Isteyen istediğini yapmakta özgür. Ben şahsen 1.5 yıllık gelirim kadar araç almayı tercih ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    34HIL34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    701 Mesaj


    Doğru gördüğünüze emin misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cesur_0342 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1659 Mesaj

    kira öder gibi araba sahibi olun.

    |
    |
  • Binbaşı
    1529 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    SAY10


    e çok uygun. hemen sipariş verdim. 3 ay sonra o egea yı 250 ye okuturuz sarı sitede.

    |
    |
  • Yarbay
    2149 Mesaj

    Ülkedeki enflasyon o kadar fazla ki aradaki faiz farkı hiç bir şey değil gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    Peşin alicam bulsam da satan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Sohbet
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.