Şimdi Ara

45 Bin TL'ye Kadar Otomatik, Az Yakan, Sıfır km Araç Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
92
Cevap
0
Favori
4.163
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 45 Bin TL'ye Kadar Otomatik, Az Yakan, Sıfır km Araç Tavsiyesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    582 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    hocam bide micra 1.2 cvt ye bak . her türlü güvenlik donanımı standart. teknolojik araç koltuk ısıtmaya kadar var
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes.E!

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    hocam bide micra 1.2 cvt ye bak . her türlü güvenlik donanımı standart. teknolojik araç koltuk ısıtmaya kadar var

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: enes.eee

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    hocam bide micra 1.2 cvt ye bak . her türlü güvenlik donanımı standart. teknolojik araç koltuk ısıtmaya kadar var

    micranın içini falan hiç beğenmedik, özellikle ilk ona bakmaya gitmiştik ama tam bir hayal kırıklığı oldu. yine de test sürüşü falan yaparsak fikir değişebilir. cvt şanzıman da donanım da başarılı micrada. geriye beğenmek kalıyor. teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Yarbay
    4329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    Ford fiesta & Opel corsa..

    Bu ikisini Kesinlikle inceleyin ikiside kendi alaninda Kaliteli araçlardır..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    . . . . >>> . . . Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene . . . <<< . . . .





  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    Ford fiesta & Opel corsa..

    Bu ikisini Kesinlikle inceleyin ikiside kendi alaninda Kaliteli araçlardır..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.


    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    Ford fiesta & Opel corsa..

    Bu ikisini Kesinlikle inceleyin ikiside kendi alaninda Kaliteli araçlardır..

    fiestanın 1.6 powershift fena yakıyor, lpg mecburiyeti oluyor. sıhhatli lpg takılabiliyor mu onu öğrenmek gerek. corsanın testine de gitmek istiyorum ya, test aracı falan yok. en azından fikir edinmek için bi ara gideceğim, o listemde mevcut
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Yarbay
    4329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.


    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    Ford fiesta & Opel corsa..

    Bu ikisini Kesinlikle inceleyin ikiside kendi alaninda Kaliteli araçlardır..

    fiestanın 1.6 powershift fena yakıyor, lpg mecburiyeti oluyor. sıhhatli lpg takılabiliyor mu onu öğrenmek gerek. corsanın testine de gitmek istiyorum ya, test aracı falan yok. en azından fikir edinmek için bi ara gideceğim, o listemde mevcut

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.


    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    Ford fiesta & Opel corsa..

    Bu ikisini Kesinlikle inceleyin ikiside kendi alaninda Kaliteli araçlardır..

    fiestanın 1.6 powershift fena yakıyor, lpg mecburiyeti oluyor. sıhhatli lpg takılabiliyor mu onu öğrenmek gerek. corsanın testine de gitmek istiyorum ya, test aracı falan yok. en azından fikir edinmek için bi ara gideceğim, o listemde mevcut

    Neredeyse yazdığınız Tüm yorumlari okudum daaa önerilen 10 arabadan 8'inde kusur bulup durmuşsunuz.. Sonuç olarak eldeki para belli imkan belli talep belli istenen özelikler belli.. yani 30.000 liraya 0-100'u 6 saniye olan, Tüm güvenlik sistemlerine sahip olan, 100 km'de 2 litre yakacak, Olasi kazalarda sürücüyü pamuklara saracak araba daha icat edilmedi.. İnce eleyip sık dokümanizi anliyorum da Alabilecekleriniz de belli yani.. Daha fazla düşünmek sizide bayanida kötü etkiler... Bu zamana kadar defalarca arac satin aldim araç sattim size önerim çok derin ince düşünmeyin.. Gidin galerileri dolaşın ve Size ait olabileceğini hissettiğiniz bi aracı inceleyin ve alin..

    Önerilebilecek araçlar önerilmis, bundan sonra secilecek şey bayanin arabada istediği renk olur sadece..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    . . . . >>> . . . Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene . . . <<< . . . .





  • Yüzbaşı
    837 Mesaj

    Stres yapmanıza gerek yok hocam farkındaysaniz Ibiza, Corsa, c3, polo bluemotion gibi araçları ciddi inceliyoruz, eleştiri var ama listeden çıkarmıyoruz. Ukala gibi bi görüntü veriyorsam kusura bakmayın. Herşeye kulp takmak değil en iyi tercihi yapmak amacımız. Saygılar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Sedat.
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi
  • Yarbay
    4329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    Stres yapmanıza gerek yok hocam farkındaysaniz Ibiza, Corsa, c3, polo bluemotion gibi araçları ciddi inceliyoruz, eleştiri var ama listeden çıkarmıyoruz. Ukala gibi bi görüntü veriyorsam kusura bakmayın. Herşeye kulp takmak değil en iyi tercihi yapmak amacımız. Saygılar
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    Stres yapmanıza gerek yok hocam farkındaysaniz Ibiza, Corsa, c3, polo bluemotion gibi araçları ciddi inceliyoruz, eleştiri var ama listeden çıkarmıyoruz. Ukala gibi bi görüntü veriyorsam kusura bakmayın. Herşeye kulp takmak değil en iyi tercihi yapmak amacımız. Saygılar

    Yoo stres yaptiğim falan yok, Estağfurullah ukala falanda görmedim sizi.. İnce eleyip sık dokumak Hakkiniz sonuç olarak Para kolay kazanilmiyor Tabi ki inceleyip ölçüp tartmak şart ama Bana birazcik fazla Telaşli geldiniz o kadar, yoksa yerme falan amaçli yazmadim o yorumu...

    Umarim EN hayirli seçimi yaparsiniz..
    _____________________________

    . . . . >>> . . . Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene . . . <<< . . . .





  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    Stres yapmanıza gerek yok hocam farkındaysaniz Ibiza, Corsa, c3, polo bluemotion gibi araçları ciddi inceliyoruz, eleştiri var ama listeden çıkarmıyoruz. Ukala gibi bi görüntü veriyorsam kusura bakmayın. Herşeye kulp takmak değil en iyi tercihi yapmak amacımız. Saygılar

    Yoo stres yaptiğim falan yok, Estağfurullah ukala falanda görmedim sizi.. İnce eleyip sık dokumak Hakkiniz sonuç olarak Para kolay kazanilmiyor Tabi ki inceleyip ölçüp tartmak şart ama Bana birazcik fazla Telaşli geldiniz o kadar, yoksa yerme falan amaçli yazmadim o yorumu...

    Umarim EN hayirli seçimi yaparsiniz..


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    Stres yapmanıza gerek yok hocam farkındaysaniz Ibiza, Corsa, c3, polo bluemotion gibi araçları ciddi inceliyoruz, eleştiri var ama listeden çıkarmıyoruz. Ukala gibi bi görüntü veriyorsam kusura bakmayın. Herşeye kulp takmak değil en iyi tercihi yapmak amacımız. Saygılar

    Yoo stres yaptiğim falan yok, Estağfurullah ukala falanda görmedim sizi.. İnce eleyip sık dokumak Hakkiniz sonuç olarak Para kolay kazanilmiyor Tabi ki inceleyip ölçüp tartmak şart ama Bana birazcik fazla Telaşli geldiniz o kadar, yoksa yerme falan amaçli yazmadim o yorumu...

    Umarim EN hayirli seçimi yaparsiniz..


    çok teşekkürler hocam. tavsiye ve uyarınızı dikkate alacağım. kolay gelsin.
    |
    |
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Yarbay
    3275 Mesaj
    Astra Classic III ess.konfor paket easytronic..

    B segmentinde baktığınız araçlardan bir fırt üstedir

    Liste fiyatı 40 küsür 39 bine verirler rahatlıkla..

    Yakıt tüketimi manuelle aynı şehiriçi yazın 8.0-8.2 civarı..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Altın ne oluyor, can ne oluyor, inci, mercan da nedir bir sevgiye harcanmadıktan, bir sevgiliye feda edilmedikten sonra"
  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Astra Classic III ess.konfor paket easytronic..

    B segmentinde baktığınız araçlardan bir fırt üstedir

    Liste fiyatı 40 küsür 39 bine verirler rahatlıkla..

    Yakıt tüketimi manuelle aynı şehiriçi yazın 8.0-8.2 civarı..
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Astra Classic III ess.konfor paket easytronic..

    B segmentinde baktığınız araçlardan bir fırt üstedir

    Liste fiyatı 40 küsür 39 bine verirler rahatlıkla..

    Yakıt tüketimi manuelle aynı şehiriçi yazın 8.0-8.2 civarı..

    Bunlara lpg uygulanabiliyor mu hocam?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Binbaşı
    1888 Mesaj
    Renault Captur.. Bir bayan için yüksek karoser her zaman caziptir.. Üstüne yepyeni güncel bir araba, fena olmayan standart donanım, güzel bir tasarım, 1.2 turbo motorun sağladığı vergi avantajı, henüz kullanan olmadığı için çok rasyonel olmasa da kitapçık değerlerine göre yakıt tüketiminin azlığı gibi avantajları var.. Çok yeni bir araç olduğudan kullanıcılardan negatif ya da pozitif geri dönüşler henüz yok ama arkadaşınızın beğeneceğinden eminim..
    _____________________________
    hayat seni güldürmüyorsa, espriyi anlamadın demektir..
  • Binbaşı
    1616 Mesaj
    Polo 1.6 tdi dsg..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Renault Captur.. Bir bayan için yüksek karoser her zaman caziptir.. Üstüne yepyeni güncel bir araba, fena olmayan standart donanım, güzel bir tasarım, 1.2 turbo motorun sağladığı vergi avantajı, henüz kullanan olmadığı için çok rasyonel olmasa da kitapçık değerlerine göre yakıt tüketiminin azlığı gibi avantajları var.. Çok yeni bir araç olduğudan kullanıcılardan negatif ya da pozitif geri dönüşler henüz yok ama arkadaşınızın beğeneceğinden eminim..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Renault Captur.. Bir bayan için yüksek karoser her zaman caziptir.. Üstüne yepyeni güncel bir araba, fena olmayan standart donanım, güzel bir tasarım, 1.2 turbo motorun sağladığı vergi avantajı, henüz kullanan olmadığı için çok rasyonel olmasa da kitapçık değerlerine göre yakıt tüketiminin azlığı gibi avantajları var.. Çok yeni bir araç olduğudan kullanıcılardan negatif ya da pozitif geri dönüşler henüz yok ama arkadaşınızın beğeneceğinden eminim..

    kesinlikle listemde yer alıyor. yalnız arka frenlerin kampana olmasına şaşırdım. hoş, clio 4 de öyleymiş, şikayet de duymadım. muhakkak test sürüşü yaparız, bi bakarız. torpido bayağı eleştiri almış ama ben beğendim. bilmem kaç litre kapasiteli maşallah teşekkürler tavsiye için.
    |
    |
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Teğmen
    172 Mesaj
    Peugeot 208 1.4 e-HDi Active 46,900 TL

    Volkswagen Polo 1.6 TDI Comfortline DSG 46,900 TL

    Seat Leon 1.2 TSI Style Start&Stop DSG 49,500 TL

    Suzuki Swift 1.2 GL AT 37,880 TL

    Opel Corsa 1.2i Twinport Essentia Easytronic 32,160

    Seat Ibiza SC 1.2 TSI DSG FR 38,900 TL

    http://www.arabalar.gen.tr/listele.php?R1=0%2C1&R3=0%2C1%2C2&R4=9999&R2=1&D5=0%2C1%2C2%2C3%2C4%2C5%2C6%2C7%2C8%2C9&D1=50000&D4=and+article_sd+%3E+0+ORDER+by+article_sd+ASC&x=35&y=8
    _____________________________




  • Binbaşı
    1485 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    dostum senin aradığın araç honda jazz.
    bir de cam tavanlısını aldın mı değme keyfine
    şehir içi 6,6 şehirlerarası 4,6 yakıyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DMustaine -- 10 Haziran 2013; 16:50:02 >
    _____________________________
    Semtimiz Boğaza Karşı
    Bu Alemde Kral ÇArşı




  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hektor20tr

    Peugeot 208 1.4 e-HDi Active 46,900 TL

    Volkswagen Polo 1.6 TDI Comfortline DSG 46,900 TL

    Seat Leon 1.2 TSI Style Start&Stop DSG 49,500 TL

    Suzuki Swift 1.2 GL AT 37,880 TL

    Opel Corsa 1.2i Twinport Essentia Easytronic 32,160

    Seat Ibiza SC 1.2 TSI DSG FR 38,900 TL

    http://www.arabalar.gen.tr/listele.php?R1=0%2C1&R3=0%2C1%2C2&R4=9999&R2=1&D5=0%2C1%2C2%2C3%2C4%2C5%2C6%2C7%2C8%2C9&D1=50000&D4=and+article_sd+%3E+0+ORDER+by+article_sd+ASC&x=35&y=8
    quote:

    Orijinalden alıntı: hektor20tr

    Peugeot 208 1.4 e-HDi Active 46,900 TL

    Volkswagen Polo 1.6 TDI Comfortline DSG 46,900 TL

    Seat Leon 1.2 TSI Style Start&Stop DSG 49,500 TL

    Suzuki Swift 1.2 GL AT 37,880 TL

    Opel Corsa 1.2i Twinport Essentia Easytronic 32,160

    Seat Ibiza SC 1.2 TSI DSG FR 38,900 TL

    http://www.arabalar.gen.tr/listele.php?R1=0%2C1&R3=0%2C1%2C2&R4=9999&R2=1&D5=0%2C1%2C2%2C3%2C4%2C5%2C6%2C7%2C8%2C9&D1=50000&D4=and+article_sd+%3E+0+ORDER+by+article_sd+ASC&x=35&y=8

    3 tanesi top listede mevcut, sadece Suzuki soru işareti. Teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DMustaine

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    dostum senin aradığın araç honda jazz.
    bir de cam tavanlısını aldın mı değme keyfine
    şehir içi 6,6 şehirlerarası 4,6 yakıyo

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: DMustaine

    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    arkadaşlar merhaba. bi bayan arkadaş için 45 bin tlye kadar fiyatı olan, otomatik vites, yakıt cimrisi, sıfır km araç tavsiyesine ihtiyacımız var. polo bluemotion düşündük, otomatik vites yok. diğer polo modelleri çok yakıyor. citroen c3 inceledik ancak işçilik ve malzeme kalitesi anlamında hiç tavsiye edilmiyor. Birçok otomatik bu fiyatlardaki araçlar fena yakıyor. Sonuç olarak yardıma muhtacız cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    dostum senin aradığın araç honda jazz.
    bir de cam tavanlısını aldın mı değme keyfine
    şehir içi 6,6 şehirlerarası 4,6 yakıyo


    Civic sahibi olarak jazzı çok inceledim ve cok beğeniyorum. LPG montaj sorunu da yokmuş, fiyati dışında çok başarılı araç.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi




  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    DSG Tiguan
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan And Jetta

    DSG Tiguan
    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    DSG Tiguan

    İşte bunu beğendim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Jetta 2016 1.4 TSI Comfortline DSG Platinyum Grisi
  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    DSG Tiguan

    İşte bunu beğendim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: feyzson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    DSG Tiguan

    İşte bunu beğendim

    Benim Jetta DSG olsa önereceğim ama otomatik arıyor arkadaş. Gerçi DSG lerde milletin elinde patlıyor, dikkat etmek lazım.
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
son dakika
haberler
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.