Şimdi Ara

45.000TL ye kadar sifir araç tavsiyesi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
2.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa


    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Adam 53 bine C4 aldım demiş.Artık öneri yapmanın anlamı yok sanırım

    Büyük hata etmiş

    evet hocam c4 alan herkes şikayetçi zaten kan ağlıyoruz.

    yahu sorunsuz, az yakan, sessiz, konforlu bir araç. derdiniz ne şu araçla bir anlasam.
  • Arkadaslar yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok faydası oldu sonuçta c4 115hp euro5 mcp confort +plus paket aracımı almış bulunmaktayım umarım hayırlısı olur Allah kazanız belasız binmek nasip etsin.. 3-4gün içinde almaya gideceğim aracı Antalya ya dönüş yolundaki izlenimlerimi aktarırım size..
    Saygılar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun
    Bu fiyatı pazarlıkla mı aldınız yoksa liste fiyatı mı?
  • Neden leon yerine c4 düşündünüz, sadece meraktan soruyorum. Güle güle kullanın aracınızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyata hem dizel hem ekonomik daha iyi bir alternatif olmadığından sanırım.
    Ayrıca Citroen kullanan arkadaşlarım servis hizmetinden memnunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch

    Neden leon yerine c4 düşündünüz, sadece meraktan soruyorum. Güle güle kullanın aracınızı

    aslında leonun yeni kasası güzeldi düşünmedim değil
    c4 ü seçmemdeki faktör tdi da dsg yok galiba henüz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Hayırlı olsun
    Bu fiyatı pazarlıkla mı aldınız yoksa liste fiyatı mı?


    çok pazarlık etmiyorlar zar zor 2000tl civarında bir indirim ve 300tl lik boya korumayı koparabildim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdemunver -- 19 Mart 2013; 12:00:08 >
  • Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai i30 derdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trsinapsis -- 19 Mart 2013; 13:38:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    Arkadaslar yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok faydası oldu sonuçta c4 115hp euro5 mcp confort +plus paket aracımı almış bulunmaktayım umarım hayırlısı olur Allah kazanız belasız binmek nasip etsin.. 3-4gün içinde almaya gideceğim aracı Antalya ya dönüş yolundaki izlenimlerimi aktarırım size..
    Saygılar..

    hayırlı olsun güle güle kullanın. çok hoşuma gidiyor bu araç. yorumlarınızı da bekleriz.
  • Eğer Ford ve Toyota alamazsan Fiat önerebilirim şurda vardı bir tane;http://ilan.com.tr/fiat-linea-1.3-multijet-urban/galeriden-satilik-fiat-linea-1.3-multijet-urban-l217212.html

    Tabi kişisel tercihlerinde alırken göz önünde bulundurmalısın almaktaki amacın vs.
  • Selamlar,

    Aracımı perşembe günü almak için Antalya'ya gittim. Gün-Las Citröen Bayisine ve yardımları ve sabrından dolayı Satış Sorumlusu Cenk beye teşekkürler:)

    Şimdi aracım ile ilgili ilk izlenimlerime geçeçek olursak;

    Öncelikle arabanın tipi çok hoşuma gitti dış dizayn bence süper (aldığım için söylemiyorum almadan önceki düşüncelerimde aynıydı:) ) dıştan oldukça dolgun, kaslı ve sert bir ifadesi var. Ruhsata bakınca aracın gerçekten kaslı olduğunu anladım veya göbekli tam 1440kg.. bende binince 1535 civarı..
    jantlar 16" alaşım, lastikler michelin energy saver..
    dışta en büyük eksik farların xenon olmaması heralde başka bir sıkıntı yok..

    aracın içine geçeçek olursak;
    c4 sizi yan aynanın altından basacağınız yeri aydınlatan bir ışıkla karşılıyor güzel fikir.
    malzeme kalitesi olarak bugune kadar sahip olduğum araçlar içinde en iyisi dolayısı ile benim için tatminkar
    yine konsol dizaynı kadranlar çok şık (navigasyon ekranının yokluğu kendini hissettiriyor)
    joystick vites kolu oldukça şık hemen önünde su şişelerini, ıvır zıvır herşeyi koyabileceğiniz çok derin ve soğutmalı bir bölme var. yine torpidoda da soğutma özelliği bulunmakta.
    konsolda bir dolu düğme var henüz birçoğunun ne işe yaradığına bile bakmaya zamanım olmadı aracı teslim eden arkadaşın anlattıklarından aklımda kalanlarla idare ediyorum hala :) mesela gece yolculuğunda gösterge aydınlatmalarını kapatan bir düğme koymuşlar dönüş yolunda epey işime yaradı..
    koltuklar oldukça rahat beli ve sırtı iyi destekliyor. Aracı aldıktan sonra inmeden 4-5 saat araba sürdüm en ufak bir karıncalanma olmadı bacakta :)
    185cm boyunda biriyim koltuğu kendime göre ayarladığımda eski araçlarımda (206 ve clio3) arkadaki yolcu bağdaş kurmak zorunda kalırdı çok şükür bunda öyle bir sorun yok aracın içi oldukca geniş keza bagaj da 380lt galiba oldukça iyi..

    sürmesi gerçekten zevkli bir araba f1 vitesine alışması zaman alacak gibi, yine araç otomatik ama otomatik diye alırsanız bütük hüsrana uğrarsınız citröen alacaklar mcp şanzumanı araştırım öyle alsınlar yoksa vites geçişlerinde hayal kırıklığına uğrayabilirler. araç otomatik ama siz düz viteste nekadar sarsıntılı vites değiştiriyorsanız o da o kadar değiştiriyor. normal kullanımda çok az hissediyorsunuz ama gaza yüklenince bariz manuel :) tam otomatik şanzumandan geçenler için hüsran olabilir. benim için yine sorun teşkil etmiyor..
    115 hp motor araç için gayet yeterli gaza basınca oldukça hızlı tepki veriyor yine 6. viteste 190km/sa de ruhunu teslim ediyor. aslında daha gaza basabiliyorsunuz ama gitmiyor ya elektronik olarak sınırlı ya da limit bu (ama araba 1200kg falan olsa nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyor insan 75-80hp 206 otomatik ile 195 yapmıştım onun için tuhaf geldi:)
    motor sesi dizel araca göre çok sessiz yolda rahatsız etmiyor hiç ama 130km/sa den sonra araç sanki rüzgar sesi alıyor ama yine çok önemli seviyede değil. (arkadaşın captivasında da aynı sorun vardı sanırım bu araçların yan aynasından kaynaklanıyor gövdeye 90 derece saplanmış türbülans mı oluyo artık orda nedir :)

    şimdilik aklıma gelenler bunlar aracı aldığıma ğişman mıyım hayır oldukça memnunum hatta ama yukardaki incelemelerin c4 e clio3 ten geçen bir insanın yorumları olduğunu unutmayın :) sorunuz olursa buralardayım..

    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: dobrevecer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: dobrevecer

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver


    kriterlerin arasındaki hiçbir araç bunu sana vermez.
    160la normal devirde gitmek,araç içinde konuşabilmek.
    Verdiğin linkteki C sınıfı araçların arasında böyle bir dünya yok bir kere.
    Kısacası yine söylüyorum,kriterlerini düzeltip öyle yaz.
    Ayriyeten mühendis olmak arabadan anlamak anlamına gelmiyor.
    Makine mühendisi olup paramparça olan kaportayı çelik zannedenler var forumda.

    makina mühendisi kaportadan anlamaz zaten onun işi yürüyen aksamdır o dediğin daha ziyade metalurjistlerin işi dostum

    ne güldüm bu mesaja ya

    gençler ne atıp tutmuşsunuz makinacının malzeme bilgisi ile metalurjistin bir mi metalurji okuyanlar haybeye mi okuyor okumasınlar o zaman öyle şey olur mu malzeme 1-2 diye ders var makinada o kadar önyargılı yorum yapmayın

    ben naptım ya? sen hedefi şaşırdın galiba

    Adam sana demiş zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    Selamlar,

    Aracımı perşembe günü almak için Antalya'ya gittim. Gün-Las Citröen Bayisine ve yardımları ve sabrından dolayı Satış Sorumlusu Cenk beye teşekkürler:)

    Şimdi aracım ile ilgili ilk izlenimlerime geçeçek olursak;

    Öncelikle arabanın tipi çok hoşuma gitti dış dizayn bence süper (aldığım için söylemiyorum almadan önceki düşüncelerimde aynıydı:) ) dıştan oldukça dolgun, kaslı ve sert bir ifadesi var. Ruhsata bakınca aracın gerçekten kaslı olduğunu anladım veya göbekli tam 1440kg.. bende binince 1535 civarı..
    jantlar 16" alaşım, lastikler michelin energy saver..
    dışta en büyük eksik farların xenon olmaması heralde başka bir sıkıntı yok..

    aracın içine geçeçek olursak;
    c4 sizi yan aynanın altından basacağınız yeri aydınlatan bir ışıkla karşılıyor güzel fikir.
    malzeme kalitesi olarak bugune kadar sahip olduğum araçlar içinde en iyisi dolayısı ile benim için tatminkar
    yine konsol dizaynı kadranlar çok şık (navigasyon ekranının yokluğu kendini hissettiriyor)
    joystick vites kolu oldukça şık hemen önünde su şişelerini, ıvır zıvır herşeyi koyabileceğiniz çok derin ve soğutmalı bir bölme var. yine torpidoda da soğutma özelliği bulunmakta.
    konsolda bir dolu düğme var henüz birçoğunun ne işe yaradığına bile bakmaya zamanım olmadı aracı teslim eden arkadaşın anlattıklarından aklımda kalanlarla idare ediyorum hala :) mesela gece yolculuğunda gösterge aydınlatmalarını kapatan bir düğme koymuşlar dönüş yolunda epey işime yaradı..
    koltuklar oldukça rahat beli ve sırtı iyi destekliyor. Aracı aldıktan sonra inmeden 4-5 saat araba sürdüm en ufak bir karıncalanma olmadı bacakta :)
    185cm boyunda biriyim koltuğu kendime göre ayarladığımda eski araçlarımda (206 ve clio3) arkadaki yolcu bağdaş kurmak zorunda kalırdı çok şükür bunda öyle bir sorun yok aracın içi oldukca geniş keza bagaj da 380lt galiba oldukça iyi..

    sürmesi gerçekten zevkli bir araba f1 vitesine alışması zaman alacak gibi, yine araç otomatik ama otomatik diye alırsanız bütük hüsrana uğrarsınız citröen alacaklar mcp şanzumanı araştırım öyle alsınlar yoksa vites geçişlerinde hayal kırıklığına uğrayabilirler. araç otomatik ama siz düz viteste nekadar sarsıntılı vites değiştiriyorsanız o da o kadar değiştiriyor. normal kullanımda çok az hissediyorsunuz ama gaza yüklenince bariz manuel :) tam otomatik şanzumandan geçenler için hüsran olabilir. benim için yine sorun teşkil etmiyor..
    115 hp motor araç için gayet yeterli gaza basınca oldukça hızlı tepki veriyor yine 6. viteste 190km/sa de ruhunu teslim ediyor. aslında daha gaza basabiliyorsunuz ama gitmiyor ya elektronik olarak sınırlı ya da limit bu (ama araba 1200kg falan olsa nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyor insan 75-80hp 206 otomatik ile 195 yapmıştım onun için tuhaf geldi:)
    motor sesi dizel araca göre çok sessiz yolda rahatsız etmiyor hiç ama 130km/sa den sonra araç sanki rüzgar sesi alıyor ama yine çok önemli seviyede değil. (arkadaşın captivasında da aynı sorun vardı sanırım bu araçların yan aynasından kaynaklanıyor gövdeye 90 derece saplanmış türbülans mı oluyo artık orda nedir :)

    şimdilik aklıma gelenler bunlar aracı aldığıma ğişman mıyım hayır oldukça memnunum hatta ama yukardaki incelemelerin c4 e clio3 ten geçen bir insanın yorumları olduğunu unutmayın :) sorunuz olursa buralardayım..

    saygılar





    1000 km'ye falan gelince gaz tepkilerine alışırsınız neredeyse hissedilmez olur vites geçişleri.

    alışveriş merkezi rampalarına girmeden hemen önce elle kulakçıklardan vites düşürün, aynı şekilde sollamalara çıkmadan önce kulakçıklardan vites düşürmekte fayda var mcp'de dikkat edilecek başkada şey yok zaten.

    hayırlı olsun c4 kimseyi üzmedi şimdiye kadar sizi de üzmez umarım. gün-las'ın serviside iyidir. antalya'dan alacağınızı görmemiştim bayaa olduk antalya'da artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    planım clioyu 22-23bin tl cıvarında satıp üzerine 22-23bin de kredi çekerek maksimum 45bin tl civarında 0 bir araç almak istiyorum dizele alıştığım için ilk tercihim bu yönde olacaktır.
    yeni alacağım araç mümkünse 6 ileri olmalı ve şehir dışı 150-160km hızla normal devirde gidebilmeli ve yanımdaki insan ile bağırmadan konuşabilmeliyim :)


    23 bin lira kredi çektiğinizde ne faiz ödüyorsunuz araştırdınız mı?
    Yani aldığınız arabanın gerçekte kaça geleceğine bir baktınız mı?
    206 nın benzinine dayanamıyosunuz,C sınıfı Benzinli 1.4 1.6 hacme sahip bir araçta 160 yapıp normal devirde gidiyosunuz,160la araç kullanırken yanınızdakiyle bağırmadan konuşabiliyosunuz.Bir de 7.5 litre yakma bölümü var kadayıf üstü kaymak mübarek.
    Sizin şu an anlattığınız şey araç alımı değil,komedi filmi.
    Konunuzu değiştiriniz,film bittiğinde bize haber veriniz.

    Bir cok konuda yorumunuz var, bazilarinda haklisiniz ama bazilarinda ahkam kesiyorsunuz, arkadas burda tavsiye istemis siz krediden bahsediyorsunuz, ama ben sordugu soruda kredi ile ilgili bir fikir istedigini gormedim, bence gereksiz ve uzerinize vazife olmayan konularda fikir beyan etmeyin, her konuya yorum yazmak zorunda da hissetmeyin kendinizi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada cok guzel bir arac sahibi olmussunuz hayirli olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkaradeniz

    Bu arada cok guzel bir arac sahibi olmussunuz hayirli olsun

    Teşekkür ederim..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 iyi tercih Astrada olabilirdi ama dizelde performanslı donanımlı iyi bir araba almışssın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkaradeniz



    ortada kimsenin üstüne vazife olmayan bir konu yok.
    kullanıcının beklentilerini,parasının karşılığında alabileceklerini,en önemlisi de kazık yememesini her zaman öncelik olarak belirler,ona göre objektif yorum yaparız.
    Şunu al yihuuu bunu al yihee tarzı fanboy yorumlarıyla değil,cebinizden çıkacak parayla daha çok ilgileniriz.
    Bir kullanıcı 10 bin lira kredi faizi ödüyorsa onu uyarmak gerekir,ülkemizde plazaya gidip sanki cebinde 100 bin lira varmış gibi bu olsun mantığıyla araba alan,sonra kredisinin taksitini ödeyemeyip 8 9 bin lira zararla satan çok model var.
    Bizi dikkate alır veya almaz,bizim görevimiz uyarmak.
    Arkadaşımızın aracı hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Mart 2013; 9:18:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: nkaradeniz



    ortada kimsenin üstüne vazife olmayan bir konu yok.
    kullanıcının beklentilerini,parasının karşılığında alabileceklerini,en önemlisi de kazık yememesini her zaman öncelik olarak belirler,ona göre objektif yorum yaparız.
    Şunu al yihuuu bunu al yihee tarzı fanboy yorumlarıyla değil,cebinizden çıkacak parayla daha çok ilgileniriz.
    Bir kullanıcı 10 bin lira kredi faizi ödüyorsa onu uyarmak gerekir,ülkemizde plazaya gidip sanki cebinde 100 bin lira varmış gibi bu olsun mantığıyla araba alan,sonra kredisinin taksitini ödeyemeyip 8 9 bin lira zararla satan çok model var.
    Bizi dikkate alır veya almaz,bizim görevimiz uyarmak.
    Arkadaşımızın aracı hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.

    Sizin tercihiniz, saygi duyarim, ancak sunu da unutmamak gerek ki kredi cekecek adam bunun hesabini yapar, arada kalir, fikir ister ceksem mi cekmesem mi diye o zaman amenna, ama olaya cok farkli bir boyuttan girip de kredi cekip de araba alinmaz, dizele para verilmez vs deyince yanlis anlasilabiliyor, en azindan ben yanlis anladim, kirdiysam uzerime vazife olmyan bir soz soylediysem affola, herkese iyi forumlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.