Şimdi Ara

444 1 500'e ve e-fatura tekliflerine lanet ettim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    AVEA'nın taciz boyutlarına varan telefon aramalarından muzdarip durumdayım. Her ne söylersem söyleyeyim defalarca arayıp e-fatura denen lanete geçmemi istiyorlar, ısrarla. Aramayın beni dedikçe adınızı listeden sildik diyorlar. Aradan 15-20 gün geçiyor. Tekrar başlıyor aramalar. e-fatura e-fatura diye.. Örneğin öğle vakitlerinde arıyorlar. Dinliyorum istemediğimi belirtiyorum, kapatıyoruz. Akşama bir daha arıyor. Diyorum 'Bugün arayıp sordunuz zaten. Neden tekrar arıyorsunuz?' Cevap olarak 'Sistemi tekrar kontrol ettiğimde istememiş olduğunuz bilgisine ulaştım. Kusura bakmayın' Bence bu hepten yalan. Reddettiğimi biliyor, ona rağmen tekrar tekrar arıyor. Resmen e-fatura'ya geçelim diye baskı yapıyorlar. En sonunda baskıdan bıkıp 'yeter tamam geçirin ne yapıyorsanız yapın' dedirtmeye çalışıyorlar. Gerek telesekreter yoluyla gerek canlı müşteri hizmetleriyle sürekli arayıp, bu şeyi teklif ediyorlar. Hatta geçen gün 8 defa meşgule atmama rağmen inatla aramaya devam edince en sonunda bir tanesine patladım. Dedim yeter istemiyorum aramayın taciz boyutlarına vardı. Ben meşgule attıkça arıyorsunuz yapmayın. Bu sefer de operatör bayan sanki ben kendi şahsına bağırıyormuşum gibi ve kaba bir sesle 'Tamam sizi arama listesinden çıkartıyoruz iyi günler' diyip yüzüme kapattı. Sanki ben onu suçlu tutuyormuşum gibi bir de arayıp arayıp fırça çekip yüzümüze kapatıyorlar. Daha da sinirlendiriyorlar insanı. AVEA'nın müşteri memnuniyet anlayışı bu mu? Bir de şu güvenliğiniz için konuşmamız kayıt altına alınmaktadır saçmalığı yok mu? Böyle kuyruklu yalan görmedim ben. O kaydı beni korumak amaçlı aldığı falan yok. Olur da kötü söz kullanırsam(ki şu zamana kadar kullanmadım) ilerde dava açıp delil olarak kullanmak için kaydını alıyor. Yoksa memnuniyetti, güvenlikti, hepsi saçmalık hepsi...

    Geçenlerde yine e-fatura için aradıklarında bana bunu cazip kılacak birşeyle gelin demiştim. Yine gelişme var sadece bir aya mahsus 100 dakika hediye ediyorlarmış. Ancak ben e-fatura'ya geçtiğimde sonuna kadar öyle kalacakmış. Saçma. Eğer kağıt ve posta masraflarından tasarruf ediyorsan bu tasarrufu bana da yansıtacaksın. Faturalarımdan her ay belli bir miktarı düşeceksin. Yok öyle bedavaya kazanç. (Çevreyi koruma amaçlı olduğunu söyleyip duygu sömürüsü yapmaya çalıştıkça daha da iğrençleşiyorlar, bitiriyorlar beni.) Aynı şekilde reklam içerikli SMS'ler, tarife tanıtımları vb. için de benzer fikrim var: Tamam, yap reklamını, gönder SMS'leri. Ama karşılığında yine faturamdan belli bir miktar indirim yap. Şu devirde kim kime bedava reklam yapabiliyor da sen bana yapacaksın?

    Sonuç olarak arkadaşlar AVEA'dan ve hizmetlerinden kesinlikle ve kesinlikle uzak durun. AVEA'nın 12 aylık veya 24 aylık tarifelerine sakın ha sakın kanmayın, girmeyin. Uzun vadede maddi olarak olmasa da manevi olarak çok yıpranırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsbourneReynolds -- 28 Kasım 2013; 19:20:48 >







  • Aynı dayatmayı türk telekom da sabit hatlara yapıyor. Kendilerinin çıkarı çok ama müşteriye hiçbir faydası yok.
  • Maalesef aveadan iyisi yok. Turkcell ucuyordu simdi vodafone de ucmus.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basılı fatura göndermenin maliyeti ne kadar ki?bu kadar ısrarcılar bu konu da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Data verisi çekiyolar o listeyi sistem otomatik arıyo inan ordaki müşteri temsilcileride bıkmış bu durumdan takım liderlerine bunu defalarca anlatıyolar ama boş yapcak bişe yok müşteri temsilcisi aramıyo sistem arayıp ona yönlendiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Data verisi çekiyolar o listeyi sistem otomatik arıyo inan ordaki müşteri temsilcileride bıkmış bu durumdan takım liderlerine bunu defalarca anlatıyolar ama boş yapcak bişe yok müşteri temsilcisi aramıyo sistem arayıp ona yönlendiriyor

    Bence bu durum beni ilgilendirmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Data verisi çekiyolar o listeyi sistem otomatik arıyo inan ordaki müşteri temsilcileride bıkmış bu durumdan takım liderlerine bunu defalarca anlatıyolar ama boş yapcak bişe yok müşteri temsilcisi aramıyo sistem arayıp ona yönlendiriyor

    Bence bu durum beni ilgilendirmiyor.

    Bende olan durumu izah ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OsbourneReynolds kullanıcısına yanıt
    yapacak birşey yok

    rahatsız ediyorsa en iyisi operatör değiştirmek

    başka çözüm yok çünkü...........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    yapacak birşey yok

    rahatsız ediyorsa en iyisi operatör değiştirmek

    başka çözüm yok çünkü...........

    Doğrudur, tek yol operatör değiştirmek. Yalnız taahhüt durumu var. Elimizi kolumuzu bağlıyor bu iş. Aslında buna da bir yasal düzenleme gerekmez mi? Yani sonuçta hizmet aldığım mevcut operatörüm uyarı ve şikayetlerime rağmen beni belli bir konuda mağdur duruma düşürmeye devam ediyorsa bu durumda taahhütün geçersiz sayılması, vesaire mantıklı değil midir ya da böyle bir şey var da ben mi bilmiyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsbourneReynolds -- 1 Aralık 2013; 3:35:46 >
  • Ya avea konusunda iki nokta dışında bnm şikayetim var biri e-fatura haftada iki defa aradıkları bile oluyor diğeri internet kota takibi yapsamda hem kendim hem proğramla sürekli aştığımı iddia edip 5-7-10 bazen daha fazla tl sokuyorlar bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    Merhaba.

    AVEA'nın taciz boyutlarına varan telefon aramalarından muzdarip durumdayım. Her ne söylersem söyleyeyim defalarca arayıp e-fatura denen lanete geçmemi istiyorlar, ısrarla. Aramayın beni dedikçe adınızı listeden sildik diyorlar. Aradan 15-20 gün geçiyor. Tekrar başlıyor aramalar. e-fatura e-fatura diye.. Örneğin öğle vakitlerinde arıyorlar. Dinliyorum istemediğimi belirtiyorum, kapatıyoruz. Akşama bir daha arıyor. Diyorum 'Bugün arayıp sordunuz zaten. Neden tekrar arıyorsunuz?' Cevap olarak 'Sistemi tekrar kontrol ettiğimde istememiş olduğunuz bilgisine ulaştım. Kusura bakmayın' Bence bu hepten yalan. Reddettiğimi biliyor, ona rağmen tekrar tekrar arıyor. Resmen e-fatura'ya geçelim diye baskı yapıyorlar. En sonunda baskıdan bıkıp 'yeter tamam geçirin ne yapıyorsanız yapın' dedirtmeye çalışıyorlar. Gerek telesekreter yoluyla gerek canlı müşteri hizmetleriyle sürekli arayıp, bu şeyi teklif ediyorlar. Hatta geçen gün 8 defa meşgule atmama rağmen inatla aramaya devam edince en sonunda bir tanesine patladım. Dedim yeter istemiyorum aramayın taciz boyutlarına vardı. Ben meşgule attıkça arıyorsunuz yapmayın. Bu sefer de operatör bayan sanki ben kendi şahsına bağırıyormuşum gibi ve kaba bir sesle 'Tamam sizi arama listesinden çıkartıyoruz iyi günler' diyip yüzüme kapattı. Sanki ben onu suçlu tutuyormuşum gibi bir de arayıp arayıp fırça çekip yüzümüze kapatıyorlar. Daha da sinirlendiriyorlar insanı. AVEA'nın müşteri memnuniyet anlayışı bu mu? Bir de şu güvenliğiniz için konuşmamız kayıt altına alınmaktadır saçmalığı yok mu? Böyle kuyruklu yalan görmedim ben. O kaydı beni korumak amaçlı aldığı falan yok. Olur da kötü söz kullanırsam(ki şu zamana kadar kullanmadım) ilerde dava açıp delil olarak kullanmak için kaydını alıyor. Yoksa memnuniyetti, güvenlikti, hepsi saçmalık hepsi...

    Geçenlerde yine e-fatura için aradıklarında bana bunu cazip kılacak birşeyle gelin demiştim. Yine gelişme var sadece bir aya mahsus 100 dakika hediye ediyorlarmış. Ancak ben e-fatura'ya geçtiğimde sonuna kadar öyle kalacakmış. Saçma. Eğer kağıt ve posta masraflarından tasarruf ediyorsan bu tasarrufu bana da yansıtacaksın. Faturalarımdan her ay belli bir miktarı düşeceksin. Yok öyle bedavaya kazanç. (Çevreyi koruma amaçlı olduğunu söyleyip duygu sömürüsü yapmaya çalıştıkça daha da iğrençleşiyorlar, bitiriyorlar beni.) Aynı şekilde reklam içerikli SMS'ler, tarife tanıtımları vb. için de benzer fikrim var: Tamam, yap reklamını, gönder SMS'leri. Ama karşılığında yine faturamdan belli bir miktar indirim yap. Şu devirde kim kime bedava reklam yapabiliyor da sen bana yapacaksın?

    Sonuç olarak arkadaşlar AVEA'dan ve hizmetlerinden kesinlikle ve kesinlikle uzak durun. AVEA'nın 12 aylık veya 24 aylık tarifelerine sakın ha sakın kanmayın, girmeyin. Uzun vadede maddi olarak olmasa da manevi olarak çok yıpranırsınız.

    avea dan gelen bilgilendirme ve size özel tekliflerimiz ayaklarından benide çok rahatsız ettiler kağıt fTURA GÖNDERİN DEDİM 3 ay göndermediler tam adilier bu larr




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.