Şimdi Ara

444 0 375 yaşayın siz be!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
1.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son günlerde anlamsız yere kasan oyunlar hakkında yaptığım bir görüşme dilek miydi neydi elamanın ismi...
    A:ışığınız yanıyormu ?
    B:yanıyor
    A:peki download yapabiliyormusunuz
    B:evet
    A:sorun nerde
    B:oyunlarda ping sabit değil bi 60 oluyor bi 550
    A:oyunun teknik servisine başvurdunuz mu?
    B:(içimden hö)şey ama 1 oyunda değil hepsine aynı
    A:bilgisayarınızda bağlantıyı etkileyici programlar yapar bunu
    B:hayır yok eminim 3 kere fdisk format attım iyimi ?
    A:hmm o zaman windowsunuz kaçak(ne alakaysa)
    B:hayır efendim lisanslı windows
    A:o zaman oyun lisanssız olabilir mi
    B:hayır hanımefendi o da lisanslı aaaa
    A:kusura bakmayın efendim size yardımcı olamıyacağım
    B:öylemi o zaman evlen benimle
    A:ne nasil yani kimsiniz?
    B:ulan kadın ben senin .... dııd .... dııııd ..... ... dıııd .... dıııd
    A:telefon numaranız elimizde hakaretten dava acicagim
    B:al o telefonu dıııd .... dıııd .... dıııd ....
    A:klack
    B:.... .... (yarım saat kadar)...

    a eleman b tabiki ben =)







  • gerçek mi bu diyalog ya
    abi telekom mal mı ya oraya koymuş bi şeyden anlamayan kadını kadına da yazık ya
  • Bence hiç komik değil...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wanker

    Bence hiç komik değil...


    komik değil tabiki sinir bozucu telekomun onu oraya dikmesi bi kere ... ve bu oyunlarda kasma olayini hala kimse bilmiyo sebebini çözemedi türkiye burasi...
  • Sorunlar olduğu tabiki ortada dostum ona diyeceğim yok.Oradaki görevlilerin bilgi seviyesi gerçekten çok düşük.İyi niyetliler yardımcı olmaya çalışıyolar ama aldıkları eğitim o kadar.Bu onların suçu değil.Zaten ping konusunda kız bilgi sahibi olsa bile yapabileceği bişey yok ki.Orda sana bağlantılarda sorun var deyip çat diye kapatabilirdi sende bir bardak soğuk su içerdin.Zamanlar herşey yoluna girecektir.
  • bence arkadaşımın yaptığı hanfendiye karşı yanlış bir davranış ne kadar karşındaki hoşuna gitmeyen hareketlerde bulunsa bile küçük düşürücü aşağılayıcı hareketlerden kaçınmak lazım
  • hocam ark haklı madem birşey bilmiosun nie orda oturuosun...yardımcı olamıycaksan ne yapıcaksın telekomda kendi gibi elemanlar koyuyor oraya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sametb

    Son günlerde anlamsız yere kasan oyunlar hakkında yaptığım bir görüşme dilek miydi neydi elamanın ismi...
    A:ışığınız yanıyormu ?
    B:yanıyor
    A:peki download yapabiliyormusunuz
    B:evet
    A:sorun nerde
    B:oyunlarda ping sabit değil bi 60 oluyor bi 550
    A:oyunun teknik servisine başvurdunuz mu?
    B:(içimden hö)şey ama 1 oyunda değil hepsine aynı
    A:bilgisayarınızda bağlantıyı etkileyici programlar yapar bunu
    B:hayır yok eminim 3 kere fdisk format attım iyimi ?
    A:hmm o zaman windowsunuz kaçak(ne alakaysa)
    B:hayır efendim lisanslı windows
    A:o zaman oyun lisanssız olabilir mi
    B:hayır hanımefendi o da lisanslı aaaa
    A:kusura bakmayın efendim size yardımcı olamıyacağım
    B:öylemi o zaman evlen benimle
    A:ne nasil yani kimsiniz?
    B:ulan kadın ben senin .... dııd .... dııııd ..... ... dıııd .... dıııd
    A:telefon numaranız elimizde hakaretten dava acicagim
    B:al o telefonu dıııd .... dıııd .... dıııd ....
    A:klack
    B:.... .... (yarım saat kadar)...

    a eleman b tabiki ben =)



    bencede komik değil,lisansın kaçak bir kere yalan söleme oyunda kaçak




  • lisansla ne alaksı war ki bunun bunu bende anlamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sametb

    Son günlerde anlamsız yere kasan oyunlar hakkında yaptığım bir görüşme dilek miydi neydi elamanın ismi...
    A:ışığınız yanıyormu ?
    B:yanıyor
    A:peki download yapabiliyormusunuz
    B:evet
    A:sorun nerde
    B:oyunlarda ping sabit değil bi 60 oluyor bi 550
    A:oyunun teknik servisine başvurdunuz mu?
    B:(içimden hö)şey ama 1 oyunda değil hepsine aynı
    A:bilgisayarınızda bağlantıyı etkileyici programlar yapar bunu
    B:hayır yok eminim 3 kere fdisk format attım iyimi ?
    A:hmm o zaman windowsunuz kaçak(ne alakaysa)
    B:hayır efendim lisanslı windows
    A:o zaman oyun lisanssız olabilir mi
    B:hayır hanımefendi o da lisanslı aaaa
    A:kusura bakmayın efendim size yardımcı olamıyacağım
    B:öylemi o zaman evlen benimle
    A:ne nasil yani kimsiniz?
    B:ulan kadın ben senin .... dııd .... dııııd ..... ... dıııd .... dıııd
    A:telefon numaranız elimizde hakaretten dava acicagim
    B:al o telefonu dıııd .... dıııd .... dıııd ....
    A:klack
    B:.... .... (yarım saat kadar)...

    a eleman b tabiki ben =)



    kızdan ne istedin. sıkıysa git bu küfürleri telekom müdürüne etsene. bilmiyorsa bilmiyor. suç onu oraya koyan telekomda.




  • Sadece sorun onlarda değil.Ben adsl bağlantımı superonline'dan aldım.Bağlantı açıldıktan tam 37 gün sonra kendi çabalarımla telekom müdürlüğüne gidip bağlanabildim.Bağlanma çalışmalarım sırasında tahmin edersiniz 37 gün içinde adsl'in piri olmuştum superonline'ı aradım kıza böyle böyle ben bağlanamıyorum deyip sorunu detaylı bir şekilde açıkladım kız bana modeminizi bilgisayara bağladınız mı?!!! dedi ve bu tür konuşmaların sonunda 96 milyon telefon parası ödedim (2 aylık adsl ücreti) bilmiyorum anlatabildim mi?.

    Ülkemizdeki en büyük sorun bilgisayarın kullanım amacı!!! Büyük çoğunluk bu gizemli kutuyu chat yapmak yada sadece oyun oynamak için kullanıyor ve bu şekilde yetişen gençlikte bilgisayarlara çok yabancı olarak yetişiyor.Ancak bu forumdaki arkadaşlar gibi bilgisayarı hak ettiği şekilde kullanan kişiler binlerce sıkıntı kavga dövüş ile nice parçaları kucalayıp bozarak yada belki milyarlarca lirasını bilgisayar dergilerine yatırarak bu seviyede bilgisayar kullanmasını öğrendi.Yani demek istediğim şu ki ülkemizde bilgisayarların teknik konularında bilgi sahibi insan nüfusa oranla gerçekten çok az.Saçma gelicek ama bu forumdaki pek çok kişi bu ülkenin ihtiyacı olan bilgisayar bilgi birikimine sahip ve keşke elimizden bişey gelse.....




  • yani bizim verdiğimiz hizmet bu kadar olur ben ne yapayımmı desin sen ayıp etmişsin kıza (telekoma deil )
  • benimde her defasında karşılaştığım durum bu...
    benimde yapmak isteyipde yapamadığımı yapmış... (aslında yıllardır birkaç kez buna benzer şeyler yaptığımda oldu) bunlar yeni bir şey değil...
    5-6 yıl önce superonline den de gördüğüm muamelede buydu... o zamandan beri bütün int servislerinden hep aynı şey ... eğitimleri azmış .... mış falan...
    ama insanı kızdırıpda sinir etmesini iyi biliyorlar... hala daha anlamadılarmı böyle yapmakla bizi sinirlendirdiklerini...

    bu sorunlarınsa zamanla-mamanla düzeleceğinide sanmıyorum...
    yıllardır düzelmedi işte. aslında bunları sıkıştırmadıkça hiç bir şeyi düzeltmiyorlar...
    superonline ilede ancak kavga edince işimi yaptırtabildiğim oluyordu iyilikle konuşunca adamdan bile saymıyorlar...

    önceki gün sık sık bağlantım kopuyor diye şikayet ettim ... not aldılar...
    sabah telefonumun telesekreteri çalıştı... dıt dıt dıt sizi evde bulamadığımız için arızanıza bakılamadı... dıt dıt...
    bir fırladım baktım kapının önünde kimse yok.... hemen tüymüşler heriflerin niyeti yok ki işi yapmaya...
    kapının zilini çalmadan telefona not bırakıp kaçıyorlar...
    bende açtım telefonu telekoma ... bir araba lafı veriştirdim... ama işe yaradı anlaşılan son 2 gündür artık kopmalar daha az oluyor... keşke daha fazla kavga etseymişim belki o zaman dahada az kopardı...

    hem sadece int sağlama servisleri değil her alanda hep aynı şey...
    telf dakinin suçu yok bu tamam ... ama tam da tamam değil... onların işi de bir bakıma bizi başlarından savmak işi...
    ama birileri suçlu yani... ne yazıkki iyiliklede olmuyor... kavga çıkartanların daha fazla başarı şansı var...
    iyilikle söyleyince başlarından savılmış keriz sürüsü içinde bir nokta olarak eklenmiş muamelesi görüyoruz.




  • arkadaşlar 444 0 375'de karşınıza çıkan bayanlar bilgisayar ve internet konusunda yetersiz kişiler,sabit,belli başlı sorunlara ançak cevap verebilir düzeydeler.bu tür şeylere cevap verememeleri ondandır.dikkat edin eğer problem onları aşan birşeyse ve ciddi bir problemse direk arıza kaydı alıyorlar.ve arıza bölümünden sizi birkaç saat içinde arıyorlar.asıl bilgili ve konuda uzman kişiler(ki gerçekten uzman,ve bütün ayarlarınızı bir tıkla değiştirebilecek sisteme sahip kişiler) bu arıza kayıt bölümündekiler.o yüzden böyle diyologların gecmesi gayet doğal,ama suçu burada o bayan arkadaşlara atmak yanlış bende.bu tür diyaloglara girmekte yanlış sonuçta hem sizin hem orda çalışan kişinin canı sıkılıyor.o yüzden önemli bir problemle karşılaşırsanız direk arıza kayıta bildirin derim ben...
  • hiç hoş bi davranış değil, kimsenin kimseyi küçük görme ve küçük düşürme hakkı olamaz, ADSL kullanıcıları herhalde gayet iyi biliyorlardırki 4440375 sadece arıza kaydı alıyor, karşıdaki insan bir network uzmanı değil, muhtemelen önüne konan standart soruları sorup eleme yapıyordur, sorunum olmasa aramam ben zaten herşeyi bilirim demeyin, ben bu ülkede sadece monitör ve klavye alıp da bilgisayar aldığını zanneden CD rom sürücünün kahve fincanı tutacağı olduğunu sanan insanlar gördüm,
  • gerçekten çok ayıp ben olsam tazminat davası açardım... bu lafları söyleyen bir kişi insan olamaz...
    demkki hiç inasani duyguları yok...

    AYIP DENEN BİŞEY VAR .. ÖNCE İNSAN OLMAYI ÖĞREN SONRA TEKNOLOJİYİ KULLAN
  • siz bağlantınızı paşa paşa kullanıyosunuz sorun yok yada 40 yılda 1 kesiliyo saydım 10 dakika içinde 29 kez kesildi bu mesaji yazarken 2 kez kesildi geri geldi başa bela gelmez hak yazmadıkça , hak yazmaz kul azmadıkça aha 3 oldu gelmesini bekliom su an... 4 dk sonra geldi Klick tamam
    ayrıca müdüre de aynı laflarıo diyen arkadas ah bi yakalasam bi bağlasalar o adamı ahhhh ahh valla 10 15 kişi koro eşliğinde headphone ile ...

    bu telekom ve adsl dalgasina enteresan sinirliyiz bildiğiniz gibi deil ayıp diyen arkadaslar insallah sizin durumunuz benimki gibi olmaz insallah............ benim bu yaptigim ayip ama beni bu hale getirenlerin yaptigi daha da ayip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sam0! -- 16 Şubat 2005, 0:31:34 >




  • telefonda ve bayana kufur etmek kolay çok yanlış bir davranış hem onun A dan Z ye tüm bilgileri bilme luksu yok bende üni öğrencisiyim ama bir dersten kalınca bana kufur eden olmuyor edemzlerde ettirmem buda aynı anlama geliyor o bayanın işi telefonda elinen geldiğince yardımcı olmak benim işimde sınıfımı iyi bir dereceyle geçmek
  • ben de arkadasımızı göstermiş oldugu yanlış olan bu çıkıştan dolayı hatalı buluyorum.hiç bir güç telekomun zavallı elemanlarına hakaret derecesine varan aşağılama veya alay etme hakkını elinde bulunduramaz.
    arkadasımız kesinlikle haklı ve bir sorunu var onu da giderecek olan bu teknis servis hizmetini sunan telekomdur.ancak maalesef zavallı telekomumuz genellikle bu işten anlamayan teknik eleman olarak o servise adam koyuyorlar ve bunlarla konusunca acıkcası insanın gulesi hatta arkadasımız gibi alay edesi geliyor.
    acıkcası arkadaslar bu telefon hizmetide kendi acımdan uygun degil.Benım yaptıgım aramalar genellikle 2-3 saat sonra geri dondu bu yuzden ben en azından 2-3 saat magdur kaldım.bu da tabiki insanı ister istemez sinir ediyor.
    bence teknik elemanlara kızacagımıza telekoma bu şikayetlerimizi bildirmemiz daha yerinde olur.Ne kadar cok sikayet gelirse telekom o kadar koseye sıkısır.
    bir de baglantıda sorun yaşayanlar için izmirde oturdugumdan dolayı bizim telekomdan bir numara almışstım bu konularda yardımcı olabilecek 238 ile başlıyordu numarası ama tam hatırlayamadım.Gürcan isimli bir bey var o hatta ve bana hem acıklayıcı anlamda hem de pratik anlamda yardımcı oldu adsl baglanırken ama ne hikmetse numarayı kaybettim.
    neyse sözün özü telekomdan şikayetler dağ gibi birikiyor bu yuzden telekomun kulları ile degil başı ile uğraşmak gerekir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kontendoo

    telefonda ve bayana kufur etmek kolay çok yanlış bir davranış hem onun A dan Z ye tüm bilgileri bilme luksu yok bende üni öğrencisiyim ama bir dersten kalınca bana kufur eden olmuyor edemzlerde ettirmem buda aynı anlama geliyor o bayanın işi telefonda elinen geldiğince yardımcı olmak benim işimde sınıfımı iyi bir dereceyle geçmek

    TÜRK TELEKOM ADSL TEKNİK SERVİSİ
    ben istediğimi sorarım bilmek zorunda, yada gitsin nakış örsün! cable deki ler nasil yardimci oluyo her konuda? ahh be cable ne vardıda burda hizmet vermion ahh ahh bide ab ye girecez ahhhhhhhhhhhhh
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.