|
Merhaba Arkadaşlar Mezun Sayısalım 9 10 11 12de hiç çalışmadım sınav bilinci mezun senemde oluştu eylülde çalışmaya başladım Tytde istediğim netlere ulaştım ama ayt de hala istediğim seviyede değilim. Son Yaptığım Ayt Denemesinde Matematik 12.75 Matematik Konularım Bitti ama soru eksiğim var acil fasiküllerini çözüyorum Fizik 3.25 Fizikte 12. Sınıf Konuları duruyor Kimya 5 Kimyada Organiğin Yarısındayım Biyoloji 3.5 Biyolojide Kemosentez Ve Hücresel Solunum kaldı. Aytde Yapmak İstediğim Net 35-40 Nasıl bir yol izlemeliyim ? Konularım bitmek üzere ama netlerim düşük yükselmiyor sizce çalıştığım konuları tekrar mı bakayım yoksa denemeye mi geçeyim. Bu süreçte hangisi daha faydalı olur. Tavsiyeleriniz nelerdir ? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






