Şimdi Ara

42 GÜNDE AYT 40 NETE YÜKSELME

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Mezun Sayısalım 9 10 11 12de hiç çalışmadım sınav bilinci mezun senemde oluştu eylülde çalışmaya başladım Tytde istediğim netlere ulaştım ama ayt de hala istediğim seviyede değilim.

    Son Yaptığım Ayt Denemesinde

    Matematik 12.75 Matematik Konularım Bitti ama soru eksiğim var acil fasiküllerini çözüyorum

    Fizik 3.25 Fizikte 12. Sınıf Konuları duruyor

    Kimya 5 Kimyada Organiğin Yarısındayım

    Biyoloji 3.5 Biyolojide Kemosentez Ve Hücresel Solunum kaldı.

    Aytde Yapmak İstediğim Net 35-40 Nasıl bir yol izlemeliyim ?

    Konularım bitmek üzere ama netlerim düşük yükselmiyor sizce çalıştığım konuları tekrar mı bakayım yoksa denemeye mi geçeyim. Bu süreçte hangisi daha faydalı olur. Tavsiyeleriniz nelerdir ?




    _____________________________
  • soru eksiğiniz var gibi, hızlıca soru bankası tarayıp deneme çözün yanlışlar üzerinden tekrar yapmaya bakın vakit dar bol şanslar

    _____________________________
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt

    OHAAAAA abi sen nerelerdesin??? vallaha özledim 0 şaka

    _____________________________
    Fransız ihtilali bir kaç serserinin fikirlerinden ibaretti
  • kimya da organik ve elektriğe hiç bakmadığım halde ortalama 7-8 net geliyor sizin nasıl olurda organikte olmanıza rağmen 5 geliyor?


    ayt matematiğin ilk 10 sorusu tyt sorusu zaten ondan sonra ayt konuları başlıyor konular bittiği halde 12 net yapıyorsanız bence konuları çok yüzeysel çalışmışsınız, oturtamamışsınız gibime geldi.

    _____________________________
  • Ayt kimyada görkem şahin + palme çözdüm

    Ayt matematikte kaf 2 3 4 çözdüm ama netler bu durumda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-083A15948

    kimya da organik ve elektriğe hiç bakmadığım halde ortalama 7-8 net geliyor sizin nasıl olurda organikte olmanıza rağmen 5 geliyor?


    ayt matematiğin ilk 10 sorusu tyt sorusu zaten ondan sonra ayt konuları başlıyor konular bittiği halde 12 net yapıyorsanız bence konuları çok yüzeysel çalışmışsınız, oturtamamışsınız gibime geldi.

    kanka gazlardan sonrasına nasıl çalıştın?

    _____________________________
  • önce kimya adasından izledim konuyu, konunun mantığını anladım daha sonrasında ise a4 kağıdına o konunun önemli yerlerini, kilit noktalarını not aldım ardından 345 üzerinde ne kadar soru varsa temizledim.


    bunlar bitince de branş denemesi attım ve düzenli tekrar yaptım.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • a4ü okurken konu hakkında kafamda soru işareti kalmayacak şekilde not aldım.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-083A15948

    önce kimya adasından izledim konuyu, konunun mantığını anladım daha sonrasında ise a4 kağıdına o konunun önemli yerlerini, kilit noktalarını not aldım ardından 345 üzerinde ne kadar soru varsa temizledim.


    bunlar bitince de branş denemesi attım ve düzenli tekrar yaptım.

    organik elektro bitmeden branş mı çözdün?

    _____________________________
  • evet cunku kimyada 7 net yeterli benim icin

    _____________________________
  • Ben palme ayt kimya çözdüm sence bir kaynak daha çözeyim mi yoksa konu tekrarı + deneme mi çözeyim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebaba161611 -- 15 Mayıs 2021; 4:8:24 >
    _____________________________
  • emrebaba161611 E kullanıcısına yanıt

    konu tekrarı + deneme yap bence çünkü diğerlerini de seri kasman lazım yetişmesi zor olur diğer türlü

    _____________________________
  • emrebaba161611 E kullanıcısına yanıt

    Reis 40 gunde elinden geleni yap universitene kaydol sakin mezuna kalayim tekrar gireyim deme senin ssd 120lik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halaycibasinigibmeyegeldim

    Reis 40 gunde elinden geleni yap universitene kaydol sakin mezuna kalayim tekrar gireyim deme senin ssd 120lik

    ne demek istedin hocam ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Halaycibasinigibmeyegeldim kullanıcısına yanıt

    Zaten mezunum bir sene daha kalamam son 40 günde elimden geleni yapıcam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • MegaWindows kullanıcısına yanıt

    Kapasite düşük demeye çalışmış arkadaş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shock17

    Kapasite düşük demeye çalışmış arkadaş

    anladım  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • emrebaba161611 E kullanıcısına yanıt

    Allah sana en hayirlisini versin hocam sakin umitsizlige kapilma yaptigin ise psikoljini sokma devam et


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.