Şimdi Ara

4199 TL HP Pavillion, 15' AMD Ryzen 5 3550H, GTX 1650, 512 GB SSD, 8 GB DDR4

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
422
Cevap
14
Favori
41.751
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> 4199 TL HP Pavillion, 15' AMD Ryzen 5 3550H, GTX 1650, 512 GB SSD, 8 GB DDR4
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    88 Mesaj

    n11 müşteri hizmetleri diyor ki kutusu açılırsa 14 gün koşulsuz cayma hakkınızı kaybedersiniz.
    |
    |
    sevindi42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1423 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Flying_Hero

    n11 müşteri hizmetleri diyor ki kutusu açılırsa 14 gün koşulsuz cayma hakkınızı kaybedersiniz.
    N11 öyle bir şey diyemez Türkiye sınırları içerisinde satış yapıyorsa kanunlara uymak zorunda. Bu dediğim kanuni bir zorunluluk. Eğer yapmıyorlarsa internetten açarsınız hakem heyeti başvurusu kullanırsınız bilgisayarı paranızı üç dört aya yine alırsınız. Ideal mi değil ama eğer yapmıyorlarsa yapılacak şey bu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3389 Mesaj
    Fırsat gayet güzelmiş ama nedense bu tarz ölü fiyatlara satılan indirimli bilgisayarların kokusu sonradan çıkıyor. Daha önce başıma iki defa Darboğaz veya yazılımsal hatalar geldi oradan biliyorum

    Umarım sizlerde böyle bir problem yoktur. Güle güle kullanın.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Amazon beni bugün delirtti. Şikayetleri yazayım buraya da detaylıca yazacağım. Sıfır işletme mantığı var bunlarda.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Beyler ben biraz önce PC kurulumu yaptım, iade ürün mü değil mi anlayamadım. Her neyse. Korka korka ilerledim kurulum sırasında çünkü okuduklarım beni bayağı etkiledi ekran hakkında. Zamanla rahatladım çünkü ekran kötü değildi. Tüm kurulum bitti, değişik temalarda ekranı test ettim. Sadece 45 dereceyi geçen çapraz bakışlarda renkler siyaha kayıyor. Onun dışında çok güzel. Kendi kendime "bu ekran kötüyse ben de Barak Obama'yım" dedim. 😀Hiç bir ek ayar yapmadım, çocukları uyırunca detaylı inceleyeceğim bilgisayarı. Az kalsın açmadan iade edecektim. İnşallah sonra da bir sorun çıkmaz.
    Satıcı amazon.com.tr
    Model ec0014nt 8ff63ea.
    O sarımsı renk tonu yok bende.
    Ekran hoşuma gitti kısacası. Tabi bir IPS değil. Geçen hafta vatandan IPS ekranlısını alıp kullandım. Sonra iade ettim. Dikkat; kullandım, iade ettim. Bu yasal hakkım. Sonuçta IPS ekran çok kaliteli duruyor bunu biliyorum. Ama bunun sva ekranı da güzel. Özellikle cepheden tam 90° den bakınca



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Çavuş
    63 Mesaj
    Ben 4 bine hepsiburada üzerinden aldım iade için aradım müşteri hizmetlerini aynı şekilde kutu açılmıssa iade olmaz dedi ürünü açmadan kullanmadan nasıl bilicez bozukmu cihaz sağlammı cihaz herhangi kronik sorunu varmı vs yani uğraşmak isteseydim mahkemkeye verecektim ama daha hepsiburada yada n11 den elektronik cihaz almam.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    Merhaba,

    Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum teker teker yazayım.

    Ekran bence ortalama seviyede iade edilecek seviyede mi bence kesinlikle değil fiyatına göre iyi.
    İşiniz fotoğraf veya video düzenlemekse o amaç için yapılmış olan ürünlere yönelmelisiniz ama içerik tüketmek için fazlası ile yeterli.
    Ses çok yüksek değil ama net ve bozulma yapmıyor
    Kasa çok şık ve güzel bir dokusu var ucuz hissettirmiyor.
    Isınma bence en iyi yönü HP bu sefer yapmış 3 saat boyunca Jedi fallen order oynadım ve oyunu alta alıp sıcaklığa baktım 73 derece sol elinizi koyduğunuz yer hiç ısınmıyor denebilir fanları sessiz
    Ben 4500 e n11 den aldım 2.el 1050 ti laptop almaktansa çook daha iyi bir tercih.
    Performans konusunda birşey demiyorum zaten bu işlemci ve ekran kartı olan tüm PC ler ile aynı.

    Ben aldığım üründen çok memnunum tavsiye ederim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Amd Phenom 2 x4 965 3.4 ghz --Hi Level 4gb ddr3 1333 mhz ram--Powercolor hd7870 Pcs --- Xiaomi Redmi Note 2




  • Yarbay
    5279 Mesaj

    Evet. Radeon ayarlarından kontrastı 40 düşürdüm biraz da sıcaklığı yükselttim daha iyi oldu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sevindi42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    144 Mesaj

    Ya bu konuda ya biten sıcak fırsatlar konusunda birisi yazmıştı ramın biri gömülü ram diye onun yalancısıyım ben gömülü değilse buna en çok sevinen ben oldum.


    O zaman bu işlemi yapanlara sorayım ram kapağı ayrı mı komple alt kasayı mı söktünüz

    Birde alınabilecek en mantıklı ram seçeneği şu an hangisi. 2x8 almak zorundayız sanırım 1x16 desteklemiyor gibi bi yorum okumuştum.


    İade onaylandı 3700 e geldi üzerine seri numarasından yararlandığım zamanında hediye gelen hpyi de 2.elde sattım 600 de ordan geldi 3100 tl ödeyip elimde ki 12 yaşında ki cihazı sıfırladım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sevindi42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Hocam neden müşteri hizmetlerini arıyorsunuz? İade formunu doldurun, ürünü paketleyin güzelce ve yollayın. İade alırlar eğer hasar vermemişseniz. MH arayınca hep kutusu açılmamış olmalı diyorlar. Oysa öyle değil. İade şartlarına bir göz atın. Kutusu açılmamış olmalı dediği kategoride bilgisayar yok. Toner CD filan var. Dediğiniz gibi kullanmadan nereden bileceksiniz? MH işi yokuşa sürer. Siz illa iade edecekseniz tertemiz silin, orjinal poşetine yerleştirin, kabloları falan ilk açtığınız şekilde yerleştirin, kutusuna koyun. Ağzını BANTLAMAYIN. Kargoda hasar görmesin diye bir başka kutuya daha koyup öyle yollayın. Bu arada PC yi fabrika ayarlarına döndürmeyi unutmayın. Yani ellerine koz vermemeye çalışın. Ve Allah'a dua edin 😀



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    portakal1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Amazon.com.tr'den ayın 30'unda aldım bilgisayarı. 300 TL üzerine İstanbul içi ekspres kargoyla 2 Aralık'ta teslim görünüyordu. 5 Ekim'de de Hp iade kampanyasına başvurmuştum. 2 gün sonra doluyor.

    1 Aralık'ta kargo bilgisi girildi, 5 Aralık teslim diyor. Hp iade kampanyası ucu ucuna yetişecek. Aradım müşteri hizmetlerini, ilk etapta görevli ilgilendi, ben Pazartesi ilgilenip hızlandırırım kusura bakmayın dedi. Buraya kadar hepsi iyi güzel.

    Pazartesi sabah 10 gibi aradım tekrar burayı. Bana verdikleri kargo numarası zaten çalışmıyor. Arıyorum diyorum benim kargo ne durumda, bilmiyoruz diyorlar. Dedim gidip MNG Kargo'ya sorayım, onlar da bu kargo teslim edilmiş dedi. Bir ara bir müşteri temcilcisiyle konuştum. "Dua edelim Cuma günü gelsin" diyor bana. Dedim siz dua ederek mi iş yapıyorsunuz? İşimiz Allah'a mı kaldı, düzgün bir kargo firmasıyla mı çalışsanız acaba? "Aynen yaa ben de sevmiyorum MNG'yi" dedi bana karşıdaki abla. Şakasız, aynen böyle. Keşke ses kaydı alsaydım dedim. Öyle sanki bakkala 5 dakika baksın diye bırakmışlar, kahvehane ağzıyla "gelir yaa" falan dedi.

    HP için yeni bilgisayarın seri numarasını içeren fatura vs. lazımmış. Dedim faturayla başvurayım kampanyaya. Açtım, sistemde fatura yok. Telefonla arıyorum "fatura ürün gelince oluşur" diyor. "Siz faturasız ürünü nasıl sevk ettiniz" dedim, 1 saat sonra faturaya ulaştık sistemden. Faturayı açtım seri numarası yok.

    Yine aradım, seri numarası ne ürünün onu öğrenebilir miyim diyorum, bilmiyorlar. "E bu bilgisayar yerine bozuk olan bir başkasını iade etsem ben nerden anlayacaksınız" dedim. Depoda seri numarası varmış, ordan kontrol ediyorlarmış. E depoyu arayın sorun, bilgisayarın ne zaman geleceği belli değil, ben kampanyaya başvurayım sorun çözülsün diyorum, "biz depoyu arayamıyoruz" diyor. Çözüm odaklı hizmet anlayışı :)

    Bu arada MNG kargo'dan mail ile cevap almaya çalışıyorlar. Bir ara yine aradım, kargodan cevap gelmiş. Adamlar "kargo takip numarası doğru olmayabilir" yazmışlar. Hani olabilir de olmayabilir de. Tamamen şansa kalmış bir durum :)

    Bu arada arayıp defalarca kez diyorum ki, bana kargonun nerede olduğunu bulun da, en azından şubeye gelince ben alabileyim. Akşam oldu artık 17:30 gibi kargoların kapanmasına yarım saat kala canlı desteğe bağlandım. 1 gün bitti halen somut bir açıklama yok, bunların hepsini anlatıyorum, ordaki personel de "merak etmeyin 11 Aralık'a kadar gelmezse paranızı iade ederiz" diyor. Allah razı olsun ama benim parasını verdiğim ürünü 12 gün alamayıp, sonra paramı iade etmenizin anlamı yok, ben sadece kargomla ilgili somut bir bilgi istiyorum diyorum, yine aynı şeyleri anlatıyor.

    Dedim ki: Sen bir restorana girdin. Yemek söyledin, 1 saate gelir dediler. Parasını verip yemeği beklemeye başladın. 1 saat geçti, gelmedi, garsona sordun, şefe sordum cevap bekliyorum dedi. 2 saat geçti, sordun, halen şeften cevap bekliyoruz dediler. Garson sana gelip diyor ki: 12 saat bekleyin, gelmezse paranızı iade ederiz. Şef de garsona bir şey söylemiyor olabilir tabi ki ama senin de mutfağa girme yetkin yoksa, tabi ki buradaki sorunu garsona ileteceksin. Garson, şeften bunun cevabını almak zorunda, diye anlattım. İkna oldu ama yine de sonuç alamadık :)

    Sonrasında müşteri hizmetlerini aradım, bir haber var mı diye sordum. "Biz burdan o takıma direkt ulaşamıyoruz, beklemekten başka çaremiz yok" diye cevaplıyordu ki, sıkıştırınca öğrendim ki call center almanya'daymış. "Biz almanya'dayız burdan oraya ulaşamıyoruz" dedi. Muhtemelen bir sistem yapmışlar, Almanya'daki call center'da ordaki ekibin önlerine koymuşlar, buradaki olup bitenden habersiz bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Sonra da "beyefendi bizim yapacağımız bir şey yok" diye yüzüme kapattı arkadaş :)

    Sonradan tekrar baktım, sistemde yeni çıktı olarak görünmeye başlamış bu akşam. En azından artık takip edebiliyorum. İstanbul sınırları içerisine girince bir yere kaybolmazsa, neredeyse oradan alıp kayıt işlemini halledeceğim inşallah :)
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    63 Mesaj

    Gerek kalmadı vazgeçtim iade etmekten ama dediğim gibi zaten iade etmeyi kesin olarak isteseydim soke soke iade ederdim :)) en küçük olayda bile mahkemeye vermisligim var bu devirde böyle olmak lazım aslında.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    han83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    741 Mesaj

    1.Ramler gömülü değil, 32gn kadar yolu var.
    2. Birisi en fazla 1tb hdd takılır demiş ki yanlış. Sadece 1tb nin üstündeki hdd lerin boyutları milim fazla olduğu için tam oturmuyor. Onuda hdd yi taktığınız çerçeveyi biraz vida boiluklarından keski vb birşey ile kırpmak lazım yada hdd yi başka türlü tutturmak
    3. Kapak kolay çıkıyor, Ram-ssd-hdd takmak ve fanların olduğu kısmı temizlemek çok kolay
    4.Ekranın renk kalibrasyonu a ihtiyacı var ama onunla daha ilgilenemedim ki en doğru hale getirirsen ayarları paylaşırım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    HK-416 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    144 Mesaj

    Eyvallah kral çok yardımın oldu 😊


    Yine yorumlarda birisi servisi aradığını servisin 16 gb Max desteklediğini ve bunun da 2x8 ile mümkün olduğunu söyledi.

    32 desteği varsa dediğin gibi tek 16 almak daha mantıklı.

    Bide bu cihaza 32 gb ram takmak mantıklı olur mu sence 16 yeterli mi

    Yurt dışında olduğum için cihaza bakamadım Daha eve gidince inceleyecem ön bilgi edinmeye çalışıyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    dakmor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    741 Mesaj

    Bu donanımla yapabileceğiniz şeyleri düşünürsek 32gb fantazi olur. 8x2 lik bir set en uygunu olur. İlkin 8lik alıp 12gb çıkarıp belki ilerde bir takviye daha yapılabilir. Dual çalışmaz diyenlere kulak asmayın. Servis size standart verileri verdiği için servisin her dediğinede kesin gözüyle bakmayın.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    HK-416 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Yukarıdaki amazon macerasından sonra cihazı bugün aldım. Ekranın renk sıcaklığı fazla, muhtemelen ekrana takılan arkadaşlar onu fark etmişler. Günışığı beyazı vermiyor daha sıcak bir beyaz veriyor (Ekranlardaki gece modu gibi düşünün). Eve geçince inceleme videosu yapacağım, buraya da atarım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    883 Mesaj
    kaçırmışız.
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 2600x / msi b450 pro m2 v2/ 16gb ddr4 / Rx580 8gb / ps4 pro
  • Teğmen
    206 Mesaj
    Aynı cihazın i5-9300H işlemcili modelini 5000 e aldım efsane cuma Trendyol'dan.

    Fiyat/Performans açısından 4200 olan mı daha mantıklıydı bilemedim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    206 Mesaj
    Aynı cihazın i5-9300H işlemcili modelini 5000 e aldım efsane cuma Trendyol'dan.

    Fiyat/Performans açısından 4200 olan mı daha mantıklıydı bilemedim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emrah261

    Aynı cihazın i5-9300H işlemcili modelini 5000 e aldım efsane cuma Trendyol'dan.

    Fiyat/Performans açısından 4200 olan mı daha mantıklıydı bilemedim?
    Model numarası ne?
    HDD-SSD-Ekran farkları oluyor.
    Sadece işlemci farkının 800TL edeceğini düşünmüyorum.
    Daha fazla depolama, daha iyi ekran vs. varsa ayrıca değerlendiririz.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
Media Sözlük
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,781
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.