Şimdi Ara

4 yıl önce benzer bir suçtan yargılanıp serbest bırakılan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kızın yaşı, 32 yaşında adam falan konusuna girmeyeceğim. Zaten bence çokta önemi yok kim ne derse desin.


    Beni asıl ilgilendiren durum haberin şu kısmı "Öte yandan polis ekiplerinin 4 yıl önce benzer bir suçtan yargılanıp serbest bırakılan Ercan D.'yi yakalama çalışmaları sürüyor."


    Artık bu tip haberlerde bu aynı yazıyı okumaktan gerçekten sıkıldım.



    4 yıl önce benzer bir suçtan yargılanıp serbest bırakılan
    4 yıl önce benzer bir suçtan yargılanıp serbest bırakılanwww.sozcu.com.tr
    17 yaşındaki Melek Nur öldü, katil hâlâ yakalanamadı - Sözcü Gazetesi
    https://www.sozcu.com.tr/17-yasindaki-melek-nur-oldu-katil-hala-yakalanamadi-p13692



    _____________________________
  • Bir söz vardı da şimdi söylesem bana kızarlar.

    _____________________________
  • Yazık kızlarda da görme kaybı varmış sanırım.Adamın tipinden at hırsızı olduğu belli de işte olan zavallı kıza olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Para ortam serserilik peşinde koşan her kadın eninde sonunda bunun sonuçları ile karşılaşır

    Bu memlekette zengin serseri bitmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Hopdediks-Dediğimdediks kullanıcısına yanıt

    Ben soyleyim hocam bana kizsinlar


    Dogam secilim

    kizlarin efendi yerine pislik erkek secmesi

    vs gider

    mericler bana kizabilirsiniz ama gercek degismez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Kapıları çalan benim kapıları birer birer.
    Gözünüze görünemem göze görünmez ölüler.
    Hiroşima'da öleli oluyor bir on yıl kadar.
    Yedi yaşında bir kızım büyümez ölü çocuklar.
    Saçlarım tutuştu önce gözlerim yandı kavruldu.Bir avuç kül oluverdim külüm havaya savruldu.
    Benim sizden kendim için hiçbir şey istediğim yok.Şeker bile yiyemez ki kâat gibi yanan çocuk.
    Çalıyorum kapınızı,teyze, amca, bir imza ver.Çocuklar öldürülmesin şeker de yiyebilsinler.
  • Gram umrumda olmayan hede mi demeliydim bilemedim ancak kendi düşen ağlamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yanlış seçim yapmış 17 yaşında bir kızın bu yanlıştan dolayı ölmesi mi gerekiyor yani. Arkadaşlar çok ayıp ediyorsunuz.


    Konu bambaşka bence neyse

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kızlar bayılıyor böyle saç traşlı erkeklere yapacak bir şey yok herkes seçimlerinin sonucunu yaşıyor.

    _____________________________
  • 4 yıl önce benzer bir suçtan yargılanıp serbest bırakılan
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.