Şimdi Ara

4 Teker Bağımsız Süspansiyon Kullanan Güncel Otomobiller? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
10
Favori
102.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son çıkan golfte de maliyeti kısmak için koymamışlardı sanırım...
  • Benim broadway de bagimsiz ama tam bagimsizligini ilan etmis. Kafasina gore takiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_xxx

    Teknoseyir ekibi diyor ki, çok noktadan bağlantılı süspansiyon sistemi yol tutuşunda en iyisi, özellikle arka tarafın, çok noktadan bağlantılı süspansiyon olması gerekiyor. Yol tutuşunda arka taraf ön taraftan daha önemli diyorlar. Mercedes BMW neden bu kadar iyi yol tutuyor da benim arabam tutmuyor demenizin sebebi, Mercedes ve BMW' nin, hem arkada hem önde çok noktadan bağlantılı süspansiyon sistemi kullanmalarından kaynaklı diyorlar.


    Süspansiyon sistemlerine genel bakış


    Güzel video.




  • etnaxy E kullanıcısına yanıt
    jetta da bagımsız suspansıyon yoktur bugrulma cubu vardır ayrıca c sınıfı seden araclarda arkada bagımsız suspansıyon kullanan tek arac focus dur (ve volvo s40 mazda 3)
  • Fluence de bagımsız suspansıyon yoktur c sınıfı sedan araclarda focus ve mıtsubıshı lancer den baska hıcbır aracta bagımsız suspansıyon yoktur arkada
  • Gökhan G. kullanıcısına yanıt
    ıstedıgın vıraja hayvan gıbı gırmene yarıyor aracın once onu , sonra arkası yavas yavas kaydıgından daha guvenlı yolculuk yapıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juw

    jetta da bagımsız suspansıyon yoktur bugrulma cubu vardır ayrıca c sınıfı seden araclarda arkada bagımsız suspansıyon kullanan tek arac focus dur (ve volvo s40 mazda 3)

    Jetta, Lancer, Focus, Civic, Impreza...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lancer ı baska bır yorum da eklemıstım dıger yazdıkların da aklıma gelmemıstı ayrıca jetta nın her modelınde yok bagımsız karısık onun olayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juw

    lancer ı baska bır yorum da eklemıstım dıger yazdıkların da aklıma gelmemıstı ayrıca jetta nın her modelınde yok bagımsız karısık onun olayı

    Ülkemizde satılan Jettalar bağımsız, ABD versiyonları torsiyonlu. Bizim açımızdan karışık bir durum yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • olabılır ılk geldıklerınde son kasa ıcın bugrulma cubugu (torsıyon cubugu ) var demıslerdıde ondan ole yazıdm ayrıca en son cıkan corolladada bugrulma varmıs yattım arabanın altına dun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    focusta süspansiyonmu vardı

    Evet. hemde 1998'den beri. Focus 1 ile bağımsız süspansiyon C sınıfı otomobillere girmiştir. Focus 1 bu yüzden ilk çıktığı zaman çağının çok ötesindef bir süspansiyona ve yol tutuşuna sahipti.

    Bugün de baktığımızda Ford araçları sınıfının en iyi yol tutan araçları. Bunları testler ve teknik veriler söylüyor, ben demiyorum.

    Saçma sapan yorumlar yapmaktan vazgeçin artık.
  • +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    Evet. hemde 1998'den beri. Focus 1 ile bağımsız süspansiyon C sınıfı otomobillere girmiştir. Focus 1 bu yüzden ilk çıktığı zaman çağının çok ötesindef bir süspansiyona ve yol tutuşuna sahipti.

    Bugün de baktığımızda Ford araçları sınıfının en iyi yol tutan araçları. Bunları testler ve teknik veriler söylüyor, ben demiyorum.

    Saçma sapan yorumlar yapmaktan vazgeçin artık.

    Hocam bu bilgi Ford'un bir aldatmacası. Değil C sınıfı, 80'lerin Subaru Justy'sinde bile bağımsız arka süspansiyon olduğunu biliyorum. Muhakkak daha eskileri de vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    Evet. hemde 1998'den beri. Focus 1 ile bağımsız süspansiyon C sınıfı otomobillere girmiştir. Focus 1 bu yüzden ilk çıktığı zaman çağının çok ötesindef bir süspansiyona ve yol tutuşuna sahipti.

    Bugün de baktığımızda Ford araçları sınıfının en iyi yol tutan araçları. Bunları testler ve teknik veriler söylüyor, ben demiyorum.

    Saçma sapan yorumlar yapmaktan vazgeçin artık.

    Hocam bu bilgi Ford'un bir aldatmacası. Değil C sınıfı, 80'lerin Subaru Justy'sinde bile bağımsız arka süspansiyon olduğunu biliyorum. Muhakkak daha eskileri de vardır.

    Ben zaten ilk Ford ile geldi demedim. Justy C sınıfı değil. Justy'de kullanılmış ama bu doğru.

    Bahsettiğim yılda satıştaki C sınıfı araçlara bakmak lazım. Bağımsız süspansiyon maliyetli olduğu için kullanılmadı. Focus MK1'in WRC başarıları ortada, sınıfındaki yol tutuş ve sürüş zevki ortada. Ayrıca Focus olsun Mondeo olsun segmentlerinin yol tutuş konusunda lideri oldular. O yüzden belirtme ihtiyacı hissettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    Evet. hemde 1998'den beri. Focus 1 ile bağımsız süspansiyon C sınıfı otomobillere girmiştir. Focus 1 bu yüzden ilk çıktığı zaman çağının çok ötesindef bir süspansiyona ve yol tutuşuna sahipti.

    Bugün de baktığımızda Ford araçları sınıfının en iyi yol tutan araçları. Bunları testler ve teknik veriler söylüyor, ben demiyorum.

    Saçma sapan yorumlar yapmaktan vazgeçin artık.

    Hocam bu bilgi Ford'un bir aldatmacası. Değil C sınıfı, 80'lerin Subaru Justy'sinde bile bağımsız arka süspansiyon olduğunu biliyorum. Muhakkak daha eskileri de vardır.

    Ben zaten ilk Ford ile geldi demedim. Justy C sınıfı değil. Justy'de kullanılmış ama bu doğru.

    Bahsettiğim yılda satıştaki C sınıfı araçlara bakmak lazım. Bağımsız süspansiyon maliyetli olduğu için kullanılmadı. Focus MK1'in WRC başarıları ortada, sınıfındaki yol tutuş ve sürüş zevki ortada. Ayrıca Focus olsun Mondeo olsun segmentlerinin yol tutuş konusunda lideri oldular. O yüzden belirtme ihtiyacı hissettim.

    Justy de bile.

    Eski Civic'leri inceleyiniz. C sınıfına da Focus ile birlikte girmedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    focusta süspansiyonmu vardı

    Evet. hemde 1998'den beri. Focus 1 ile bağımsız süspansiyon C sınıfı otomobillere girmiştir. Focus 1 bu yüzden ilk çıktığı zaman çağının çok ötesindef bir süspansiyona ve yol tutuşuna sahipti.

    Bugün de baktığımızda Ford araçları sınıfının en iyi yol tutan araçları. Bunları testler ve teknik veriler söylüyor, ben demiyorum.

    Saçma sapan yorumlar yapmaktan vazgeçin artık.

    Halkın dilinde "ilk kez" kullanılan diye kalmış ama böyle birşey yok.

    Honda 1987 yılında bile bağımsız süspansiyon kullanıyordu.

    Crx de bağımsız süspansiyon var.

    Ef kasa Eg kasa Ek kasa Civicte bağımsız süspansiyon var.

    Focusun ilk kez kullandığı "Control Blade" sistemi.




  • Fiat doblo da da vardi sanirim premio modelinde, reklamlarda soyluyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW golf ve jetta 1.4tsi 122hp ve üstü bağımsız.
    1.2tsi ve 1.6tdi
     4 Teker Bağımsız Süspansiyon Kullanan Güncel Otomobiller?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Insignia
    Opel Astra
    Insignia 4 tekerlek bağımsız
    Astrada hatta watts tipi amortisör kullanılıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaktiyle şöyle bir konu açmıştım bu konuyu merak edenler bakabilirler.

    http://forum.donanimhaber.com/m_75160618/f_//tm.htm
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.