Şimdi Ara

4 Teker Bağımsız Süspansiyon Kullanan Güncel Otomobiller?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
10
Favori
102.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bildiğim kadarıyla Focus, Golf ve Civic te 4 teker bağımsız süspansiyon sistemi var.

    Bu şekilde sayabileceğimiz modeller nelerdir? B sınıfında arkalar bağımsız süsp. kullanan modeller var mı?

    Teşekkürler.



  • Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla....
    mazda 2 hariç diğer mazdalar , fiesta ve ka hariç fordlar , volvolar , mercedes , vw , audi şuan aklıma gelen markalardan bazıları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Jettada bağımsız bildiğim kadarıyla....
    Fiesta da bağımsız olabilir.Tam emin değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    Fiesta da bağımsız olabilir.Tam emin değilim.

    Alıntıları Göster
    golf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfgti06

    golf

    Alıntıları Göster
    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    corollada da yok bildiğim kadarıyla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Vw T4'de bile var 4 teker bağımsız süspansiyon hala olmayan mı var?
  • Jetta Guncel kasa kullanmıyor. Eskilerden tempra, tipo bağımsız sayılabilecek suspansiyon var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.

    Vw T4'de bile var 4 teker bağımsız süspansiyon hala olmayan mı var?

    Alıntıları Göster
    focusta süspansiyonmu vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfgti06

    golf

    Alıntıları Göster
    arkalar bagımsız olunca ne oluyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    corollada da yok bildiğim kadarıyla

    corolla'dada yok arkada burulma kirişi kullanıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    corollada da yok bildiğim kadarıyla

    Alıntıları Göster
    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    Arazi'de daha avantajlı oluyor,başka neyde olur bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.

    İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.

    Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.

    Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.

    Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .

    Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.

    İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.

    Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.

    Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.

    Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .

    Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.

    Alıntıları Göster
    Yeni Doblo'da arkalar bağımsız süspansiyon...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.

    İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.

    Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.

    Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.

    Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .

    Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.

    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.

    Alıntıları Göster
    Video eklenmiyor neden acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_333 -- 8 Ocak 2012; 1:04:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.

    Alıntıları Göster
    Çok kollu olunca ne oluyor=




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.

    focusun yol tutuşunu etkilemiş mi bilemem ama konforunu etkilemedini biliyorum




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.