< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Katılıyorum. Hele Peugeot bu konuda felaket. Yağ çubuğunu sarı renkli yapmışlar, yeni konulan yağ seviyesini anlamanız imkansıza yakın, kendini kamufle ediyor çubuk üzerinde (benzinli motor). < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sensör yok çünkü, abs/esp sensörlerini kullanarak tur farkından anlıyor düşen var mı. a4 için sensörleri kit olarak 180 dolara aldım kodlaması filan 2000e gelecek muhtemelen, gerekli değil bence ama can sıkıntısı işte :) |
|
_____________________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
16 |
|
_____________________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
|
|
4.7. Litre karter kapasitesi 300ML'de yağ filtresi çekeceği için konulur gayet normal bir durum. |
|
_____________________________
İyi insanlar, kötüler kadar cesur olmadığı sürece bu devran dönmez.
|
|
Motor ömrüne çok bir etkisi olmaz. Yağ basıncı dediğiniz şey bir kaç bar öyle ahım şahım değil. Yanma odasını, sekmanları etkilemez pek. Yanma odasında çok daha yüksek bir basınca dayanıyor o sekman ve pistonlar. En büyük zararı fazla yağın basıncından dolayı keçe, conta ve muhtelif yerlerde terleme şeklinde yağ kaçaklarının başlamasına veya mevcut durumda olan yağ kaçakların artmasına sebep olabilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
4.7 doğru hocam, 4.7 filtre dahil hali zaten. geçmiş servis kayıtlarına baktım 4.7 hepsi. en son 5lt motul kendim götürdüm fazlasını arabanın içine bırakmışlar. |
|
_____________________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
|
|
dizelden önce 1.4 tfsi a4 vardı onu sanayiye götürdüm 3 kere sanırım, ekranda full gösterene kadar koyuyorlar o da bazen hemen güncellemiyor fazla koyuyorlar vs en son araba inat etti ölçmedi durduğu yerde gaza basıyor ölçsün diye vs. dediğim gibi normalde ayarlı çubuğu motora göre ayarlayıp dediğim yerden kontrol etmeleri lazım ama üşeniyorlar. Ekranda yazıyor sıcak motor düz zemin ve biraz bekle diye adam oturmuş durduğu yerde gaza basıyor. |
|
_____________________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
|
Birkaç sefer sorun olmaz ama alışkanlık haline getirmemek lazım. Aracın kapasitesi 4.7 lt. Bu miktarda yağ katılması gerekli. Doğru miktar yağ katılmaz böyle yarım lt'ye kadar fazla yağ konursa zaman ile ön veya arka krank keçesinden terleme sonra sızdırma yapar yağ miktarı fazla ise patlatma riski çok yüksektir. Motor direk gitmez ama bu keçelerin değişim işciliği de ucuz değil. Sanayiye bakma, ondan sanayi zaten kafasına göre iş yapmayı sever bizim ustalar. Bu kadar paraya bu kadar iş mantığı vardır genelde. |
|
_____________________________
|