Şimdi Ara

3g kalan gb öğrenme (kota) nasıl (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
63.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • vodafone yan hizmetleri çok kötü, hatta berbat, ben hem turkcell hemde voda kullanıcısıyım, turkcell harıl harıl çalışırken sanki voda dakiler boşboş oturuyor, 5 gündür kota sorgulama düzelmedi, daha sonra tekrar deneyin diyor, ne kadar sonra kardeşim? basit bir sorguyu 5 günde yapamıyor musunuz??? son gelecek faturamı detaylı inceleyeceğim, kesin bunlar veri miktarlarınıda birbirine karıştırır.
  • bende çalışıyor kota sorguama.selden sonra ilk 3 gün çalışmamıştı.sonra çalışmaya başladı bir sorun yok.

    @avi907

    kota sorgulama güncel.12 saat öncesi falan değil.mesaj agönderdiğinizde anında geliyor güncel olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    bende çalışıyor kota sorguama.selden sonra ilk 3 gün çalışmamıştı.sonra çalışmaya başladı bir sorun yok.

    @avi907

    kota sorgulama güncel.12 saat öncesi falan değil.mesaj agönderdiğinizde anında geliyor güncel olarak.


    Bendede çalışmıyor sorgulama.
  • aylık 250 mb abonesiyim. sor 250mb yazıp 3636ya yolladığım zaman gelen cevap: sorgulamak istediğiniz pakete şu an sahip olmadığınızdan işleminiz gerçekleştirilmemiştir. ama ben aboneyim. yeni üyeliğim gerçi. sel felaketinden önce abone olmuştum. abone olduktan sonra onay mesajı da gelmişti 21.09.2009 a kadar kullanabileceğimi belirten.

    tam olarak sorgu nerden yapılıyor. vodafone sitesini kurcalıyıp duruyorum ama bulamadım bir türlü.

    EDIT: vodafone.com.tr de yaptığımbir başka keşif gezisinde buldum. benim hattım faturalı olduğu için SORGU 250MB yazmam gerekiyormuş. hala cevap gelmedi, o başka tabii :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seckinds -- 18 Eylül 2009; 22:49:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    bende çalışıyor kota sorguama.selden sonra ilk 3 gün çalışmamıştı.sonra çalışmaya başladı bir sorun yok.

    @avi907

    kota sorgulama güncel.12 saat öncesi falan değil.mesaj agönderdiğinizde anında geliyor güncel olarak.


    teşekkür ederim cevap için peki siz nasıl sorgulama yapıyorsunuz? kontörlü 250mb için "sor 250mb" "250mb sor" denedim ama nafile..
  • kullan yazıp 9495'e göndereceksiniz.

    sms ücretsiz diyor sitesinde. 100mb'lik pakete üyeyim ama 6mb kullanmışım. avea'nın 3g'si berbat. burada asıl sıkıntı 3g olmadığı zaman bağlantının kesilmek yerine gprs'i default olarak kullanmaya devam etmesi. gprs paketiniz 3g paketine dahil olmadığı için faturanız kabarabilir

    not: ayrıca bu işlem online işlemler menüsünden de yapılabiliyor.

    >>Kullanım Sorgulama>>Data Kullanım Bilgisi

    sayfanın en altında kalın puntoyla yazıyor. buna gprs dahil değildir büyük ihtimalle. yoksa nasıl şişirecek faturayı adamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atmosphere -- 2 Kasım 2010; 10:53:54 >
  • vodafone hiçbir şekilde öğrenemiyorsun data bakiye 4646 calışmıyor
  • avea internet sayfasından data kullanım bölümünü kaldırmış. ordan öğrenemiyorsunuz artık. kendi yazdığım mesajdan faydalandım az önce
  • Avealıyım. "Size özel tarifesinden" 250Mb internet almıştım. Yukarıdaki bilgiler ışığında az önce şunu yaptım: "KULLAN" yazıp 9495'e gönderdim. Gelen mesaj şu:
    " Kalan İnternet 22/05/2011: 250Mb "
    Zaten çok az kullanmıştım interneti. Ama kotamın hiç eksilmemesi garibime gitti. İnşallah fatura da farklı birşeyle karşılaşmam. Yazan tarih, paketin bitiş tarihidir diye tahmin ediyorum. Ne zaman aldığıma dikkat etmemiştim.
    Mesajı "KALAN" olarak da gönderdim, yine aynı cevap geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k-s-r-g -- 18 Mayıs 2011; 16:45:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k-s-r-g
    Avealıyım. "Size özel tarifesinden" 250Mb internet almıştım. Yukarıdaki bilgiler ışığında az önce şunu yaptım: "KULLAN" yazıp 9495'e gönderdim. Gelen mesaj şu:
    " Kalan İnternet 22/05/2011: 250Mb "
    Zaten çok az kullanmıştım interneti. Ama kotamın hiç eksilmemesi garibime gitti. İnşallah fatura da farklı birşeyle karşılaşmam.
    Mesajı "KALAN" olarak da gönderdim, yine aynı cevap geldi.


    bu konuyu bi ineceleyin derimm ;) ;) ,

    -------------------------------------

    http://forum.donanimhaber.com/m_48443183/mpage_2/key_/tm.htm

    ---------------------------------------


    quote:

    Orijinalden alıntı: archi_hawk

    hocam aynı sorun bende de var.
    bende 230 mb kullanmama rağmen 120 mb kalan görünüyor.
    müşteri hizmetlerini falan aradın mı? bi bilgi verdiler mi?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tabip

    bende de 250mb lik ikiz paket var. 200mb kadar kullanmama rağmen, 100mb daha paketim görünüyor. Telefonu modem olarak tanıtarak internete girmiştim, acaba bilgisayardan girince paketten düşmüyo mu?? Bilgisi olan var mi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tabip

    bende de 250mb lik ikiz paket var. 200mb kadar kullanmama rağmen, 100mb daha paketim görünüyor. Telefonu modem olarak tanıtarak internete girmiştim, acaba bilgisayardan girince paketten düşmüyo mu?? Bilgisi olan var mi





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 18 Mayıs 2011; 16:48:19 >




  • 1+1 VODEM nestle kapmpanyalı paket abonesiyim sor 1gb yazıp 3636 ya yolladığımda ;
    07/07/2011 00:00:00 ITIBARIYLE AYLIK 1 GB VODEMNET PAKETINIZDEN 0.00 KB DATA KULLANIMI YAPILMISTIR. 06/08/2011 23:59:59 TARIHINDE PAKETINIZ YINELENECEKTIR.

    diyor ama ben nerdeyse 250mb kadar kullandım ama belirtmiyor çözüm varmı ?
  • böyle saçma bişey var mı ya? kalan mb'tımızı öğrenemiyoruz

    internet sitesinden kullanıcı girişi yaptıktan sonra öğrenebiliyormuşuz...
    3G den mahrum kalmışım... (yeni almıştım androidi )

    quote:

    Açıklama Kullanım
    Volume Kullanımı
    Bundle Kullanımı
    Bundle Kullanımı Ücretler Toplamı 0TL
    Volume Kullanımı Ücretler Toplamı 0TL
    Abonenin GPRS Tarifesi Standart Tarife
    Aboneye Tarifenin Tanımlandığı Tarih 22.08.2011 00:00:00
    Abonenin Günlük Kullanım Miktarı GPRS : 0MB, 2G : 0MB, 3G : 0MB
    Abonenin Aylık Kullanım Miktarı GPRS : 0MB, 2G : 0MB, 3G : 0MB
    Abonenin Günlük Kullanım Ücreti 0 KR - 0 KR - 0 KR
    Abonenin Aylık Kullanım Ücreti 0 KR - 0 KR - 0 KR
    Abonenin GRPS Opsiyonu AYLIK CEPNET
    Aboneye Opsiyonun Tanımlandığı Tarih 10.09.2011 14:59:17
    Opsiyonun Yenileneceği Tarih 21.09.2011 23:59:59
    Abonenin Paket içi Ulaştığı Kullanımı GPRS : 116.8MB
    3G : 116.8MB

    Abonenin Kullanıma Göre Alabileceği Hız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cok_yasa_kamil -- 15 Eylül 2011; 18:11:45 >




  • Vodafone Aboneleri Kullanmakta oldugunuz vodem yada cep telefonundan farketmez PC ve Telefon dan adres olarak
    m.vodafone.com.tr
    normal şartlarda şifre istememektedir ama nadiren istiyor

    SIRASIYLA HAT İŞLEMLERİ

    PAKET BAKİYELERİM

    ÜCRETLİ PAKETLER

    İNTERNET

    4GB KOTALI PAKETTE KOTANIZI 3.90 DİYORSA BU KALAN KOTANIZ YANİ 100 MB KULLANMIŞSINIZ KOLAY GELE
  • Arkadaşlar hala ilgilenen varsa ben ilaç gibi bir program tespit ettim aramalrım sonucunda. Tabi bu programı kullanırken önemli bişeyi atlamayalım modemi tek bir bilgisayarda kullanıyorsanız ve tarih ayarlarıyla falan uğraşmıyorsanız doğru sonuç elde edebilirsiniz.

    Programın adı
    ;"NETWORX"

    Ben şuan kullanıyorum ve avea nın kendi programından daha iyi üstelik anlık sonuç elde ediyorsunuz ayrıca tarihler arası kullanımıda görebiliyorsunuz.

    Detaylı bilgi ve program

    http://download.chip.eu/tr/NetWorx_4455461.html
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.